nainen etsii pariskuntaa

skuba

Hei!
Olen 22v bi stadin kantakaupungista. Etsin kokeilumielessä mutta tosissani nuorta tai hieman vanhempaa (miel. alle 40v) pariskuntaa kimppakivaan. Olen kokematon enkä halua mainostaa olevani missään mallin mitoissa.
Olen kokeilunhaluinen, avoin, ja luotan potentiaalisen pariskunnan olevan kokeneempi ja ohjailevampi. Saatan ujostella aluksi, mutta mietin, että ehkä jonkun miehen fantasia olisikin juuri kokemattoman nuorehkon naisen "opettaminen".. jos tiedätte mitä tarkoitan:)
Seurailen palstaa ja jos olette tosissanne harkitsevia niin vastailen mielelläni lisäkysymyksiin ja keskustelen kanssanne ennen h-hetkeä;)
~A-R~

74

11698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p.a.r.i.03

      m31 ja n30 lahdesta.etsimme juuri kaltaistasi naista kolmisin kaikkeen kivaan...:)
      laitatko kuvan tulemaan niin voimme laittaa myös omamme ja tutustua lisää.olemme myös kokemattomia kimppa asioiden suhteen,mutta mukavia ja huumorintajuisia olemme kyllä. [email protected]

    • Pari Helsingistä

      Hei!

      Olemme mukava aviopari Helsingistä (n28v ja m27v). Meistä nainen on bi-henkinen ja haluaisi tuntea myös naisen kosketuksen. Olemme kiinnostuneita kimppaseksistä naisen kanssa ja olemme etsineet sopivaa seuraa jonkun aikaa. Aikaisempaa kokemusta kimppaseksistä meillä ei ole. Seksin suhteen olemme avoimia, mutta lähinnä vessaleikit ja kova kipu eivät ole meidän juttuja. Mikäli kiinnostus heräsi niin ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]
      Vaihdetaan s-postilla ajatuksia ja tietoja enemmän. Olisi mukava tavata ensin esim. puistossa jutustelun merkeissä ja katsoa kuinka kemiat toimii.

      T:Pari Helsingistä

    • pari40v

      Olen aina haaveilut että saisin miehelleni yllätyksen,josta se pitää...minä myös.Jos emme ole liian vanhoja niin olisi kiva tutustua...

      • Anonyymi

        hei, minäkin haluan tavata parin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, minäkin haluan tavata parin

        Kerro itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, minäkin haluan tavata parin

        Ootko nainen?


      • Anonyymi

        Mikä tei on se ikä haitari..


    • 3 some and nice time f all

      Moi!
      Me oltais katseenkestävä pariskunta pk-seudulta. Ollaan hakemassa tyttöä kolmanneksi kimppakivaan. Jos olet vielä kiinnostunut niin otetaan yhteyttä.

      t. j & S

    • Anonyymi

      Hei! Täällä olisi yksi kokeilun haluinen aviopari, oletko mistä päin Suomea? Mies hieman yli 40 ja nainen vähän yli 30.

      • Anonyymi

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Me ollaan nuori pari halusimme kokeilla tätä voisinko saada sun yhtrystiedot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan nuori pari halusimme kokeilla tätä voisinko saada sun yhtrystiedot

        Löytyisikö täältä luotettavaa nais ihmistä parin seuraan kokeilemaan?


      • Anonyymi

        Ai sä ilmottauduit ihan itse.


      • Anonyymi

        Millainen sä mahdat oikeen olla kun pariskuntaa haetaanOletko sinä semmonen poika nimeltä Päivi joka käy molemmista.Siis pariskunta yhdessä ja samasa paketissa.On se jännää mitä maailmasta löytyy.Oletkohan sinä se legendaarinen sekasikiö.


      • Anonyymi

        En kyllä huoli tollasta palsta kyylää.Saat jatkaa kyyläämistäsi edelleenkin.


      • Anonyymi

        Eipä sulla sitten muuhun aikaa jääkkään.


      • Anonyymi

        Kannattaiskohan sun hankkia muutakin elämää.


      • Anonyymi

        Huima tyyppi taitaa jutella itsensä kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Hei! Olisi kiva juttu jos tutustuisit meihin, olemme n 50 aviopari ja olemme etsiskelleet vaimolle ja minulle myös kaveria yhteisiin hetkiin nyt kun lapset ovat jo suurin piirtein maailmalla. Miten sinuun saisi yhteyden?


      • Anonyymi

        Eikö ihmiset enää osaa edes lukeakaan vai onko suurin ongelma luetun ymmärtäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Moi. Olen itse 50v ja kumppani 28 bi.
        Olisit kiva lisä meidän nautintoon.
        Pks seudulta ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Kiinnostaisiko Sirpa m 44 n 40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko Sirpa m 44 n 40

        Sirpa on silkkaa huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Sirpa miten sinuun saisi yhteyttä?
        t.kiinnostunut pari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Hep!😇😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko Sirpa m 44 n 40

        Sirpa, olemme kiinostuneita jakamaan tietoja kanssasi. Sovitaanko vaikka johonkin kahvilaan treffit, vai annatko jonkun kontaktin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        hei täällä olisi avoin ja estoton pari etelä Karjalasta joka etsii naista seuraksemme makuuhuoneen puolelle miten sinuun saa yhteyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        M50 n45 nuorekkaita kiimaisia hyvän näkösiä ja uteliaita ! Tuletko Sirpa viikonloppua viettämään alasti kanssamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Me ollaan keskiikäinen hyvä pari ja haetaan kolmatta naisesta joka haluaa pitkiä sessioita joten jos haluat hyvän parin kanssa niin miten sutt löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Hei Sirpa täällä pari Etelä-Suomessa otatko yhteyttä meihin Kik ann_make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Meille saa tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on😋 haluaisin parin sänkyyn olen 32 vaalea bi muut tärkeät 153 60 B olen etelä suomessa😊 t. Sirpa

        Moi


    • Anonyymi

      Moikka
      Kimppa suunnitteella. Haluisitko mukaan? pennanen.jaakko63atgmail.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oispa kiva tuntea kaltaisesi ujo kokematon sielu,joka hakee sexuaalisia kykyjä kokeneelta mieheltä.
      Joka saa sinun kiimasi esiin ,niin että muistat lopun elämäsi parhaat panosi.Tv. Vanhempi hellä mies

    • Anonyymi

      Täällä pari nainen 21v minä 27v molemmat sporttisia, kiinnostusta?

      • Anonyymi

        Olen 45M jolla jonkun verran kokemusta kimpasta. Toimin parin ehdoilla ja kumin kanssa.

        Jos kiinnostaa niin laittakaa Kik tunnuksenne ja jutellaan enemmän.


    • Anonyymi

      Harmi, että tuo aloittaja ei taida olla enää linjoilla . Tarjoaisin pariseuraa pks seudulta.

    • Anonyymi

      Täällä olisi aviopari etsimässä yhtä naista lisää. Mieheni fantasia on 2 naista joten haluan sitä kokeilla. Myös itse kiinnostaisi kokeilla seksiä naisen kanssa. Jos kiinnostuneita Turun alueelta niin laitappa yhteystietoja :)

      • Anonyymi

        Ikää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää?

        N 41 ja mies 28 :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N 41 ja mies 28 :)

        Juuei


    • Anonyymi

      /- 30wee avoimessa suhteessa oleva pari, etsii
      bi henkistä naista kolmen kimppaan. Pks seudulla.

    • Anonyymi

      Täällä olis 7-miehinen juna Karkkilan kulmilta. Etsitään bi-henkistä paria veturin rooliin paikkaa vaihdellen. Ei muuta vaatimusta kuin että ikä 18-100 v. Kaikki käy.

    • N48/M51 pari haluaisi löytää naisen mukaan seksiin, jossa kaikki nauttivat. Mielellään Pk-seutu. Laita ihmeessä viestiä, niin keskustellaan lisää.
      [email protected]

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://8422333.com/H/5Cki 👈

    • Anonyymi

      Mitähän kivaa Salosta löytyis? Muualta just muuttanut .

      • Anonyymi

        Perttelistä löytyisi 26-vuotias rouva ja 29-vuotias mies.


    • Anonyymi

      Olemme aviopari Helsingistä M38 N32 Olemme kiinnostuneita kimppaseksistä ja etsimme 19 kokemattomia tyttöjä seuramme. Ota vaan rohkeasti yhteyttä ja kerro vähän itsestäsi ;) [email protected]

    • Anonyymi

      Olen mies 45 vuotias Haluan tavata parin nähdä sinut koko ajan olen sinkku

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­tsum­me sinu­­t kä­ym­ään u­­­ude­­­ss­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://9105555.com/H/Nt7s 👈

    • täällä pari etelä-karjalasta M 35V JA N 40V etsimme naista kanssamme nauttimaan kuumista hetkistä ja toteuttamaan fantasioistamme puolin sun toisin ihan ajan kanssa. mieluiten vakityisempaa seuraa yhden illan jutut jättää vähän kylmäksi.
      ikä haarukka : 22v-45v koolla ei niin väliä kunhan olet sinut itsesi kanssa, toivomme että olet rehellinen, luotettava,avoin,kokeilunhaluinen, huumorintajuinen, ja estoton itse emme turhia kainostele, toivottavasti et sinäkään.ole rohkeasti yhteydessä 😉 niin pääsemme nauttimaan sekä toteuttamaan ikimuistoisia ihania hetkiä. tavoitat meidät sähköpostitse : [email protected]

      • Kysyn ilman sarkasmia löysittekö yhtään seuralaista ? Olemme samoilla jäljillä, muttemme ole onnistuneet vielä löytämään yhtään naista kimppaan. Miehiä olisi kyllä tarjolla. Mistähän muualta asiaa kannattaisi tiedustella ? Ovatko esim risteilyt sitä mitä niiden maine on ? Tietty mahdollisesti meidän vaatimukset torppaa ehdokkaita. Jotka ovat laiha ja pienirintaine max 30v. Itse täytän nuo kaksi ensimmäistä kriteeriä. Haluaisin vaan fantasiani olevan täydellinen, kuten se omassa päässäni menee.


      • Needwomentouch kirjoitti:

        Kysyn ilman sarkasmia löysittekö yhtään seuralaista ? Olemme samoilla jäljillä, muttemme ole onnistuneet vielä löytämään yhtään naista kimppaan. Miehiä olisi kyllä tarjolla. Mistähän muualta asiaa kannattaisi tiedustella ? Ovatko esim risteilyt sitä mitä niiden maine on ? Tietty mahdollisesti meidän vaatimukset torppaa ehdokkaita. Jotka ovat laiha ja pienirintaine max 30v. Itse täytän nuo kaksi ensimmäistä kriteeriä. Haluaisin vaan fantasiani olevan täydellinen, kuten se omassa päässäni menee.

        Jodelista, sinne vaan rekisteröidyt ja alat kirjoittelemaan. Täällä ei nuoria naisia kovinkaan ole, saati oikeita naisia muutenkaan (nuo samaiset kundit jotka tyrkyttävät itseään vaikka haette naista, esiintyvät sitten täällä naisina kun eivät muuta saa). Eli kannattaa mennä sinne missä nuoret viihtyvät


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Jodelista, sinne vaan rekisteröidyt ja alat kirjoittelemaan. Täällä ei nuoria naisia kovinkaan ole, saati oikeita naisia muutenkaan (nuo samaiset kundit jotka tyrkyttävät itseään vaikka haette naista, esiintyvät sitten täällä naisina kun eivät muuta saa). Eli kannattaa mennä sinne missä nuoret viihtyvät

        Ja FYI, olemme salaparina aikoinaan hakeneet ylipäätään tavallista naista mukaan kimppaan (ilman noin tarkkoja määrittelyitä). Ei löytynyt, eikä kuulemma löydä kovin moni muukaan pari. Bi naiset jotka hakevat pariskunnan seuraa, ovat yksisarvisia. Heillä on niin paljon valikoimaa, että ovat kuin karkkikaupassa. Tuon tiedon lisäksi jokainen pariskunta hakee aikalailla samoilla spekseillä seuraa: " olemme mukava ja asiallinen pariskunta, mies katselee kun naiset panee, nainen katselee kun mies panee, nuollaan pillua ristiin rastiin ja kulli heiluu joka paikassa". Ei siis mitään uutta auringon alla, enkä tarkoita vittuillen tätä sanoa. Ei siis kannata nostaa odotuksia liian korkealle, kolmen ihmisen kemioiden sovittaminen on jo oma hommansa, puhumattakaan tiukoista vaatimuksista kolmannen osapuolen suhteen.

