Minulla ollut jo ehkä kolmisen viikkoa epämääräinen väsyny olo, ensin tuli kuvottavaa oloa ja ruokahaluttomuutta, nyt muutaman päivän lämpöä 37,1 ja 37,2 ja todella vetämätön ja huono olo, että sängyssä pitää vain maata, vähän päänsärkyä ja tukkoista nenää, ei muuta oireita. Onko muilla esiintynyt tällaista?
Onko tällainen flunssa?
3
2667
Vastaukset
- Veikkaus
Kuulostaa 100% samalta kuin itselläni oli: poskiontelotulehdus. Et itse tunne onko onteloissa tulehdus, minulla ei ollut edes nuhaa mutta v...mainen pikku kuume melkein jatkuvasti. Hoitona antibiootti ei toiminut vaan nenä kannu ja älytön niistäminen sai tavaran liikkeelle.
- Tytttteli
Täällä kanssa jotain epämääräistä tautia, joka saa jopa pelkäämään, että onko jotain vakavempaakin. Lähinnä huimaus ja epätodellinen olo, jonka tekee kai se että korvat on vähän tukossa: oma ääni kuulostaa jotenkin erilaiselta. Muutama viikko flunssaa, kolme päivää oli pientä kuumetta, veto pois, pitkittynyt yskä rinnasta. Olo parani hiukan, mutta taas kova väsymys, huimaus. Lääkärissä kävin pari päivää sitten: poskiontelontulehdus. Nyt lääkekuuri päällä Amoxin, ja tänään iski ripuli. Väsymys, ja huippaus jatkuu, mutta ei kuumetta. Ikäänkuin masennuskin vaivaa. Huh huh... Mutta oon kuullut muiltakin tämmöisestä epämääräisestä pitkäkestoisesta flunssasta.
- voi olla
Poskiontelotulehdus. Kuume voi heittelehtiä ja olla väsynyt olo. Kannattaisi käydä lääkärissä niin saisit antibiootti kuurin. Poskiontelo tulehdusta ei helposti huomaa,eikä tunne. Mutta lääkäri voi sen nähdä. Epäilen vain tätä. En ole varma, kun en ole lääkäri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315250Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273294HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3641402Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905