Voiko issikalle käyttää yleissatulaa? Olen vasta saanut oman issikan ja hyppäämme ja menemme myös koulua kentällä joten issikkasatulalla on silloin huono mennä. Minkälainen yleissatula kannattaisi issikalle ostaa? Mun tamma on melko pyöreä ja lihaksikas edestä.
Issikalle yleissatula?
6
1039
Vastaukset
- arcade^^
issikalle ei ole tarkoitettu yleissatulaa koska töltissä sen lavat eivät pääse kunnolla liikkumaan
- Iidasalsa
Moi! Mullakin on oma issikka:) Mun mielestä voit hypätessä ja koulussa käyttää normia satulaa, oon itsekkin ajatellu et alkaisin käyttää.
- -Timantti-
Hoitsullani ainakin on
- saannii
issikalla kuuluu olla issikoiden satula,jos kiinnostaa perussatula niin ostakaa sellanen hevonen jolle se sopii
- Diddididii
saannii kirjoitti:
issikalla kuuluu olla issikoiden satula,jos kiinnostaa perussatula niin ostakaa sellanen hevonen jolle se sopii
Moikka!
Kyllä kai yleissatulaa voi käyttää(?), jos löytyy sopivan kokoinen joka sopii hevosen selkään niin kuin tuo yksi toinenkin sanoi. Mä ainakin oon yleissatulalla töltänny ja jopa passia menny vahingossa, ku oli vähän virtaa hepalla lomailun jälkeen. ;P
Issikkasatula on kuitenki yleensä parempi issikalle ja mun mielestä sillä pystyy ihan hyvin menemään koulua ja esteitä tai ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa. Voittehan sitäpaitsi kokeilla rungotonta. Se on hevosystävällisempi, sillä se mukautuu hevosen selän liikkeisiin ja pystyy varmasti vetämään kunnon kiitolaukat.
Ja Sanni.. Kuka idiootti nyt ostais hevosen satulan mukaan! Ennemmin satula hevosen mukaan... ;D
Kannattaa kysyä joltakin satula-asiantuntijalta tai mua ei ainakaan kannata kuunnella. x) - rungoton
Diddididii kirjoitti:
Moikka!
Kyllä kai yleissatulaa voi käyttää(?), jos löytyy sopivan kokoinen joka sopii hevosen selkään niin kuin tuo yksi toinenkin sanoi. Mä ainakin oon yleissatulalla töltänny ja jopa passia menny vahingossa, ku oli vähän virtaa hepalla lomailun jälkeen. ;P
Issikkasatula on kuitenki yleensä parempi issikalle ja mun mielestä sillä pystyy ihan hyvin menemään koulua ja esteitä tai ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa. Voittehan sitäpaitsi kokeilla rungotonta. Se on hevosystävällisempi, sillä se mukautuu hevosen selän liikkeisiin ja pystyy varmasti vetämään kunnon kiitolaukat.
Ja Sanni.. Kuka idiootti nyt ostais hevosen satulan mukaan! Ennemmin satula hevosen mukaan... ;D
Kannattaa kysyä joltakin satula-asiantuntijalta tai mua ei ainakaan kannata kuunnella. x)nii rungoton satula on paras :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011551
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58971Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666