Moikka!
Miten saisin sekoitettua itse loistavan vodkapohjaisen juoman nimeltä Smirnoff ice? Varmaankin vodkaa ja greippilimsaa, mutta missä suhteessa..? Valmis juoma on muistaakseni vol. 5,2 %, ja sekoitus voisi olla suunnilleen samaa vahvuusluokkaa - ehkä hieman vahvempaakin. Niin, ja tekisin valmista juomaa noin 1 litran. Kiitos, jos neuvotte!
Smirnoff Ice- juoma..?
4
3614
Vastaukset
- minä
se on yhdistelmä sitruunaa ja Smirnoff red label vodkaa.
- smirre-fani
Joo, tosi hyvää on, mut enemmin se maku on lähempänä limeä kuin greippiä tai jos molempia sekaisin??
- Chili
Juu, ostin limelimsaa ja sitten sellaista, jossa on sekaisin greippiä ja kiiviä. Huomiseksi olisi tarkoitus sekoitella pari pulloa mukaan. Mitään red...-jotain vodkaa multa ei kyllä löydy, mutta stalitshnaja- vodka ajanee saman asian. Tuosta vahvuudesta olisin kyllä ollut kiinnostunut, mutta ehkäpä täytyy vain kokeilla ja maistella...!
- JuSIZ
Kaadat vaan kumpaakin oman maun mukaan mitä vahvempaa sen parempi...niin meillä pohjanmaalla tehdään!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718