Entinen yhden tempun huumoriräp-"artisti" ei ansaitse omaa palstaa, eikä tänne kukaan jaksa kirjoittaa.
PALSTA PITÄISI LOPETTAA
5
961
Vastaukset
- satumainen
onko joku tietoinen pikku geen suuntautumisesta?
- ANNA ABREU FANI<3
voihan Pikku G.tä joku vielä fanittaa. et jos sä et fanita niin ei tätä tartte pois laittaa. (EN kyllä todellakaan itse fanita) mutta sanoinpaha vaa:D
- rikuli
jaaa- a no mun mielest pikku gee o iha hyvä mitä se muute nykyää ees tekee eihä siitä enää ees kuule eikös se ruvennu kirjotaa riimi runoja no mitäs asia mulle tai meille kuuluu eihä toiste asiat kuulu toisille jos ei oo ite antanu lupaa mää tai mun mielest pikku gee on iha OK mut kyl kiinostais mitä se nykyää tekee nooooh iha sama
- suuret rahat jäivät
Niin se menee vaan, aina kannattaa huolehtia, että taakseen ei jätä keljuilua, se tulee eteen joskus. Kantsii siis olla aidosti ystävällinen kollegoilleen. Sen se oppii siellä Nykissä, ja palajaa hiljaisena takasin.
- the_arockalypse
eihän se ees käytä tuota nimeä Pikku G enää. Nykyään on vain pelkkä G, vai olikohan kirjoitusasu "Gee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196015Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite865644Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993639- 1253634
- 1231386
- 571327
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301252- 381049
- 451043
- 261019