Se oli Gunnar

Suomi poika

Pässi vieras maalainen.

Nyt naiset käsi sydämmelle.

Vierasmaalaiset miehet, miten on paremmuuden suhteen.?

25

1127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinimarjanen

en oikein viitsi kirjoittaa sitä, mitä mieltä olen. Vastaan kuitenkin näin.
      Arvostan rehellistä suomalaista miestä ihan joka lähtöön.
      Siis suomalainen mies on se ainoa oikea.:)

• rehellinen suomalainen mies

...unta olet nähnyt, ei sellaista ole olemassakaan!
        Luetteleppa tuolta vallan huipulta se sun "rehellinen, suomalainen, mies"
        Et löydä ainoatakaan!
        Jokaisella ketunhäntä kainalossa tai vähintään oma lehmä ojassa!
        ja pilkunviilaajille, tarkoituksella on noi pilkut välissä!

• mina mina

Han tykka kun mina vieda hanen vaimo.Han sano etta han on ruma.Mina sano hanta kaunis.me ela kauan sama katon alla ja pida hyvana.

• kot on min kot

sina mene työ minä tule sinu kot ja n....a sinu naine. Mina rakasta sinu läski naine

• vaikka olis

kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.

• tieta
        vaikka olis kirjoitti:

kuinka kännis oiskin niin aina tahtto. venalainen mies sammu etelan mies alkka tappelema. mutta suomi mies aina tahtto, ennen ko sammu. Siksi suomi mies parempi, oikkein hyva. super.

soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ

• sinulleko ne
        tieta kirjoitti:

soomi poika sammu soomi naine ei saa rakaus mia hoita homma soomi naine hyvä rakstelu sinä teke koko viko työ minä van rakastelu sinun naine het ku sinä lähte työ

talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!

• ei muuten
        vaikka olis kirjoitti:

ole sellaista tappelukulttuuria, kuin Suomessa. Ellet sitten tarkoita Viroa.

• sina.
        sinulleko ne kirjoitti:

talousrahat onkin menneet! Ilmankos on ollutkin pelkkää munaa ja makkaraa jo puoli vuotta!

hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo

• Suatana!
        sina. kirjoitti:

hoomannu naises anta minä sinä puku minu persus vaan pantas taki roikkua hienp vate mina olka ku kalja pulo

siellä on kylppärin hyllyssä tilloo siun halavoille partavetisilles, jätä miun putelit rauhoon!

• o-orvokki

takaa. Mies voi olla fiksu, kunniallinen ja hoitaa asiansa mallikelpoisesti tai ihan päinvastoin täysin kansallisuudesta riippumatta. Yhteiselon onnistuminen on varmaan paljon todennäköisempää kahden suomalaisen kesken. Periaatteessa suosin edelleen suomalaista, mutten kuitenkaan vanno mitään.;))

Tuttavana tai ystävänä ihmisen kansallisuudella ei ole minulle mitään merkitystä. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat ovat monissa maissa paljon suuremmassa arvossa kuin yleisesti ottaen meillä nykyään. Niitä arvostan itsekin ja joskus hävettää suomalaisten puolesta.

PS: Pässejä löytyy mielestäni Suomesta vähintään yhtä paljon kuin muista pohjoismaista tai Keski-Euroopasta.;))

• täällä Suomessa

vierasmaalaiset pukeutuvat paremmin. En ole yhdelläkään nähnyt risoja kenkiä. Eivät haise lialle ja paskalle, niinkuin Suomipoika. Ja sitten ne etuhampaat! Vertailkaa joskus.

• tuota

Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,

• piive
        tuota kirjoitti:

Hienoissa merkkivatteissa kulkevat nuokin maahan tulleet köyhät ja varattomat. Eiköön Suomipoika veroeuroillaan maksele heidänkin asusteet. Omat rahat voikin sitten vaikka ryypätä. Mitä niitä kolinoihin pistämäänn,

Näinpä juuri! Ihmetyttää ne "köyhät kerjäläiset" jotka tulee maahan. Niin millä rahalla??? Miten köyhä ostaa lentolipun???
        Täällä sitten ollaan ja asustellaan, millä? No suomipojan rahoilla, niinkuin sanoit!

Älkää hyvät naiset sotkeutuko ulkomaalaisiin! Niillä on niin erilainen kulttuuritausta ja tavat ettei siitä tule muuta kuin itku.

Suomipoika paras poika!

• se ero onkin.
        tuota kirjoitti:

Kun Suomi-poika saa päivärahat, on ensimmäinen ajatus Alko. Onhan näillä nuoremmilla sankareilla kait ilmainen hammashuolto. Miksi sitten ne reikäiset etuhampaat?

• se pässi

oikein on? Meidän Gunnar pääsi karkuun ja lammaslauma jo kaipailee hommiin.

• ylivoimainen

Kaikki muut jäävät kauas taakse. Luoja varmaan aloittanut kaiken hyvän jakamisen tuolta länsirannalta. Itäänpäin tullessa huomannut, että lahjat loppuu!

• Itte ku

..oon myös huomannut saman naisten suhteen.
        Oliskohan valunut pohojanlahteen loput lahjat?

• Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta ulkomaalaisista miehistä, eikä tuttavapiirissänikään ole henkilökohtaista kokemusta heistä. Minun tietämykseni rajoittuu siihen mitä olen lehdistä lukenut ja huhupuheihin, joten en voi ottaa kantaa.

• Pirre*

eikä ulkomaalaisuus kiinnostakaan noin niikuin itseisarvona.

• olipas luu

Miten niin sydämmelle käsi jos on kiksauttanut jonkun ulkomaalaisen kännssa. Onko Närpiöläinen ulkomaa jos niin oon.

• oon mieki

Turuus.

• Lyllerö

Mulla on niin vähänen kokemus miehistä, etten ossaa sanoa juuta enkä jaata.

• sen olla pitää ;)

• ihminen, löytyy värillisest...

Ei siis mitään eroa, kuin kulttuuri ja tavat.
      Ihan muuten sama.

Kun on kokeillut "muitakin" niin ei Suomipoika
      sen korkeammalle nouse.

Riippuu tietenkin "millä tasolla" liikkuu!

Ennenkaikkea miten tietävä itse olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe