Olen heilastellut leijonamiehenkanssa n.kk ajan.
Epäonnistuneet ihmissuhteet ovat tehneet minusta varovaisen ja etenen rauhallisesti.
Tämä leijonamies otti nokkiinsa jostakin ja lopetti suhteen ja sanoi että poistaa mun numeronkin. Ajattelin että tässä se sitten oli.
Kuitenkin nyt hän jo laittaa viestiä että ei haluaisi lopettaa näin mutta minä en enään varmaan uskalla, koska näyttää siltä että hän ei puhu vaan kuikuttelee ja minä en sellaista enään tässä iässä jaksa.
Onko siis leijonamies mustasukkainen ja puhuuko hän jos joku painaa vai jääkö hän sitä asiaa suurentelemaan itsekseen ja kuikuttelee?
Enkä jaksaisi tulevaisuudessa aina puolustella itseäni enkä myöskään todistella tykkäämistäni!!
Teot ottavat paikan sydämmessäni eivätkä kauniit sanat jatkuvasti, tällainen suorastaa ahdistaa jos tosiaan ne teot puuttuvat.
LeijonaMies
4
2401
Vastaukset
- vaaka,
Seurustelen leijonamiehen kanssa ja -yllätys yllätys- tämä on tosi mustasukkainen. Aina ei sitä tietenkään sano, mutta teoista sen huomaa. Sinänsä v*tuttaa, kun keksii jo kaiken maailman kauhukuvia jos olen miesseurassa, mutta itse hilluu alasti siellä sun täällä. :D Ja en todellakaan kaipaa ketään vahtijaa. Kerran olin kaverini ja parin kaveripojan kanssa saunassa näistä toisen pojan mökillä [alusvaatteilla, en siis alasti, tiedä miten poikien loppuilta olisi muuten jatkunut... ;)] Joka tapauksessa kun oma leijonani sai kuulla tästä odotti minua kylmä yö, seksiä ei antanut. ;(
Mutta kyllä tää ainakin sanoo heti jos mieltä painaa jokin. Ennemmin tai myöhemmin, kun ei pysty pitämään asiaa itsellään. Sinänsä hyvä ja on muutenkin huomaavainen. Kyllä mä vaan tykkään siitä. :)- tarkennatko
alasti siellä sun täällä".
Siis....mitä tekee? - vaaka.
tarkennatko kirjoitti:
alasti siellä sun täällä".
Siis....mitä tekee?Tykkää olla huomion keskipisteenä. :) No siis, saunassakin herra on naisten seurassa alasti (no, sitten vasta ihmettelisin jos ei olisi. Eli tässä ei mitään mistä motkottaisin tai muutenkaan. Saunassa kuuluu olla niin, vaikka itse miesseurassa saatankin pitää jotain ylläni)
Mutta pointtina nimenomaan se, että leijonalle on sallittu kaikki se mitä avekille ei. Muuten nousee herralla karvat pystyyn..Ei muita miehiä. Ja that´s it.
- Suffeli*
juuu... se mikä on sallittua leijonalle, ei ole sallittua leijonan naiselle, sehän on selvä ;)
Monesti se mustasukkaisuus nimenomaan näkyy teoissa, ei sanoissa, kun ei ylpeys anna myöten. Joskus kun sitte tulee sanottua jotain, josta leijona vetää herneen nenään.. pah, antaa sen olla. Se on hänen ongelmansa jos on Asiasta sanottu, tai jos ei, yleensä anteekspyyntö ja pieni hellittely saa asiat taas kuntoon (tapauskohtainen tietty).
Onneks leijona on aikas suorasanainen, sitä itse arvostan.. mut sit on joskus sellasia tilanteita, kun leo muka panttaa jotai ja nakkaa sopivalla hetkellä "ässän hiastaan" :D
Ei mun ole ainakaa ikinä tarvinnu kenellekkää todistella mitään, ole oma itses vaan... sen Pitää riittää.
Aurinkoista kesää ja lintujen viserrystä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26218206Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610415Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3756991Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615339Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394617Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833361"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952490Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302099MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä251853