outo juttu ilmennyt muutaman kerran.. autosta on virrat pois, avaimet pois ja ovet lukossa.. silti muutaman kerran olen huomannut että ilmastointi pauhaa täysillä.. sammuu vasta kun käyttää virrat päällä ja pois...
volvo v70 `01 170 hv ilmastointi ongelma
9
6893
Vastaukset
- eli ei onkelmaa
sulla
- ongelmaa
se on ilmastoinnin kennon kuivaus eli noin 30-45 minuuttia ajon jälkeen alkaa laite hurisemaan ja kestää noin 5 min
- manuaalista
"Lämpimällä säällä saattaa ilmastointilaitteeseen
tiivistyvää vettä tippua auton alle. Tämä on
normaalia. Tarvittaessa matkustamon puhallin
käynnistyy 50 minuuttia sen jälkeen kun virtaavain
on käännetty 0-asentoon, jonka jälkeen
puhallin puhaltaa ilmastointijärjestelmää
kuivaksi 7 minuutin ajan. Tämän jälkeen
puhallin lakkaa automaattisesti toimimasta."
Eli normaalia on, eikä sitä tarvitse katkaista tuolla virta päälle ja pois konstilla. Tarkoituksena on estää mikrobikasvusto ilmastoinnin kennolle. - Fordin omistaja
manuaalista kirjoitti:
"Lämpimällä säällä saattaa ilmastointilaitteeseen
tiivistyvää vettä tippua auton alle. Tämä on
normaalia. Tarvittaessa matkustamon puhallin
käynnistyy 50 minuuttia sen jälkeen kun virtaavain
on käännetty 0-asentoon, jonka jälkeen
puhallin puhaltaa ilmastointijärjestelmää
kuivaksi 7 minuutin ajan. Tämän jälkeen
puhallin lakkaa automaattisesti toimimasta."
Eli normaalia on, eikä sitä tarvitse katkaista tuolla virta päälle ja pois konstilla. Tarkoituksena on estää mikrobikasvusto ilmastoinnin kennolle.Ompas nerokas keksintö, lieneekö monessa muussa merkissä moista hienoutta.
- yksi eukko
Mä yritin saada vastausta juuri tähän. Mieheni pilkkasi, kun sanoin, että ilmastointi jää päälle. Hän sanoi, että ainahan se vähän aikaa hyrrää. Kun kaksi tuntia oli "hyrrännyt", hän irrotti akun kaapelit.
Mikä ihme vialla. Kun vietiin huoltoon, niin ilmastointi toimi taas ihan normaalisti.- Sherlock!
Ehkä ilmastoinnin kennosi oli vain normaalia märempi, niin piti kuivata kauemmin!
- kiinailmiö
Oisko sulla Ritari-ässän auto.Puhuuko se sulle?
- masawallu
onko jollakulla tietoa volvo V70 1999/11 ilmastointilaitteen toimintaperiaatteesta varsinkin kompressorin ja magneettikytkimen toiminnasta?
- Anonyymi
samanlainen kuin muissakin autoissa,ei sen kummempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891