Issikalle yleissatula?

Réa

Voiko issikalle käyttää yleissatulaa? Olen vasta saanut oman issikan ja hyppäämme ja menemme myös koulua kentällä joten issikkasatulalla on silloin huono mennä. Minkälainen yleissatula kannattaisi issikalle ostaa? Mun tamma on melko pyöreä ja lihaksikas edestä.

6

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arcade^^

issikalle ei ole tarkoitettu yleissatulaa koska töltissä sen lavat eivät pääse kunnolla liikkumaan

• Iidasalsa

Moi! Mullakin on oma issikka:) Mun mielestä voit hypätessä ja koulussa käyttää normia satulaa, oon itsekkin ajatellu et alkaisin käyttää.

• -Timantti-

Hoitsullani ainakin on

• saannii

issikalla kuuluu olla issikoiden satula,jos kiinnostaa perussatula niin ostakaa sellanen hevonen jolle se sopii

• Diddididii
        saannii kirjoitti:

issikalla kuuluu olla issikoiden satula,jos kiinnostaa perussatula niin ostakaa sellanen hevonen jolle se sopii

Moikka!
        Kyllä kai yleissatulaa voi käyttää(?), jos löytyy sopivan kokoinen joka sopii hevosen selkään niin kuin tuo yksi toinenkin sanoi. Mä ainakin oon yleissatulalla töltänny ja jopa passia menny vahingossa, ku oli vähän virtaa hepalla lomailun jälkeen. ;P

Issikkasatula on kuitenki yleensä parempi issikalle ja mun mielestä sillä pystyy ihan hyvin menemään koulua ja esteitä tai ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa. Voittehan sitäpaitsi kokeilla rungotonta. Se on hevosystävällisempi, sillä se mukautuu hevosen selän liikkeisiin ja pystyy varmasti vetämään kunnon kiitolaukat.

Ja Sanni.. Kuka idiootti nyt ostais hevosen satulan mukaan! Ennemmin satula hevosen mukaan... ;D

Kannattaa kysyä joltakin satula-asiantuntijalta tai mua ei ainakaan kannata kuunnella. x)

• rungoton
        Diddididii kirjoitti:

Moikka!
        Kyllä kai yleissatulaa voi käyttää(?), jos löytyy sopivan kokoinen joka sopii hevosen selkään niin kuin tuo yksi toinenkin sanoi. Mä ainakin oon yleissatulalla töltänny ja jopa passia menny vahingossa, ku oli vähän virtaa hepalla lomailun jälkeen. ;P

Issikkasatula on kuitenki yleensä parempi issikalle ja mun mielestä sillä pystyy ihan hyvin menemään koulua ja esteitä tai ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa. Voittehan sitäpaitsi kokeilla rungotonta. Se on hevosystävällisempi, sillä se mukautuu hevosen selän liikkeisiin ja pystyy varmasti vetämään kunnon kiitolaukat.

Ja Sanni.. Kuka idiootti nyt ostais hevosen satulan mukaan! Ennemmin satula hevosen mukaan... ;D

Kannattaa kysyä joltakin satula-asiantuntijalta tai mua ei ainakaan kannata kuunnella. x)

nii rungoton satula on paras :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      116
      9708
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      95
      9377
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7885
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      7209
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6264
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5408
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4718
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4375
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4303
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4263
    Aihe