Tietääkö kukaan missä täällä pääkaupunkiseudulla voisi teettää H-veneeseen uudet ikkunat?
Veneikkunoiden teettäminen
3
1305
Vastaukset
- Nettimies
Polykarbonaattia leikkaa Etola ihan mallisabluunan mukaan, ikkunalistaa saat Maritimista tai muista venealan liikkeistä.
Lasitavaraa saat melkein mistä vain lasiliikkeestä, karkaistua ja laminoituakin. Ja jos pitää kaarruttaa, niin kokeile jotain autolasiliikettä.
Kyllä joku veneverstas tekee sulle ihan avaimet käteen toteutuksenkin. Esim. Leevene tekee paljon korjauksia, mm. vakuutusyhtiöille, joten jälki on loistavaa. Toinen saman osaava on tietysti Lingrenin korjaamo.
Jos haluat päästä halvemmalla ja saada Prof laatua itse tehden, tilaa netistä esim. saksasta komponentit ja asenna ihan itse. Tässä toimiva nettimyymälä:
http://www.svb.de/cgi-bin/svb.pl?make=start_kat&kat=300&uid=start
Toivottavasti osaat hiukan saksaa, joskin tuotteiden nimet kyllä puhuvat puolestaan ja mitatkin ovat ihan kansainvälisiä.
Onnea projektiin. Ja hyviä tiivisteitä.
terveisin Venebyggaaja- eikä ole
Omakohtaiset kokemukset Leeveneestä on sellaisia, että jälki on todella paskaa. Itsekin tekisi parempaa.
- Nettimies
eikä ole kirjoitti:
Omakohtaiset kokemukset Leeveneestä on sellaisia, että jälki on todella paskaa. Itsekin tekisi parempaa.
Aina ei voi onnistua. Ja korjattu on aina korjattu, ei siis ihan uuden veroinen.
Olen vain katsellut kavereitten veneitä korjausten jäljiltä. Ehkä on harmittanut myös se, että ovat päässeet helpolla, kun toinen tekee työt. Oman veneen osalta teen yleensä kaikki korjaukset itse.
Lindgreniä olen kerran käyttänyt itse, kun mentiin kesken kauden matalalla vedellä kivelle. Piti saada korjattua nopeasti ja itsellä ei ollut aikaa. Tuli kuntoon ja viimeistelin työn itse seuraavan talviseisoskin aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834