Onko runkkauksella mitään vaikutusta urheilussa jaksamiseen?
Esimerkki: On maanantai- iltapäivä ja runkkaan. Illalla minulla on 3000 metrin juoksu. Voiko runkkaukseni vaikuttaa jaksamiseen juoksuradalla?
Itsetyydytyksen vaikutus urheiluun?
7
8085
Vastaukset
- pienen ...
Huomasin pienen eron jaksamisessa ensin runkattuani 4 kertaa ja illalla urheillessani tavalliseen tapaa. jaksoin paremmin koska adrenaliinia oli enemmän veressä.
- Runkkaa boys
Lueppa ainoalta sivustolta, josta saa seksiin liittyvää todellista asiatietoa: http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/445993?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
- mut ite
Runkkaa boys kirjoitti:
Lueppa ainoalta sivustolta, josta saa seksiin liittyvää todellista asiatietoa: http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/445993?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
oon ainkin huomannu et kyl se mulla ainakin vaikuttaa parantavasti urheilusuoritukseen!
kun ei masturboi/harrasta seksiä
mutta ei siitä muuten oo hyötyy jos ei pysty olee pitkää aikaa ilman!
sanotaan näin et kerran kuukautee saa vaa runkata/harrastaa seksiä!
tietty on aina parempi jos on piteempää ilman!
ni sit siit rupee olee hyötyy,sit ku oot semmoset 2kk ilman ni sit siin vasta eron huomaaki!
mut pitää myös osata pitää ajatukset kurissa ettei karkaa seksiin ajatukset!
ainaki itellä on näin, en muista tiedä!
sit jos tutkitte sperman rakennetta/etitte tietoo ja mitä ravinteita siin on ni sehän on aika teho pakkaus, parempi lisäravinne ku kaupan ravinteet ja oman kehon tuottamaa ja kaikki puhtainta lisäravinnetta, on steroidit ja kaikki!
sen takii on niin ravinteikasta ku on tarkotettu siittiöille ravinnoksi ja et pärjäis naisenkohdussa munasolulle asti!
tulu toi juttu vaa mieleen ku bilsan ope joskus kerto et joku heebo aina säilöö omaa spermaansa ja syö sitä sen takii just ku on niin ravinteikasta!
tuli tos ajatus et pitäisköhän ruveta vetää omaa spermaa lisäravinteena silloin joskus ku runkkaa ni ei mee sekään hukkaan?
- sanat.
Heinz on sanonut teoksessaan Man skall gå på jurden, että urheilu on pilannut monen nuoren lupaavasti alkaneen sukupuolielämän
- hugobugo
Kiitoksia näistä vastauksista!
- paranee
Kunto paranee selvästi, kun hoitaa omaa seksuaalisuuttaan. Lisäksi lihaskunto paranee kuin itsestään, saa erityisesti kunnon vatsalihakset. Siis sellaset, joita esittelee rannalla ihan mielellään.
- Ananasvakuuttaja
vaikuttaa heikentävästi urheiluun sekä muihinkin juttuihin. Kaikista parhaimmaksi olen huomannut, että vähintään pari päivää runkkaamatta, niin on enemmän energiaa. Yleensä 3. päivä on vielä parempi. Mulla liika runkkaaminen ainakin vie jotenkin tahdonvoiman tms, ei jaksa pinnistää niin paljoa kuin oikeasti pystyisi.
Toisaalta luulen, että jos on luonnostaan (yli)energinen, niin runkkaaminen saattaa myös auttaa urheilusuorituksissa rauhoittavasti tms, eikä siten heikennä suoritusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804