Se oli Gunnar

Suomi poika

Pässi vieras maalainen.

Nyt naiset käsi sydämmelle.

Vierasmaalaiset miehet, miten on paremmuuden suhteen.?

25

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinimarjanen

      en oikein viitsi kirjoittaa sitä, mitä mieltä olen. Vastaan kuitenkin näin.
      Arvostan rehellistä suomalaista miestä ihan joka lähtöön.
      Siis suomalainen mies on se ainoa oikea.:)

      • rehellinen suomalainen mies

        ...unta olet nähnyt, ei sellaista ole olemassakaan!
        Luetteleppa tuolta vallan huipulta se sun "rehellinen, suomalainen, mies"
        Et löydä ainoatakaan!
        Jokaisella ketunhäntä kainalossa tai vähintään oma lehmä ojassa!
        ja pilkunviilaajille, tarkoituksella on noi pilkut välissä!


    • mina mina

      Han tykka kun mina vieda hanen vaimo.Han sano etta han on ruma.Mina sano hanta kaunis.me ela kauan sama katon alla ja pida hyvana.

      • kot on min kot

        sina mene työ minä tule sinu kot ja n....a sinu naine. Mina rakasta sinu läski naine


      • vaikka olis

        kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.


      • tieta
        vaikka olis kirjoitti:

        kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.

        soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ


      • sinulleko ne
        tieta kirjoitti:

        soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ

        talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!


      • ei muuten
        vaikka olis kirjoitti:

        kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.

        ole sellaista tappelukulttuuria, kuin Suomessa. Ellet sitten tarkoita Viroa.


      • sina.
        sinulleko ne kirjoitti:

        talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!

        hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo


      • Suatana!
        sina. kirjoitti:

        hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo

        siellä on kylppärin hyllyssä tilloo siun halavoille partavetisilles, jätä miun putelit rauhoon!


    • o-orvokki

      takaa. Mies voi olla fiksu, kunniallinen ja hoitaa asiansa mallikelpoisesti tai ihan päinvastoin täysin kansallisuudesta riippumatta. Yhteiselon onnistuminen on varmaan paljon todennäköisempää kahden suomalaisen kesken. Periaatteessa suosin edelleen suomalaista, mutten kuitenkaan vanno mitään.;))

      Tuttavana tai ystävänä ihmisen kansallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat ovat monissa maissa paljon suuremmassa arvossa kuin yleisesti ottaen meillä nykyään. Niitä arvostan itsekin ja joskus hävettää suomalaisten puolesta.

      PS: Pässejä löytyy mielestäni Suomesta vähintään yhtä paljon kuin muista pohjoismaista tai Keski-Euroopasta.;))

    • täällä Suomessa

      vierasmaalaiset pukeutuvat paremmin. En ole yhdelläkään nähnyt risoja kenkiä. Eivät haise lialle ja paskalle, niinkuin Suomipoika. Ja sitten ne etuhampaat! Vertailkaa joskus.

      • tuota

        Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,


      • tuota kirjoitti:

        Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,

        Näinpä juuri! Ihmetyttää ne "köyhät kerjäläiset" jotka tulee maahan. Niin millä rahalla??? Miten köyhä ostaa lentolipun???
        Täällä sitten ollaan ja asustellaan, millä? No suomipojan rahoilla, niinkuin sanoit!

        Älkää hyvät naiset sotkeutuko ulkomaalaisiin! Niillä on niin erilainen kulttuuritausta ja tavat ettei siitä tule muuta kuin itku.

        Suomipoika paras poika!


      • se ero onkin.
        tuota kirjoitti:

        Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,

        Kun Suomi-poika saa päivärahat, on ensimmäinen ajatus Alko. Onhan näillä nuoremmilla sankareilla kait ilmainen hammashuolto. Miksi sitten ne reikäiset etuhampaat?


    • se pässi

      oikein on? Meidän Gunnar pääsi karkuun ja lammaslauma jo kaipailee hommiin.

    • ylivoimainen

      Kaikki muut jäävät kauas taakse. Luoja varmaan aloittanut kaiken hyvän jakamisen tuolta länsirannalta. Itäänpäin tullessa huomannut, että lahjat loppuu!

      • Itte ku

        ..oon myös huomannut saman naisten suhteen.
        Oliskohan valunut pohojanlahteen loput lahjat?


    • Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta ulkomaalaisista miehistä, eikä tuttavapiirissänikään ole henkilökohtaista kokemusta heistä. Minun tietämykseni rajoittuu siihen mitä olen lehdistä lukenut ja huhupuheihin, joten en voi ottaa kantaa.

    • Pirre*

      eikä ulkomaalaisuus kiinnostakaan noin niikuin itseisarvona.

    • olipas luu

      Miten niin sydämmelle käsi jos on kiksauttanut jonkun ulkomaalaisen kännssa. Onko Närpiöläinen ulkomaa jos niin oon.

      • oon mieki

        Turuus.


    • Lyllerö

      Mulla on niin vähänen kokemus miehistä, etten ossaa sanoa juuta enkä jaata.

    • sen olla pitää ;)

    • ihminen, löytyy värillisest...

      Ei siis mitään eroa, kuin kulttuuri ja tavat.
      Ihan muuten sama.

      Kun on kokeillut "muitakin" niin ei Suomipoika
      sen korkeammalle nouse.

      Riippuu tietenkin "millä tasolla" liikkuu!

      Ennenkaikkea miten tietävä itse olet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe