Omistan cd Dingo/parhaat ja olen hävittänyt sen pinenen läpyskän joka siinä oli mukanna ja nyt tuli mieleen vaan että ketkä laulaa taustat? Huomasin dingowebissa että sieltä löytyy, mutta laulaako joidenkin biisien taustat Eve, vai laulaako Pepe nämä kaikki?¨
CD 1
1.Nimeni on dingo
2.Kunnian kentät
3.Kerjäläisen valtakunta
4.Hämähäkkimies
5.Levotontuhkimo (remix)
6.Valkoiset tiikerit
7.Perjantai
8.Kulkuri ja kaunotar
9.Rio Ohoi
10.Sinä ja minä
11.Elämäni sankari
12.Perhosen lento
13.Jokainen aamu
14.Hän on se
15.Juhannustanssit
16.Aino
17.Lähetyssaarnaaja
18.Via Finlandia
CD 2
1.Apinatarhaan
2.Kirjoitan
4.Nahkatakkinen tyttö
5.Sata rohkeaa laivaa
6.Mirah
7.Tuulen viemää
8.Bussipysäkki
9.Pistoolisankari
10.Valomerkki
11.Ota paha pois(live)
12.Pyhä klaani
13.Autiotalo
14.Ruma ankanpoika
15.Koulukapina
16.Suru tahtoo sua
17.Nähdään taas
Eniten kiinnostaa Pistoolisankarin tautalaulaja. Laulaako Quuppa missään?
Taustalaulajat
3
461
Vastaukset
- Nii ett
Kaikki biisit jotka löytyy tolta ekalta Nimeni On Dingo -levyltä on Even stemmoilla? Ainakin ku kuuntelee just ton Pistoolisankarin ja sen kohdan loppuolell joss joku muu ku Nipa vetää taustalta kirkkaasti "olen hommissa autiosaarella lautturina". Ei voi niinku olla kukaa muu ku Eve - ainaki niin samalt se kuulostaa ku nytki ku se vetää KKK!
- minä vaan
Voi vitsi, no kaivarissa ainakin pepe laulaa sen eikö niin? http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=95&t=530&a=4616 Tuolla pistoolisankari, eiks pepe laula sen "olen hommissa autiosaarella lautturina"?
- Kaivariss mut
minä vaan kirjoitti:
Voi vitsi, no kaivarissa ainakin pepe laulaa sen eikö niin? http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=95&t=530&a=4616 Tuolla pistoolisankari, eiks pepe laula sen "olen hommissa autiosaarella lautturina"?
Kyllä mull o ton alkuperäsen osalt semmone tiukka kuvatus et studiojutskan puhaltaa taustalta Eve! Toiseks ei pysty kykenee kattoo täll höyrymasiinall mitää livekuvaa ja tsekkaa tota Kaivarii, mut ei siellä ollu Eve mukan jote kai Pepe sitt siellä tai joku muu niistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029