        Lippu korkealla, leuka rinnassa, kohti unelmia ja unelmointia. Toivon vilpittömästi että löydätte spekseihinne osuvaa seuraa.


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Ja FYI, olemme salaparina aikoinaan hakeneet ylipäätään tavallista naista mukaan kimppaan (ilman noin tarkkoja määrittelyitä). Ei löytynyt, eikä kuulemma löydä kovin moni muukaan pari. Bi naiset jotka hakevat pariskunnan seuraa, ovat yksisarvisia. Heillä on niin paljon valikoimaa, että ovat kuin karkkikaupassa. Tuon tiedon lisäksi jokainen pariskunta hakee aikalailla samoilla spekseillä seuraa: " olemme mukava ja asiallinen pariskunta, mies katselee kun naiset panee, nainen katselee kun mies panee, nuollaan pillua ristiin rastiin ja kulli heiluu joka paikassa". Ei siis mitään uutta auringon alla, enkä tarkoita vittuillen tätä sanoa. Ei siis kannata nostaa odotuksia liian korkealle, kolmen ihmisen kemioiden sovittaminen on jo oma hommansa, puhumattakaan tiukoista vaatimuksista kolmannen osapuolen suhteen.

        Lippu korkealla, leuka rinnassa, kohti unelmia ja unelmointia. Toivon vilpittömästi että löydätte spekseihinne osuvaa seuraa.

        Jättimäinen kiitos asiallisesta vastauksesta. Ei ole tärpännyt meilläkään. Speksejä voi vähän höllätä, mutta ei kokonaan. Mitä hyötyä on niin sanotusta fantasian toteutuksesta, jos se ei ole edes sinne päin ? Haet 18 - 30v laihaa naista ja saat 45v 120kg Reijjon pienine pippelineen. Sitten jätän mieluummin kokonaan väliin. Meillä on keski - iästä huolimatta seksiä keskimäärin 4 - 5krt /vk. Joskus jopa enemmän.


      • UteliasUkm40 kirjoitti:

        Jodelista, sinne vaan rekisteröidyt ja alat kirjoittelemaan. Täällä ei nuoria naisia kovinkaan ole, saati oikeita naisia muutenkaan (nuo samaiset kundit jotka tyrkyttävät itseään vaikka haette naista, esiintyvät sitten täällä naisina kun eivät muuta saa). Eli kannattaa mennä sinne missä nuoret viihtyvät

        En edes tiedä mikä Jodel on. Googlettamallahan sen tietty löytää.

        Ja totta mitä sanot. On se todella kumma kun luetun ymmärtäminen on näin vaikeaa. Haet nuorta laihaa naista ja saat ylipainoisen peräkammarin pojan. Jos täältä ei löydy naista kolmen kimppaan niin tuskin sitä löytyy lukutaidottomallekaan. Ja mikäli ei ole ikinä edes nähnyt vastakkaista sukupuolta alasti, niin suosittelen lämpimästi täällä vaaniville miehille ihan ostopillua. 100€ ja poikuutesi on vihdoin hoidettu. Ei pitäs mennä yli ymmärryksen, eikä koko vuoden budjetin. Suomessahan ammattilainen ottaa vastaan vaikka kenet, kunhan osaat käyttäytyä sekä peseytyä ihan itse. Tai voit vastaavasti pyytää sen äidin siihen avuksi. Enkä kettuile ylemmän kirjoittajalle, vaan näille säälittäville peräkamarin pojille jotka eivät seksiä saa.
        Yleisneuvonta; ihan vinkkinä tulevaisuuden varalle pojat ei IKINÄ kannata lähestyä KETÄÄN naista tyyliin hei olen Esko ja mulla on 20cm. Jos naisen euro on 80cm niin miehen 20cm on yleensä 12cm. Kokeilkaa jotain omaperäistä ihan suht oikein kirjoitetulla suomen kielellä. Ja unohtakaa tyystin niiden pippelikuvien lähettäminen.


      • Needwomentouch kirjoitti:

        En edes tiedä mikä Jodel on. Googlettamallahan sen tietty löytää.

        Ja totta mitä sanot. On se todella kumma kun luetun ymmärtäminen on näin vaikeaa. Haet nuorta laihaa naista ja saat ylipainoisen peräkammarin pojan. Jos täältä ei löydy naista kolmen kimppaan niin tuskin sitä löytyy lukutaidottomallekaan. Ja mikäli ei ole ikinä edes nähnyt vastakkaista sukupuolta alasti, niin suosittelen lämpimästi täällä vaaniville miehille ihan ostopillua. 100€ ja poikuutesi on vihdoin hoidettu. Ei pitäs mennä yli ymmärryksen, eikä koko vuoden budjetin. Suomessahan ammattilainen ottaa vastaan vaikka kenet, kunhan osaat käyttäytyä sekä peseytyä ihan itse. Tai voit vastaavasti pyytää sen äidin siihen avuksi. Enkä kettuile ylemmän kirjoittajalle, vaan näille säälittäville peräkamarin pojille jotka eivät seksiä saa.
        Yleisneuvonta; ihan vinkkinä tulevaisuuden varalle pojat ei IKINÄ kannata lähestyä KETÄÄN naista tyyliin hei olen Esko ja mulla on 20cm. Jos naisen euro on 80cm niin miehen 20cm on yleensä 12cm. Kokeilkaa jotain omaperäistä ihan suht oikein kirjoitetulla suomen kielellä. Ja unohtakaa tyystin niiden pippelikuvien lähettäminen.

        Jodel on sovellus puhelimeen, jossa voi kirjoitella kuten täälläkin. Tosin sillä tvistillä, että se on alunperin suunnattu nuorisolle. Nykyään sen onkin löytänyt jo nämä samaiset saastaiset limaäijät, pertit ja pentit, tyrkyttäen itseään ja esiintyen naisina. Samat ongelmat myös siis siellä, mutta potentiaalista seuraa on tarjolla todella paljon. Tää s24 (samoin 24 deitti) ovat aivan hirveetä kuraa


    • Anonyymi

      N43 ja m46 kiinnostaa varsinkin toi avoin ja kokeiluhaluinen ja haluttaisiin sutt mukaan istumaan iltaa ja viihtymään , meidän luona hyvinkään asunnossa ollaan uteliaita kokeiluhalusia ja normi koko tatuoituja hyvän näköisiä ja kiimaisia ,ja haluttaisiin tutustua sinuun paremmin!

      • Anonyymi

        Kerro kerro


      • A. R ei taida enää olla linjoilla. Ilmoitus jätetty 2008. Tuskin on seurannut viittätoista vuotta. Tai ainakin Ilmo olisi luultavasti hyvin erilainen.


    • Aviopari etsii nuorempaa naista. Nuorempana minulla oli tyttöystäviä ja yhden yön suhteita naisten kanssa. Nykyään kaikki fantasiani täyttää halu nähdä mieheni panevan toista naista tai naisia samalla kun minä katselen ja masturboin. Oikeastaan fantasiani on moniosainen. Todella haluaisin, että minua nuorempi nainen ( olen 44v ja pieni rintainen ) masturboisi meidän edessämme meitä varten. Sitten kun mieheni ei kestäisi enää hän saisi ottaa naisen miten haluaa. Katselisin mieheni kiihkoa ja kaiken kruunaisi jos tämä toinen nainen nuolisi minua samalla. Myös kaikki muukin naisten välinen olisi enemmän kuin suotavaa. Naisten välinen scissors on erittäin korkealla listassa. Tätä saksitusta saisi mieheni ihailla ja liittyä koska haluaa ja yhtyä kumpaan haluaa. Haluaisin myös puhdistaa ajellun alapääsi mieheni jälkeen.

      Tämä fantasiani täyttää pääni nykyään 100% kerroista kun edes ajattelen seksiä. Kaupungilla kulkiessani katselen toisten naisten takapuolia tätä ajatellen. Jo ajatus saa minut supermäräksi. Haussa olisi siis minua nuorempi nainen. Ikähaarukka 18 - 30v ja pienirintainen. Yläraja voi vähän venyä tapauskohtaisesti, mutta ei yli 40v. Fantasiani pyörii niin tämän minua nuoremman ympärillä. Tuo pienirintaisuus on kyllä must. Kummallekin meistä isot rinnat ovat turn off valitan. Taidan turhaan vain haaveilla 20v naisesta jolla on opettaja- oppilas, tytär - perv perhe, perhe - vaihto-oppilas tai mikä hyvänsä tämän tyyppinen fantasia joka sisältää ikäeron.

      Kaikki toteutetaan vapaaehtoisten täysi-ikäisten kesken . Ketään ei painosteta SAATI pakoteta yhtään mihinkään. Muilla keskustelusaiteilla tulee tuomituksi kun nainen hakee puolta nuorempaa naista seuraksi. Kukaan ei edes uhraisi ajatusta asialle, jos 40v mies hakisi 20v naisista seksiseuraa. Mutta haeppa 20v naista naisena. Itsestä vielä olen 44v, 156cm 42kg a - kuppi, en käytä päihteitä, enkä lääkkeitä, enkä kärsi minkäänlaisesta mielenterveys häiriöstä. Mieheni on 181cm noin 85kg. Hänen sen mittaa ole koskaan mitannut, mutta en usko että tulet pettymään mikäli ikinä kohdataan ;-)

      Vielä lopuksi, joku jo kirjoitti Lukekaa ja ymmärtäkää. En hae miestä yhtään mihinkään. Minulle riittää Tämä mies loppuelämäkseni, mutta sitä naisen kosketusta polttavasti kaipaan. Kosketusta, iloa ja kiimaa, hullua kiimaa kun pääsisin tätä kaikkea luonnossa kokeilemaan. Muuten kostun todella helposti ja mieheni mukaan alapääni näyttää siltä kun olisin max 18v.

    • Pari etsii bi naista kaikkeen kivaan uudeltamaalta

      • Anonyymi

        Kun ei kaikkee tiedä, haluan yrittää.Siis tunnen olen bi sexuaalinen tyttö juuri täyttänyt 18v opiskelen,toivon
        löytäväni bi sex Aviopari noi 35-40v teillä olisi tosi halu ,ja kokemus ottaa tällainen tyttö, olen kiva siisti xxl pyöreä lihv pullukka,160cm 81kg.Toivon että olisin kohteenne olen valmis alistumaan ottakaa kuin te haluatte ,tunnen sen tuskaisen halun että minut otetaan syntisen tuskaisin menetelmin,saate toteuttaa villeimmät sexi orgiat mitä haluan kokee.
        Lähdetään tästä odotan jotain,testiä mistä jatketaan.


      • Anonyymi

        Hei ! Olen viehättävä rva 44v bi sexuaalinen Järvenpäästä.0len tumma hiuksinen,xl kokoa 163cm 69kg nätit isot tissit.Pukeudun tyyli nätisti.Olfn luotettava siisti terve alapäästä kui yläpäästä.
        Haluan alistua kaikkee kivaa bi sex toimintaa,kuten myös alistuva täysin siihenkin että naine voi pitää mua kiinni ja mies saa otta mua kuten haluaa. Kuinka te vaan haluatte ottaa mua.
        Mieheni on komennus mies joten voimme tehdä tätä salaa luonani, nautitaa monin eri tavoin.
        Jään odottaa.


      • Anonyymi

        Haluasi reipas otteista kiivasta bi paria, oletteko 35v/40v ikänne toive trenattuja riskiä,en säikähdä voiman käyttöä.Keravalla asustelen olen 42v vaikka olenkin xxl kokoa, treena paljon salilla että omatoimisesti en ole löysä läski,jämäkkää lihaa 158cm
        79kg / Että.iso rintainen brunette rva.
        Itseltänikin paikkoja löytyy, kuten olen valmis myös toistenkin matkaa ,kun viedään vaan.
        Myös auto itselläni. Nähdään tavataan toimita onko näin löytyykö tosi toimijoita?


      • Anonyymi

        Kik anni_make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! Olen viehättävä rva 44v bi sexuaalinen Järvenpäästä.0len tumma hiuksinen,xl kokoa 163cm 69kg nätit isot tissit.Pukeudun tyyli nätisti.Olfn luotettava siisti terve alapäästä kui yläpäästä.
        Haluan alistua kaikkee kivaa bi sex toimintaa,kuten myös alistuva täysin siihenkin että naine voi pitää mua kiinni ja mies saa otta mua kuten haluaa. Kuinka te vaan haluatte ottaa mua.
        Mieheni on komennus mies joten voimme tehdä tätä salaa luonani, nautitaa monin eri tavoin.
        Jään odottaa.

        Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! Olen viehättävä rva 44v bi sexuaalinen Järvenpäästä.0len tumma hiuksinen,xl kokoa 163cm 69kg nätit isot tissit.Pukeudun tyyli nätisti.Olfn luotettava siisti terve alapäästä kui yläpäästä.
        Haluan alistua kaikkee kivaa bi sex toimintaa,kuten myös alistuva täysin siihenkin että naine voi pitää mua kiinni ja mies saa otta mua kuten haluaa. Kuinka te vaan haluatte ottaa mua.
        Mieheni on komennus mies joten voimme tehdä tätä salaa luonani, nautitaa monin eri tavoin.
        Jään odottaa.

        Emme ole vastanneet kun emme halua loukata ketään.

        Kirjoitimme ylle että nimenomaan ikä mielellään max 30v. Iästä voi kyllä vielä tapauskohtaisesti luistaa, se riippuu niin asenteesta, mutta jos luit tarkkaan niin tärkein kriiterimme on Pienet Rinnat. A tai max b -kuppi. Se on niin iso ja olennainen osa fantasiaamme.
        Sekä yritimme rivien väliin upottaa, että meillä on haussa petite vartalomalli. Olen itse todella todella laiha ja pienirintainen. Ja haen tavallaan omaa ensimmäistä tyttöystävääni vastaavaa naista. Eli nainen 18 - 30v petite, täysi - ikäinen ja täyspäinen täytyy olla.

        Jos asiallista keskustelua saa aikaan naisten kanssa, joilla samantyyppinen fantasia tai edes ajatuksen tasolla halua kokeilla paria näillä spekseillä.

        N45 157cm/42/A M50 181cm/84kg/ kookas kalu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kaikkee tiedä, haluan yrittää.Siis tunnen olen bi sexuaalinen tyttö juuri täyttänyt 18v opiskelen,toivon
        löytäväni bi sex Aviopari noi 35-40v teillä olisi tosi halu ,ja kokemus ottaa tällainen tyttö, olen kiva siisti xxl pyöreä lihv pullukka,160cm 81kg.Toivon että olisin kohteenne olen valmis alistumaan ottakaa kuin te haluatte ,tunnen sen tuskaisen halun että minut otetaan syntisen tuskaisin menetelmin,saate toteuttaa villeimmät sexi orgiat mitä haluan kokee.
        Lähdetään tästä odotan jotain,testiä mistä jatketaan.

        Olen ihana, en olisi 18v naisesta uskonut. Täydellinen ikä ja asenne. Mutta joudumme sanomaan, että valitettavasti haemme vartalomallia petite ja mahdollisimman pieniä rintoja.

        Toivottavasti löydät haluamasi villeimmät seksiorgiat, sillä en ole koskaan kuullut ikäisesi "sanovat" mitään noin kiihottavaa koskaan. Olet saanut pimpsani kostumaan ajatuksesta monet kerrat tämän puolen vuoden aikana, kissan kehräystä tähän loppuun.

        N45 ja M50


    • Anonyymi

      Tulen lankoja pitkin ja panen sinua perseeseen. Sitten panen sinua perseeseen. Siis perseeseen.

      • Anonyymi

        Mitä lankoja pitkin homo olisit tulossa. Tadat vajakki olla vähän jälki junassa tai jäänyt asemalle.


    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        Moi moi. Nainen ?


    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe