...lipittää pitkin päivää aamusta iltaan asti niin ei pääse nälkä yllättämään.. ja muutama ksylitolipurkka aina välillä.. toimii ainakin mulla! Onko muilla kokemusta vastaavasta??
Vissyä ja Pepsimaxia...
5
1172
Vastaukset
- AngelWhite
mut pepsi maxin makeutusaineet on pahasta (vaikuttaa sokerinkiertoon, ruuan imeytymiseen ja energian varastointiin) ja sekä se et hiilihappovedet kerää kaasuu suolistoon, turvottaa, jne. Sen lisäks nimenomaan Vichy-merkkises (kuten jossain muiski vesis, kivennäisvesis) on noin kivennäisaineita suoloina, ja ne suolot toimii samal taval q NaCl-pöytäsuola: kerää elimistöön vettä.
- hyviäkin suoloja
Kannattaa juoda sellaista vissyä, missä on esim magnesiumia. Ja Pepsi Max toimii diureettina, ei kerry nesteet.
Miten niin hiilihappovedet keräis kaasua suolistoon? Enpä oo huomannu, että pierettäis tai turvottais. - outi
hyviäkin suoloja kirjoitti:
Kannattaa juoda sellaista vissyä, missä on esim magnesiumia. Ja Pepsi Max toimii diureettina, ei kerry nesteet.
Miten niin hiilihappovedet keräis kaasua suolistoon? Enpä oo huomannu, että pierettäis tai turvottais.pilaa hampaat jos joka päivä juo :( et mielummi sitä vichyy
- nervi
outi kirjoitti:
pilaa hampaat jos joka päivä juo :( et mielummi sitä vichyy
vichyssäkin on hiilihappoja, eli ei sekään hyvä ole hampaille. Varsinkaan jos sitä litkii pitkin päivää jatkuvasti, niin taatusti saa hampaansa pilalle hyvin nopeasti.
- ...
nervi kirjoitti:
vichyssäkin on hiilihappoja, eli ei sekään hyvä ole hampaille. Varsinkaan jos sitä litkii pitkin päivää jatkuvasti, niin taatusti saa hampaansa pilalle hyvin nopeasti.
vichyllä ei kyllä hampaitaan saa pilattua kun siinä ei oo mitään makeutusainetta.. makeutetut vedet on eri juttu mut pelkkä hiilihappopitoinen vesi ei aiheuta mitään hampaille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339