Olen heilastellut leijonamiehenkanssa n.kk ajan.
Epäonnistuneet ihmissuhteet ovat tehneet minusta varovaisen ja etenen rauhallisesti.
Tämä leijonamies otti nokkiinsa jostakin ja lopetti suhteen ja sanoi että poistaa mun numeronkin. Ajattelin että tässä se sitten oli.
Kuitenkin nyt hän jo laittaa viestiä että ei haluaisi lopettaa näin mutta minä en enään varmaan uskalla, koska näyttää siltä että hän ei puhu vaan kuikuttelee ja minä en sellaista enään tässä iässä jaksa.
Onko siis leijonamies mustasukkainen ja puhuuko hän jos joku painaa vai jääkö hän sitä asiaa suurentelemaan itsekseen ja kuikuttelee?
Enkä jaksaisi tulevaisuudessa aina puolustella itseäni enkä myöskään todistella tykkäämistäni!!
Teot ottavat paikan sydämmessäni eivätkä kauniit sanat jatkuvasti, tällainen suorastaa ahdistaa jos tosiaan ne teot puuttuvat.
LeijonaMies
4
2343
Vastaukset
- vaaka,
Seurustelen leijonamiehen kanssa ja -yllätys yllätys- tämä on tosi mustasukkainen. Aina ei sitä tietenkään sano, mutta teoista sen huomaa. Sinänsä v*tuttaa, kun keksii jo kaiken maailman kauhukuvia jos olen miesseurassa, mutta itse hilluu alasti siellä sun täällä. :D Ja en todellakaan kaipaa ketään vahtijaa. Kerran olin kaverini ja parin kaveripojan kanssa saunassa näistä toisen pojan mökillä [alusvaatteilla, en siis alasti, tiedä miten poikien loppuilta olisi muuten jatkunut... ;)] Joka tapauksessa kun oma leijonani sai kuulla tästä odotti minua kylmä yö, seksiä ei antanut. ;(
Mutta kyllä tää ainakin sanoo heti jos mieltä painaa jokin. Ennemmin tai myöhemmin, kun ei pysty pitämään asiaa itsellään. Sinänsä hyvä ja on muutenkin huomaavainen. Kyllä mä vaan tykkään siitä. :)- tarkennatko
alasti siellä sun täällä".
Siis....mitä tekee? - vaaka.
tarkennatko kirjoitti:
alasti siellä sun täällä".
Siis....mitä tekee?Tykkää olla huomion keskipisteenä. :) No siis, saunassakin herra on naisten seurassa alasti (no, sitten vasta ihmettelisin jos ei olisi. Eli tässä ei mitään mistä motkottaisin tai muutenkaan. Saunassa kuuluu olla niin, vaikka itse miesseurassa saatankin pitää jotain ylläni)
Mutta pointtina nimenomaan se, että leijonalle on sallittu kaikki se mitä avekille ei. Muuten nousee herralla karvat pystyyn..Ei muita miehiä. Ja that´s it.
- Suffeli*
juuu... se mikä on sallittua leijonalle, ei ole sallittua leijonan naiselle, sehän on selvä ;)
Monesti se mustasukkaisuus nimenomaan näkyy teoissa, ei sanoissa, kun ei ylpeys anna myöten. Joskus kun sitte tulee sanottua jotain, josta leijona vetää herneen nenään.. pah, antaa sen olla. Se on hänen ongelmansa jos on Asiasta sanottu, tai jos ei, yleensä anteekspyyntö ja pieni hellittely saa asiat taas kuntoon (tapauskohtainen tietty).
Onneks leijona on aikas suorasanainen, sitä itse arvostan.. mut sit on joskus sellasia tilanteita, kun leo muka panttaa jotai ja nakkaa sopivalla hetkellä "ässän hiastaan" :D
Ei mun ole ainakaa ikinä tarvinnu kenellekkää todistella mitään, ole oma itses vaan... sen Pitää riittää.
Aurinkoista kesää ja lintujen viserrystä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982