Veneikkunoiden teettäminen

Aloitteleva H-veneilijä

Tietääkö kukaan missä täällä pääkaupunkiseudulla voisi teettää H-veneeseen uudet ikkunat?

3

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettimies

Polykarbonaattia leikkaa Etola ihan mallisabluunan mukaan, ikkunalistaa saat Maritimista tai muista venealan liikkeistä.

Lasitavaraa saat melkein mistä vain lasiliikkeestä, karkaistua ja laminoituakin. Ja jos pitää kaarruttaa, niin kokeile jotain autolasiliikettä.

Kyllä joku veneverstas tekee sulle ihan avaimet käteen toteutuksenkin. Esim. Leevene tekee paljon korjauksia, mm. vakuutusyhtiöille, joten jälki on loistavaa. Toinen saman osaava on tietysti Lingrenin korjaamo.

Jos haluat päästä halvemmalla ja saada Prof laatua itse tehden, tilaa netistä esim. saksasta komponentit ja asenna ihan itse. Tässä toimiva nettimyymälä:

http://www.svb.de/cgi-bin/svb.pl?make=start_kat&kat=300&uid=start

Toivottavasti osaat hiukan saksaa, joskin tuotteiden nimet kyllä puhuvat puolestaan ja mitatkin ovat ihan kansainvälisiä.

Onnea projektiin. Ja hyviä tiivisteitä.

terveisin Venebyggaaja

• eikä ole

Omakohtaiset kokemukset Leeveneestä on sellaisia, että jälki on todella paskaa. Itsekin tekisi parempaa.

• Nettimies
        eikä ole kirjoitti:

Omakohtaiset kokemukset Leeveneestä on sellaisia, että jälki on todella paskaa. Itsekin tekisi parempaa.

Aina ei voi onnistua. Ja korjattu on aina korjattu, ei siis ihan uuden veroinen.

Olen vain katsellut kavereitten veneitä korjausten jäljiltä. Ehkä on harmittanut myös se, että ovat päässeet helpolla, kun toinen tekee työt. Oman veneen osalta teen yleensä kaikki korjaukset itse.

Lindgreniä olen kerran käyttänyt itse, kun mentiin kesken kauden matalalla vedellä kivelle. Piti saada korjattua nopeasti ja itsellä ei ollut aikaa. Tuli kuntoon ja viimeistelin työn itse seuraavan talviseisoskin aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57