Pässi vieras maalainen.
Nyt naiset käsi sydämmelle.
Vierasmaalaiset miehet, miten on paremmuuden suhteen.?
Se oli Gunnar
25
1127
Vastaukset
- Sinimarjanen
en oikein viitsi kirjoittaa sitä, mitä mieltä olen. Vastaan kuitenkin näin.
Arvostan rehellistä suomalaista miestä ihan joka lähtöön.
Siis suomalainen mies on se ainoa oikea.:)- rehellinen suomalainen mies
...unta olet nähnyt, ei sellaista ole olemassakaan!
Luetteleppa tuolta vallan huipulta se sun "rehellinen, suomalainen, mies"
Et löydä ainoatakaan!
Jokaisella ketunhäntä kainalossa tai vähintään oma lehmä ojassa!
ja pilkunviilaajille, tarkoituksella on noi pilkut välissä!
- mina mina
Han tykka kun mina vieda hanen vaimo.Han sano etta han on ruma.Mina sano hanta kaunis.me ela kauan sama katon alla ja pida hyvana.
- kot on min kot
sina mene työ minä tule sinu kot ja n....a sinu naine. Mina rakasta sinu läski naine
- vaikka olis
kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.
- tieta
vaikka olis kirjoitti:
kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.
soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ
- sinulleko ne
tieta kirjoitti:
soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ
talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!
- ei muuten
vaikka olis kirjoitti:
ole sellaista tappelukulttuuria, kuin Suomessa. Ellet sitten tarkoita Viroa.
- sina.
sinulleko ne kirjoitti:
talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!
hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo
- Suatana!
sina. kirjoitti:
hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo
siellä on kylppärin hyllyssä tilloo siun halavoille partavetisilles, jätä miun putelit rauhoon!
- o-orvokki
takaa. Mies voi olla fiksu, kunniallinen ja hoitaa asiansa mallikelpoisesti tai ihan päinvastoin täysin kansallisuudesta riippumatta. Yhteiselon onnistuminen on varmaan paljon todennäköisempää kahden suomalaisen kesken. Periaatteessa suosin edelleen suomalaista, mutten kuitenkaan vanno mitään.;))
Tuttavana tai ystävänä ihmisen kansallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat ovat monissa maissa paljon suuremmassa arvossa kuin yleisesti ottaen meillä nykyään. Niitä arvostan itsekin ja joskus hävettää suomalaisten puolesta.
PS: Pässejä löytyy mielestäni Suomesta vähintään yhtä paljon kuin muista pohjoismaista tai Keski-Euroopasta.;)) - täällä Suomessa
vierasmaalaiset pukeutuvat paremmin. En ole yhdelläkään nähnyt risoja kenkiä. Eivät haise lialle ja paskalle, niinkuin Suomipoika. Ja sitten ne etuhampaat! Vertailkaa joskus.
- tuota
Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,
tuota kirjoitti:
Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,
Näinpä juuri! Ihmetyttää ne "köyhät kerjäläiset" jotka tulee maahan. Niin millä rahalla??? Miten köyhä ostaa lentolipun???
Täällä sitten ollaan ja asustellaan, millä? No suomipojan rahoilla, niinkuin sanoit!
Älkää hyvät naiset sotkeutuko ulkomaalaisiin! Niillä on niin erilainen kulttuuritausta ja tavat ettei siitä tule muuta kuin itku.
Suomipoika paras poika!- se ero onkin.
tuota kirjoitti:
Kun Suomi-poika saa päivärahat, on ensimmäinen ajatus Alko. Onhan näillä nuoremmilla sankareilla kait ilmainen hammashuolto. Miksi sitten ne reikäiset etuhampaat?
- se pässi
oikein on? Meidän Gunnar pääsi karkuun ja lammaslauma jo kaipailee hommiin.
- ylivoimainen
Kaikki muut jäävät kauas taakse. Luoja varmaan aloittanut kaiken hyvän jakamisen tuolta länsirannalta. Itäänpäin tullessa huomannut, että lahjat loppuu!
- Itte ku
..oon myös huomannut saman naisten suhteen.
Oliskohan valunut pohojanlahteen loput lahjat?
Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta ulkomaalaisista miehistä, eikä tuttavapiirissänikään ole henkilökohtaista kokemusta heistä. Minun tietämykseni rajoittuu siihen mitä olen lehdistä lukenut ja huhupuheihin, joten en voi ottaa kantaa.
- Pirre*
eikä ulkomaalaisuus kiinnostakaan noin niikuin itseisarvona.
- olipas luu
Miten niin sydämmelle käsi jos on kiksauttanut jonkun ulkomaalaisen kännssa. Onko Närpiöläinen ulkomaa jos niin oon.
- oon mieki
Turuus.
- Lyllerö
Mulla on niin vähänen kokemus miehistä, etten ossaa sanoa juuta enkä jaata.
sen olla pitää ;)
- ihminen, löytyy värillisest...
Ei siis mitään eroa, kuin kulttuuri ja tavat.
Ihan muuten sama.
Kun on kokeillut "muitakin" niin ei Suomipoika
sen korkeammalle nouse.
Riippuu tietenkin "millä tasolla" liikkuu!
Ennenkaikkea miten tietävä itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691