Onko fritsut teidän mielestä nolo asia. Siis olen alottanut uuden suhteen ja nyt parin seksi kerran jälkeen mies imasi mulle kunnon fritsun kaulaan. Hävetti kyl pikkasen seuraavana ammuna, kun huomasin sen. Nyt kun on kesäkin niin ei ihan viittis mitään kaulaliinoja pitää. Mitä mieltä olette onko se jo vähän nolojuttu tän ikäisenä?
Fritsuista
6
5124
Vastaukset
- Striking-Fire
Itseäni ei fritsut sinänsä ole koskaan nolottaneet, itseasiassa tässä varressa nekin voidaan laskea kaunistukseksi. Itse en tosin ole niiden tekemistä harrastanut, sillä ainahan voi olla niin, että vastapuoli kokee ne noloiksi.
- niihh...
peitepuikkoa??
- Miehinen mies
Haluan isot ja monta fritsua kullini varteen ja säärteni sisäpintaa. Samanlaiset teen naiseni säärten sisäpintaan ja häpykummun ympärille.Myös rinnat on ihanat fritsujen teko paikat.
- Jlive8
tämä on VAIN OMA MIELIPITEENI: Eli on noloa jo tuohon ikään varttuneella nuorella. Itse pidän fritsuja lähinnä 13-16v ikävuosien harrastena. Aikuisella se lähinnä nolottaa jo muitakin, kun kantajaansa.
- janica ja peter
minä olen 36-vuotias nainen ja en minä nää siinä mitään noloa jos on fritsu kaulassa. se on vaan merkki että on ollut ihana yö takana.. muutenki minun mielestä seksuaallisuus on kaunis asia ei sitä tarvii hävetä eli älä välitä jos ystäväsi on härnäämässä sinua fritsuista minun neuvoni on älä välitä. jos haluat peitä mutta minä en. se kuuluu inhimillisyyteen, se on luonnollista ja kaunista jokaisen ihmisen ainutlaatuista nautintoa..
juuri tässä keskusteltuani avomieheni kanssa asiasta hän on samaa mieltä kanssani me pystymme keskustelemaan avoimesti kaikesta ja nyt juuri hän kertoi kuinka kiihottavaa on lukea näitä ns. naisten juttuja.. - Deeeee
No itse olen 18vuotias ja vkl:na kävi eräs mies kylässä. Siinä sitten leffaa katsoessa hän imaisi muutaman kerran kaulasta. Lähtiessään pois kipaisin katsomassa peilistä ja olin ihan mielissäni muutamasta fritsusta. Parin tunnin kuluttua rupesin katsomaan kaulaani inhoten. Nyt pidän huivia ja poolopaitoja. Tuntuuhan se kivalta kun niitä tehdään, mutta rumia ne ovat. Joskus ylä-aste ajoilla lontit kaulassa olivat "cooleja" ja siitä tiesi, että jollaan on kokemusta kunnon suutelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332317Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751204