LeijonaMies

onko mustasukkainen?

Olen heilastellut leijonamiehenkanssa n.kk ajan.
Epäonnistuneet ihmissuhteet ovat tehneet minusta varovaisen ja etenen rauhallisesti.

Tämä leijonamies otti nokkiinsa jostakin ja lopetti suhteen ja sanoi että poistaa mun numeronkin. Ajattelin että tässä se sitten oli.
Kuitenkin nyt hän jo laittaa viestiä että ei haluaisi lopettaa näin mutta minä en enään varmaan uskalla, koska näyttää siltä että hän ei puhu vaan kuikuttelee ja minä en sellaista enään tässä iässä jaksa.
Onko siis leijonamies mustasukkainen ja puhuuko hän jos joku painaa vai jääkö hän sitä asiaa suurentelemaan itsekseen ja kuikuttelee?
Enkä jaksaisi tulevaisuudessa aina puolustella itseäni enkä myöskään todistella tykkäämistäni!!
Teot ottavat paikan sydämmessäni eivätkä kauniit sanat jatkuvasti, tällainen suorastaa ahdistaa jos tosiaan ne teot puuttuvat.

4

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka,

      Seurustelen leijonamiehen kanssa ja -yllätys yllätys- tämä on tosi mustasukkainen. Aina ei sitä tietenkään sano, mutta teoista sen huomaa. Sinänsä v*tuttaa, kun keksii jo kaiken maailman kauhukuvia jos olen miesseurassa, mutta itse hilluu alasti siellä sun täällä. :D Ja en todellakaan kaipaa ketään vahtijaa. Kerran olin kaverini ja parin kaveripojan kanssa saunassa näistä toisen pojan mökillä [alusvaatteilla, en siis alasti, tiedä miten poikien loppuilta olisi muuten jatkunut... ;)] Joka tapauksessa kun oma leijonani sai kuulla tästä odotti minua kylmä yö, seksiä ei antanut. ;(
      Mutta kyllä tää ainakin sanoo heti jos mieltä painaa jokin. Ennemmin tai myöhemmin, kun ei pysty pitämään asiaa itsellään. Sinänsä hyvä ja on muutenkin huomaavainen. Kyllä mä vaan tykkään siitä. :)

      • tarkennatko

        alasti siellä sun täällä".
        Siis....mitä tekee?


      • vaaka.
        tarkennatko kirjoitti:

        alasti siellä sun täällä".
        Siis....mitä tekee?

        Tykkää olla huomion keskipisteenä. :) No siis, saunassakin herra on naisten seurassa alasti (no, sitten vasta ihmettelisin jos ei olisi. Eli tässä ei mitään mistä motkottaisin tai muutenkaan. Saunassa kuuluu olla niin, vaikka itse miesseurassa saatankin pitää jotain ylläni)
        Mutta pointtina nimenomaan se, että leijonalle on sallittu kaikki se mitä avekille ei. Muuten nousee herralla karvat pystyyn..Ei muita miehiä. Ja that´s it.


    • Suffeli*

      juuu... se mikä on sallittua leijonalle, ei ole sallittua leijonan naiselle, sehän on selvä ;)
      Monesti se mustasukkaisuus nimenomaan näkyy teoissa, ei sanoissa, kun ei ylpeys anna myöten. Joskus kun sitte tulee sanottua jotain, josta leijona vetää herneen nenään.. pah, antaa sen olla. Se on hänen ongelmansa jos on Asiasta sanottu, tai jos ei, yleensä anteekspyyntö ja pieni hellittely saa asiat taas kuntoon (tapauskohtainen tietty).
      Onneks leijona on aikas suorasanainen, sitä itse arvostan.. mut sit on joskus sellasia tilanteita, kun leo muka panttaa jotai ja nakkaa sopivalla hetkellä "ässän hiastaan" :D

      Ei mun ole ainakaa ikinä tarvinnu kenellekkää todistella mitään, ole oma itses vaan... sen Pitää riittää.

      Aurinkoista kesää ja lintujen viserrystä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe