gefina ei auta,hiukset lähtee ja kutiaa:/

ikää 27 vuotta.gefinaa olen käyttänyt kohta 2 ja puoli vuotta.reilun vuoden käytin 1/4 osa tablettia joka päivä ja lopun aikaa saman joka toinen päivä.eikö tämänkin määrän pitäisi riittää?

no viimeisenä epätoivoisena yrityksenä palasin hiljattain tuohon 1/4 osaan joka päivä.

pahin ongelma on ollut takaraivon kaljuuntuminen ja hieman päältä.ohimot eivät ole vetäytyneet ollenkaan.eipä ole gefinakaan pelastanut kaljuuntumistani vaan takaraivolta alkaa sisuskumi näkyä pahasti=/
takaraivon alueella on myös esiintynyt jonkin asteista kutinaa jatkuvasti,myös muualla hiuksissa.mitään punoitusta en ole havainnut.olen käyttänyt ketoconazoral ratiopharm 20mg muutaman kuukauden,alussa kaksi kertaa viikossa nyttemmin kerran viikossa.siltikään jatkuva pieni muotoinen kutina ei ole helpottunut.
onko tässä jostain muusta kyse kun gefinakaan ei auta,hiukset lähtee ja kutiaa?=/
oisko kellään ehdotuksia/arvauksia?
21225
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

NEWSFLASH: Finasteridi (siis ei Gefina, se on vain se yhden finaa sisältävän lääkkeen nimi) ei todellakaan auta kaikkia kaljuuntuvia miehiä. Kyseessä ei VARMASTI ole mikään muu kuin normaali miestyyppinen kaljuuntuminen, finasteridi nyt vain ei sattunut sinua auttamaan. Joko hiustenlähtösi oli liian aggressiivista tai jotain muuta, kuka noista tietää.

Äänestä

Toi pään takaosasta kaljuuntuminenhan on melkein paras tapa kaljuuntua.. Pystyt peittämään kaljuuntumisesi "concealereilla" kuten Toppik ja Dermmatch pitkän aikaa. Jos hiukset lähtee ohimoilta, niin sitä on paljon vaikeampi peittää. Nimimerkki "kokemusta jo 14 vuoden ajalta".

Äänestä

Kommentoi aloitusta


peli menetetty kirjoitti:

ikää 27 vuotta.gefinaa olen käyttänyt kohta 2 ja puoli vuotta.reilun vuoden käytin 1/4 osa tablettia joka päivä ja lopun aikaa saman joka toinen päivä.eikö tämänkin määrän pitäisi riittää?

no viimeisenä epätoivoisena yrityksenä palasin hiljattain tuohon 1/4 osaan joka päivä.

pahin ongelma on ollut takaraivon kaljuuntuminen ja hieman päältä.ohimot eivät ole vetäytyneet ollenkaan.eipä ole gefinakaan pelastanut kaljuuntumistani vaan takaraivolta alkaa sisuskumi näkyä pahasti=/
takaraivon alueella on myös esiintynyt jonkin asteista kutinaa jatkuvasti,myös muualla hiuksissa.mitään punoitusta en ole havainnut.olen käyttänyt ketoconazoral ratiopharm 20mg muutaman kuukauden,alussa kaksi kertaa viikossa nyttemmin kerran viikossa.siltikään jatkuva pieni muotoinen kutina ei ole helpottunut.
onko tässä jostain muusta kyse kun gefinakaan ei auta,hiukset lähtee ja kutiaa?=/
oisko kellään ehdotuksia/arvauksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu