Ihmemarja on hittituote jenkeissä

namnamnam

14

8236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirtelön makuista olutta tai viskiä... Sen ymmärrän kyllä jos kaikki lääkkeet maistuisivat pirtelölle ;)

• miss sweden
    • mieluummin

muuttaisi mieluummin suklaapirtelön olueksi.

• pyhän alkoholin

takia. On se niin hyvää mutta pahan makuista.
      Miksi emme herättäisi Jeesusta henkiin hänhän se keksi muuttaa veden viiniksi.
      siitä alkoikin sodoman ja gomorran kaltainen irstas meno. Alkoholihan tunnetusti poistaa estoja varsinkin niitä seksuaalisia.

Ja tuohon aikaan ihmiset oli muutenkin sivistymättömiä, niin siitä juopottelustahan seurasi kunnon orgiat.'
      Herodes vai kuka lie sitten päätti pääsyllisen eli Jeesuksen ristiinnaulita pahoista teoistaan.

Nyt me kaikki "alkoholistit" häntä palvomme vapauttajanamme. Hän oli ensimmäinen joka rikkoi kieltolain periaatetta. Näin historia vääristyy helposti. Jeesus oli juoppohullu.

Mikähän saisi Ganjan maistumaan alkoholilta.
      Sitten sekin ehkä hyväksyttisiin alkoholin rinnalle terveellisempänä ja inhimillisempänä päihteenä.

• muuta.

...

• ..........

ennen kuin alkaa nurisemaan. Jos lontoo taipuu, niin tuolta voi lukea, mistä on kyse: http://en.wikipedia.org/wiki/Synsepalum_dulcificum

Tuo oluen maun muuttuminen oli vain yksi esimerkki, selvästikin ihan vaan sen vuoksi, että kiinnittäisi ihmisten huomion.

• suklaa on hyvää

juu

• saatikka oluen

suklaa on hyvää

• oluet suomessa

Suomalainen olut ja muutkin alkoholi juomat ovat pahan makuisia, Olen löytänyt ainoastaan kolme alkoholipitoista juomaa joiden maku on senverran välttävä että niitä voin juoda.
      (Säästyypähän rahaa.)
      Mietin tässä yksipäivä ottaessani yskänlääkettä kevät vilustumiseeni että, jos kerran lääke yhtiöille syynätään niinkin paljon rahaa kuin mitä on annettu ymmärtää
      niin mikseivät ne ole alkaneet valmistaa lääkkeitä jotka oikeasti olisivat hyvän makuisia?

Jopa ne lapsille tarkoitetut MANSIKAN makuiset ovat pahoja ja kaikkea muuta kuin mansikan makuisia. >P YÖK!

• voi olla miun maun mukkaan....

Jos mä halua pirtelön makua, niin ostan pirtelön. Olutta juo juuri sen oluen maun takia...

• Lontoon_trendit

Itse kyllä nautin alkoholijuomia niiden maun takia, en niinkään vetääkseni p*****t olalle. Joten ihmemarja ei minulle maistuisi.

Mutta laihduttajille marjasta saattaisi olla hyötyä, jos vihannekset maistuisivat suklaalle. Tai ehkä kahvista voisi jättää helpommin sokerin kokonaan pois.

• Laura S.

Uskon että tämä marja olisi mahtava diabetikoille jotka, eivät voi syödä sokeria kun vain rajallisen määrään :)

• virkaheitto

No tämähän se tästä vielä puuttuikin! Nyt voi kossuakin juoda ilmeisesti kokonaisen pullon kertaheitolla.

• Minä tietenkin

Menin ja soitin tukkuun että nyt pojat liikettä renkaisiin. Haluan juurikin tuota suklaisaa marjaa. Sitähän tulee suomeen markkinoille... Sanokaa mitä sanotte, mutta minä ostan ainakin kokeeksi ja kritisoin sitten vasta. Suomessa kyseistä tuotetta ei ole vielä. Perjantaina tiedän saanko tukun pojat hakemaan vai pitääkö itse käydä hakemassa... En halua oluesta suklaapirtelön makuista mutta minun kaltaiselle ihmiselle kyseisestä tuotteesta saattaa olla suurikin hyöty makean nälkään silloin kuin se iskee. Tai itsehhän olen rajannut tuotteet mitä syön ja mitä en ja jo sillä tavalla saanut pudotettua 10 kiloa muuttamatta mitään muuta, mutta kyseinen tuote antaisi vaihtelua makuihin. Eli samaa sapuskaa mutta täysin eri maku. Jos toimii kehutulla tavalla, niin miksi en ostaisi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      78
      9317
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      5947
    3. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      104
      5785
    4. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      39
      4057
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      48
      3995
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      78
      3832
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      49
      3679
    8. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      113
      3070
    9. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      58
      2885
    10. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      98
      2859
    Aihe