Harrastin seksiä n. vuosi sitten kaverini kanssa. Miehen penis kuitenkin meni voimalla hieman väärään reikään. Ja sattui. Myös verta tuli. Ja hieman myös ulostetta. Itseäni hävettää kovasti tämä uloste... joten olisin kysynyt miehiltä kysymyksen että kumpi itseäsi enemmän nolottaisi..naisen uloste vai se että itse panit vahingossa väärään reikään?
Tämän jälkeen en ole enää peppuseksiä halunnut..ja tässä mietinkin myös sitä miten puhtaudesta oikeasti voi olla varma. Tuo uloste kuitenkin on erittäin epämiellyttävää. Peppuseksiä taas haluaisin...
ulostetta...
4
2963
Vastaukset
- WildChild_88
Mun mielestä se uloste nyt ei niinkään haittaa, sehän kuuluu jollain lailla asiaan jos peppuun pannaan ;) Ja jos peppuseseksiä kuitenkin nyt haluat kokeilla niin osta liukkaria ja rauhassa ensin totuttelet itse esim. työntämällä sormiasi peppureikään. Miltäs kuulostaa?
Ei vahingossa voi laittaa väärään. Kyllä se sinne tarkoituksella menee. Mua ei nolota mikään, naisen puolesta saattaa nolottaa. Lähinnä saattaa hymyilyttää. En kyllä tiedä kun ei ole kokemusta.
Sellaista taas ei ole olemassakaan kuin "väärä reikä"
Ja huuhtelullahan ongelmista pääsee eroon- ass-o-matic
Kakka roiskuu ja haiskahtaa kun harrastaa pepaseksiä.
Se kuuluu asiaan ja on ihan normaalia. Tuoksahtaahan se pillukin joskus. Älä siis huoli.- 4231
Ulostetta ei tule jos varautuu peppuseksiin, vaikka apteekissa myytävillä ummetustuitteill esim. micralaxilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot773646Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe332999- 782761
- 282654
- 192485
- 522312
- 571947
- 151822
- 581776
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111683