Pihtarimies

Sandra1985

Poikaystäväni pihtaa ja pihtaa, hermoni eivät enään kestä sellaista!! Ottaa päähän, hermostuttaa, kiukuttaa ja rupee mietityttämään, et onkohan sillä joku toinen. Onko kukaan muu vasten tahtoaan joutunut olemaan selibaatissa ja miten saada katkaistua se? On jo sellainen olo, et tarvis saada vaikka nyrkkeilysäkki, et sais purettua kiukkuaan. Asutaan yhdessä, mut käskin sen painua muualle loppuviikoks, kun en jaksa katsella sen naamaa pihtaamisen takia.

5

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakki!

      Ilm olita sille, että tänä iltana täällä naidaan ja kunnolla, olitpa paikalla tai et.

    • demm

      Hei Sandra, mulla on sama toisinpäin:)Voisimmeko auttaa toisiamme?Olen Hesasta, tummat houkset,hyvä kroppa..Ja ajan mukaan löytyy sulle varmasti toinenkin poikaystävä joka tapauksessa..?Näyttää siltä..
      [email protected]

    • 4kymppinen

      Miksi olet sellaisen poikaystävän kanssa? Jokaista nysveröä kohti on kymmenen kiimaisempaa kollia.

      Parisuhde on kuin kolmijalkainen jakkara, jonka yksi jaloista on seksuaalinen intohimo. On ihan turhaa miettiä kuinka tärkeä asia seksi kellekin on, koska ilman sitä jakkara ei edes pysy pystyssä. Siksi en voi muuta kuin ihmetellä sitä naiviutta, jolla nuoret ihmiset lähtevät parisuhteeseen yhtään miettimättä ovatko parisuhteen osatekijät tasapainossa. Erityisesti seksin merkitystä väheksytään, mutta suurimmat ongelmat syntyvät nimenomaan siitä, että toinen haluaa merkittävästi enemmän kuin toinen. Se on jatkuvien riitojen lähde. Itsekin haukut poikaystävääsi pihtariksi ja hän varmaan puolestaan pitää sinua seksihulluna. Et saa ajatella niin, koska meitä on moneen junaan. Toisilla ei yksinkertaisesti kemiat hyrrää niin vilkkaasti kuin toisilla. Älä taistele tuulimyllyjä vastaan vaan etsi poikaystävä, joka on sinun tasollasi seksihalujen suhteen.

      Toimi heti. Asia ei ainakaan parane aikaa myöten.

    • Antipihtarinainen

      .. Mulla sama juttu kuin sulla, paitsi että tästä tekee pahemman se, että miehellä on just parhaimmankokoinen vehje, se jaksaa pitkään..

      Meillä muka syynä, että hän on lihonut niin paljon "ja töissäkin on ahdistaa ja aina on jotain tekemistä.."

      Olen sanonut hälle, että käyn sitten vieraista hakemassa sen, mitä haluan.

      Muuten meidän suhteessa ei ole mitään vikaa, pusuja ja haleja kyllä jaetaan samalla tapaa kuin kahdeksan vuotta sitten..

      • Joku Vaan

        Tervehdy kaikille. Itse elän kanssa, sanotaan nyt seksuaalisesti epätyydyttävässä suhteessa, ja olen taas alkanut katselemaan suhteen ulkopuolista säpinää. Moni meistä näyttäisi olevan Helsingistä, joten eiköhän lähdetä käymään porukalla tuopillisilla joku ilta niin nähdään voisimmeko auttaa toisiamme. Olen kuitenkin ymmärtänyt että suurin osa meistä haluaa jatkaa omaa parisuhdettaan kaikesta huolimatta....

        Iloista kesää!

        Mun maili on mrniceguyhki (at) gmail.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe