eläinten kaltoinkohtelu

=( )=

joka päivä hylätään ja kidutetaan tuhansia eläimiä ympäri maailmaa. ja kuka tästä on vastuussa? me ihmiset. me luulemme ettei eläimillä ole tunteita tai älyä. me luulemme ettei ne tunne iloa tai tuskaa. se on valhetta. Eläimet tuntevat tuskaa ja iloa ja niillä on älyä. olen kuullut monia tarinoita joissa ihmiset ovat hylänneet tai kiduttaneet eläimiään. Eräs nainen oli laittanut kissansa pesukoneeseen,(jonne kissa kuoli) koska siitä lähti liikaa karvaa! En ymmärrä miten joku voi työskennellä turkistarhassa,teurastamossa,pentutehtailijana jne. kun näkee ympärillään satoja kärsiviä eläimiä ja niiden tuskaisia ja armoa anovia silmiä. Miten joku voi kiduttaa eläimiä ja katsoa vierestä kun ne kärsivät?? Monet koiratarhasta ostetut koirat ovat joutuneet pahoinpidellyiksi ja kaltoinkohdelluiksi,ja silti ne yhä luottavat meihin ihmisiin kiintyvät ja rakatavat meitä! tällä eläimet kertovat-palstalla on monia sydäntäsärkeviä kertomuksia kaltoinkohdelluista ja hylätyistä eläimistä,kuten tarina: miten sä voit? ja lucyn tarina. Toivotaan että sinä joka luet tämän tekstin,hoidat ja rakastat lemmikkiäsi kunnolla,se on sen ansainnut!

2

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli64

      Tämä on surullista ja jokapäiväistä. Itse pyrin puuttumaan asioihin sillä hetkellä, jos näen vääryyttä puutun siihen heti.Kuulun Animaliaan ja Rekku Rescueen. Teen työtä eläinten hyväksi joka päivä. Vaikuttamalla omilla asenteila.
      Lisäkisi minulla on löytökoira Espanjasta, joka on ihana ja se on rakastettu. Silmäteräni, rakkaani.
      On todella kauheaa miten paljon eläimet, puolustuskyvyttömät kärsivät. Eläimet tuntee ja aistii moninkerroin enenmmän vielä kuin luomakunnan kruunu ihminen. Se on pahin peto!
      Eläinkokeet, turhat, härkätaistelut, espanvinttikoirat ym, kaikki kuolevat tuskallisesti, kun niitä ei tarvita. Vain ihmisen ilon aiheeksi. Kun mikään ei enää riitä ihmisen elämässä. Pitää olla jotain, jotain joka antaa "nautintoa". Se onkin niin sairasta!

      Tänäkin kesänä moni ottaa taas kesäkissan!
      Moni koira kuolee autoon, kuumuuteen!
      Miks ei valistus mene perille: EI kun ihminen ei välitä!

      Välitä eläimistä, ne ovat viattomia ihmisten pahuuteen!

      • lapset kärsii

        Vanhemmat jotka tunteettomasti hylkäävät loman loputtua suloisena otetun pienen kissanpennun tai lopettavat kissansa heti, kun "kyllästyvät" siihen, tekevät todella pahaa vauriota myös lapsilleen (joista he kuitenkin edes vähän välittävät).

        Heidän lapsistaan tulee myös kylmiä ja tunteettomia ja he kärsivät luonteensa puutteista kuolemaansa saakka. Sellainen ihminen ei pysty rakentamaan hyvää rakkaussuhdettakaan ei edes riittävän kiinteitä ja toinen toistaan tukevia ystävyyssuhteita.

        Tai voi käydä niinkin, että heidän lapsilleen on jossain (esim. leikkikoulussa saatu opetettua empatiaa) ja lapset alkavat sisimmässään vihata omia vanhempiaan ja kärsivät suuresti lemmikkinsä hylkäämisen/tuskan vuoksi.

        AJATELKAA VANHEMMAT EDES LAPSIANNE, VAIKKA ETTEI ELÄIMIÄ OSAISI ARVOSTAAKAAN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe