Antti missä olet en ole nähnyt sinua sielä espoon bluesin fanikatsomossa 13.11.2007 jälkeen!
Mikset enää seuraa Antti espoon bluesin kotiotteluita espoon bluesin fanikatsomossa!
En jaksa olla muuten espoon bluesin puolella Antti!
Antti mitä sinulle on käynyt kun et enää jaksa viettää laatuaikaa kansani!
10
422
Vastaukset 10
- ja uusi elämä
liiv mii ö loun, tai haen lähestymiskieltoa.
- Kivaa kesää sinulle!
Sinulla on lähehestymiskielto ja minulla ei ole sitä kiva tietää!
- Hyvää kesää sinulle!
"liiv mii ö loun, tai haen lähestymiskieltoa"
Sinulla on lähestymiskielto mitä minulla ei ole tosin!
- sitä ettei saa lähestyä
enää ketään, paitsi itseään mutta salaa komerossa piilossa peiton alla.
- En tiedä ketä tarkoitat!
Lähetysmiskielto ei kosketa onneksi minua!
En tiedä ketä henkilöä tarkoitat jolla on lähestymiskielto! - lähestymiskielto on
En tiedä ketä tarkoitat! kirjoitti:
Lähetysmiskielto ei kosketa onneksi minua!
En tiedä ketä henkilöä tarkoitat jolla on lähestymiskielto!... ...
- Hahaa täysi idiootti!
lähestymiskielto on kirjoitti:
... ...
Tiedän mikä on lähestymiskielto mutta sitä ei ole minulla joten lopeta sen skeidan puhuminen espoon bluesin palstalla!
Lähestymiskielto ei ole voimassa se koskee vain sinua ei minua hahaa! - Haista vittu!
lähestymiskielto on kirjoitti:
... ...
Lähestymiskieltoa hakekaa jos halautte päästä minusta eroon minä en hae sellaista lähestymiskieltoa että en saa tavata ketään ja en saa olla puheväleissä kehenkään!
- <<<<
Haista vittu! kirjoitti:
Lähestymiskieltoa hakekaa jos halautte päästä minusta eroon minä en hae sellaista lähestymiskieltoa että en saa tavata ketään ja en saa olla puheväleissä kehenkään!
SITÄ MITÄ MÄ LUULEN
- Älä unta näe!
<<<< kirjoitti:
SITÄ MITÄ MÄ LUULEN
Tämä on juuri sitä mitä luulet hae lähetysmieskielto jos halaut päästä eroon minusta!
Minä en näet hae sinusta lähestymiskieltoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541084Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171049- 82861
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80769Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206640- 59631
- 105627
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet201610- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html263495Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 5408
- 30407
- 47400
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9144390- 29358