Fritsuista

21v nainen

Onko fritsut teidän mielestä nolo asia. Siis olen alottanut uuden suhteen ja nyt parin seksi kerran jälkeen mies imasi mulle kunnon fritsun kaulaan. Hävetti kyl pikkasen seuraavana ammuna, kun huomasin sen. Nyt kun on kesäkin niin ei ihan viittis mitään kaulaliinoja pitää. Mitä mieltä olette onko se jo vähän nolojuttu tän ikäisenä?

6

4930

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Striking-Fire

      Itseäni ei fritsut sinänsä ole koskaan nolottaneet, itseasiassa tässä varressa nekin voidaan laskea kaunistukseksi. Itse en tosin ole niiden tekemistä harrastanut, sillä ainahan voi olla niin, että vastapuoli kokee ne noloiksi.

    • niihh...

      peitepuikkoa??

      • Miehinen mies

        Haluan isot ja monta fritsua kullini varteen ja säärteni sisäpintaa. Samanlaiset teen naiseni säärten sisäpintaan ja häpykummun ympärille.Myös rinnat on ihanat fritsujen teko paikat.


    • Jlive8

      tämä on VAIN OMA MIELIPITEENI: Eli on noloa jo tuohon ikään varttuneella nuorella. Itse pidän fritsuja lähinnä 13-16v ikävuosien harrastena. Aikuisella se lähinnä nolottaa jo muitakin, kun kantajaansa.

    • janica ja peter

      minä olen 36-vuotias nainen ja en minä nää siinä mitään noloa jos on fritsu kaulassa. se on vaan merkki että on ollut ihana yö takana.. muutenki minun mielestä seksuaallisuus on kaunis asia ei sitä tarvii hävetä eli älä välitä jos ystäväsi on härnäämässä sinua fritsuista minun neuvoni on älä välitä. jos haluat peitä mutta minä en. se kuuluu inhimillisyyteen, se on luonnollista ja kaunista jokaisen ihmisen ainutlaatuista nautintoa..
      juuri tässä keskusteltuani avomieheni kanssa asiasta hän on samaa mieltä kanssani me pystymme keskustelemaan avoimesti kaikesta ja nyt juuri hän kertoi kuinka kiihottavaa on lukea näitä ns. naisten juttuja..

    • Deeeee

      No itse olen 18vuotias ja vkl:na kävi eräs mies kylässä. Siinä sitten leffaa katsoessa hän imaisi muutaman kerran kaulasta. Lähtiessään pois kipaisin katsomassa peilistä ja olin ihan mielissäni muutamasta fritsusta. Parin tunnin kuluttua rupesin katsomaan kaulaani inhoten. Nyt pidän huivia ja poolopaitoja. Tuntuuhan se kivalta kun niitä tehdään, mutta rumia ne ovat. Joskus ylä-aste ajoilla lontit kaulassa olivat "cooleja" ja siitä tiesi, että jollaan on kokemusta kunnon suutelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe