Päästäni,takaraivolta irtosi tukko hiuksia. Ikäänkuin nykäisin tukon itse irti, mutta se ei sattunut ollenkaan. Katsoin hölmistyneenä kun iso tukku pitkiä vaaleita hiuksia oli kädessäni ja esittelin tukkoa ihmisjoukolle. Olen 24-vuotias nainen ja minulle on melko lyhyet, vaaleat hiukset. Mitähän tämä meinaa...?
Hiustukon irtoaminen
6
660
Vastaukset
- -Siipirikko-
Toisille hiusten irtoaminen symboloi rahavaikeuksia, toisille sairautta. Niiden ei tarvitse kovinkaan vakavia vaikeuksia mutta alitajunta usein liioittelee jotta viesti olisi tajuttavissa ja vaikeus tulee vaatimaan huomiotasi, jotta hoituisi pois päiväjärjestyksestä.
- Jakke777
Hiukset
-Siveyden symboli
---Jos henkilöllä on hyvin pitkät hiukset: Edistystä Siveyden polulla.
---Jos näkee itsensä kaljuna: Seksuaalisten arvojen menetys.
---Jos ne leikataan: Seksuaalisen putoamisen vaara.
-Jos ne nypitään pois tai ne putoavat; Tulevia huolia.
-Jos ne kammataan: Kehotus tasapainottaa mentaalikeho.
Lähde: Unitulkinta ja symbolismi, avain tietoisuuteen (Samael Aun Weor) - Emma
Mahtaako sinulla ollut olla jokin, sanotaanko kuin taka-ajatus tai sunnitelma tms, josta nyt luovuit odottamattoman kevyesti?
- jeezia
Vai huolia murheita.. Toisaalta saattaa kyllä olla joitakin suunnitelmia työhön/ihmissuhteisiin liittyen, joista olen luopunut liian helpolla. Kiitos vastauksista!
- Devil_Clown
HIUKSET
Jos naiselta lähtevät hiukset ja hän alkaa tulla kaljuksi unessa, hänen on ansaittava elantonsa itse, sillä onni on kulkenut hänen ohitseen. - irvi
onko tosiaan näin, että hiustukon irtoaminen päästä ennustaa huonoa? vaikka kyse ei olekaan unessa kaljuuntumisesta, pelkästään hiustukon irtoamisesta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576