Työvoimaviranomaiset ovat tuhoneet työttömän elämän lopullisesti, esim. työtön ei saa opiskella kehittää ammattitaitoaan eli suorittaa ammattitutkintoa/ammattipätevyys.Työttömälle ei kerry eläkettä joten tuleva vanhuus tulee olemaan kurja.työttömän on parempi kuolla sairauteen. työttömällä ei ole muuta orja kuin palkkatuki ja 8 euron työharjoittelu, josta ei kerry eläke,vuosilomat,jne.suunnitelmissa on että työharjoitteluaikaa voi olla vaikka 8 tuntia/päivä tulee 1 euron tuntipalkka työttömälle.Työvoimaviranomaiset, sossu, kela virkailijat saavat hyvin työtä moni mutkaiseen sosiaaliturva järjestelmään.Työttömällä ei ole millä maksaa hammashoitoja, lääkkeitä,kun on korkea verenpaine että päätä jyskyttää.vaan pitää kitua päivästä toiseen.Työvoimaviranomaiset ovat tuhoneet lopukin työttömiltä esim. telkkari, pyykinpesukoneet, puhelin, vaatteet ovat jätteitä, huonekalut lahoaa.vaan ei auta kesätyöt ollenkaan vaan kela vie kaiken työttömän persiistä.
Työttömän elämä loputon
36
1730
Vastaukset
- tukiverkostosta
Ala tekemään työtä ilman velvoitteita ja ota mallia suomen omista politikoistamme!?
- vain pari-kymmentä
työpaikkaa niin ei niistä riitä ihan kaikille yli 1000 työttömälle. Tulis sata ukkoo ja akkaa aina yhteen työpaikkaan uusina. Ei taitaisi riittää tilatkaan monessa virmassa.
Niin jotta olisiko sinulla parempia iteoita? - kantturat eläkkeelle
Yli 50 vuotiasta ei oteta töihin on ikä rempat.Lieksassa on paljon yli 50 vuotiaita kantturoita.Hauta arkkuun ikäloput eiköhön 20 vuoden päästä tule armon kuolema/eutasia.Eiköhän sosiaalituen nauttijat vähene. Suomi on täynnä harmaa päitä 50 vuotta täyttäneitä
- -sa taas joku
kantturat eläkkeelle kirjoitti:
Yli 50 vuotiasta ei oteta töihin on ikä rempat.Lieksassa on paljon yli 50 vuotiaita kantturoita.Hauta arkkuun ikäloput eiköhön 20 vuoden päästä tule armon kuolema/eutasia.Eiköhän sosiaalituen nauttijat vähene. Suomi on täynnä harmaa päitä 50 vuotta täyttäneitä
paskahousuinen pentu on ollu asialla. Ethän sinä osaa edes suomenkieltä. Jotain sekavaa mökellystä vaan.
Kyllä se on kuules kakru niin, että suuri osa nuorista on tänäpäivänän on niin veteliä ja velttoja rapamahoja, että normaali 5-kymppinen hakkaa ne työnteossa oli kyseessä mikä tahansa työ.
SE on yli 5-kymppiset, jotka tänä päivänä monta firmaa pystyssä pitää. Niin Lieksassa kun muuallakin.
- Runkaten ruista ranteeseen
Onhan työttömyydessä etunsakkin!
On vapaaikaa rutkasti ja on aikaa harrastaa vaikka mitä , kalastaa tai marjastaa, patikoida tai lekotella rannalla.
Tosin taitaa miespuolisilla mennä kaljanjuonniksi ja harrasteet rajoittuu ratto lehden lukemiseen ja sen puitteissa tiettyihin 'käsitöihin'- mitä kokoa miten suuri
Työttömille on etua kun lukevat miesten lehtiä vaan ovat kallita, pitäisi olla kirpputori nämä lehdet olisi eri huoneessa piilossa eikä lapset näkisi näitä rumia lehtiä.työtön saisi salaa ostaa miesten lehtiä eivät muut näkisi esim tuttavat. Työttömän lukutaito kehittyisi hyvin ja saisi runkata itsekseen peiton alla jos ei ole oikeaa naitavaa.Lukihäiriö saataisiin poistettua Jos menee rahat kaljaan eihän humlapäissään runkkaaminen onnistu. on totta työttömyydestä on etua jos etsii naitavaa kapakoista.Pankakosken ilokaari/työhanke voisi perustaa seksinurkan. siinä työpäivän päätteeksi naimaan
- kurjuus sinulla
Verenpainelääke on täysin korvattava kuten insuliinikin,samoin vahvat särkylääkkeet on komkonaan korvattavia kuten Morfiinipohjaiset kuten Depolan.
Ei kukaan kiellä sinua menemästä töihin mutta haluat loisia ja olet ikuinen valittaja ilmeisesti,siis vanha kommunisti joka rutisee aina ja joka paikassa.
Esim: Helsingissä ja sen lähialueela on avoimia työpaikkoja vaikka kuinka aina siivojasta alkaen -kirvesmies ymm. mutta ei kukaan tule sinua laiskaa kotoa hakemaan vaikka niin luuletkin senkin savolainen.
Hanki elämä ja työpaikka niin sinullakin on mahdollisuus ajaa uudella MERSULLA ja juoda viskiä joka viikonloppu.
Haloo PAHVI herää jo.- ethän sinä
mitään tajuu. Etkö sinä tiedä millaisen alkupääoman vaatii muuttaa asumaan ja töihin Hesan nurkille. Puolen vuoden ennakkovuokra esim. lähes 10 000 euroo muut kulut ennenkuin alkaa saamaan palkkaa.
Pitäisi olla irtorahaa tuollaiset 12 000 - 13 000 euroo, jotta voisi muuttaa ja alkaa asumaan siellä.
Sinäkö lupaat lainata muuttohalukkaille työttömille? Tulen heti hakemaan rahat ja maksan kyllä takaisin. Tehdään oikein velkakirja niin on varmaa. - paskaa provosoivasti
ethän sinä kirjoitti:
mitään tajuu. Etkö sinä tiedä millaisen alkupääoman vaatii muuttaa asumaan ja töihin Hesan nurkille. Puolen vuoden ennakkovuokra esim. lähes 10 000 euroo muut kulut ennenkuin alkaa saamaan palkkaa.
Pitäisi olla irtorahaa tuollaiset 12 000 - 13 000 euroo, jotta voisi muuttaa ja alkaa asumaan siellä.
Sinäkö lupaat lainata muuttohalukkaille työttömille? Tulen heti hakemaan rahat ja maksan kyllä takaisin. Tehdään oikein velkakirja niin on varmaa.takuuvuokra on 3.kk ja noin 400/ kk.siis 1200.
mutta kirjoituksestasi näkee että se on täysin BROVOSOIVA.
asuntoja on vapaana vaikka kuinka paljon nykyään tämänp.lehdessäkin näyttää olevan yli 30,kpl.
että silleen mutta ethän sinä halua muuta kuin
loisia päivärahalla.
Palkan maksu on 2,viikon välein paölkka on vähintään apumiekin saa 14,euroa tunti saneerauslisä noin 2,euroa tunti.
ruoka ei ole sen kalliimpaa kuin savossakaan et silleen tule vain seuraavalla junalla ja jäät pois pääteasemalla kyllä se elämä siitä lutviutuu. - tuommosia
paskaa provosoivasti kirjoitti:
takuuvuokra on 3.kk ja noin 400/ kk.siis 1200.
mutta kirjoituksestasi näkee että se on täysin BROVOSOIVA.
asuntoja on vapaana vaikka kuinka paljon nykyään tämänp.lehdessäkin näyttää olevan yli 30,kpl.
että silleen mutta ethän sinä halua muuta kuin
loisia päivärahalla.
Palkan maksu on 2,viikon välein paölkka on vähintään apumiekin saa 14,euroa tunti saneerauslisä noin 2,euroa tunti.
ruoka ei ole sen kalliimpaa kuin savossakaan et silleen tule vain seuraavalla junalla ja jäät pois pääteasemalla kyllä se elämä siitä lutviutuu.on. Ei ainakaan Hesan seudulla paitsi jos Lieksakin luetaan Hesan seuduksi.
Missä päin Suomee on tämänpäivän lehdessä 30 asuntoo vapaana?
Hesan seudulta et löydä mistään päin minkäänlaista luukkua 400 e/kk. Ja takuuvuokra on työttömäksi ilmottautuvalta vähintään se 6 kk, jos saa asuntoo ollenkaan. Kun ei oo vuokranmaksu varmaa.
Sillä 14 ekuu tuntihan jo eleleekin ruhtinaallisesti Hesan seudulla, voi jeepuli. Pitäis asuntoon varmaan jotain huonkalujakin ostaa, vaikka käytettyjäkin. Ja syötäväkin olisi tiliä eikä kukaan velaksi sinua syötä edes sitä 2 viikkoo.
Kerro sinä sitten oma arviosi millaisella rahamäärällä työtön köyhä lieksalainen pääsee elämän alkuun Hesassa. Et laskenu sitä aikaa mikä menee siellä pyörimiseen siihen asti kun löytää sen työpaikan ja asunnon edes 50 km päässä siitä työpaikasta. - Hämeentiellä (siis ) keskus...
tuommosia kirjoitti:
on. Ei ainakaan Hesan seudulla paitsi jos Lieksakin luetaan Hesan seuduksi.
Missä päin Suomee on tämänpäivän lehdessä 30 asuntoo vapaana?
Hesan seudulta et löydä mistään päin minkäänlaista luukkua 400 e/kk. Ja takuuvuokra on työttömäksi ilmottautuvalta vähintään se 6 kk, jos saa asuntoo ollenkaan. Kun ei oo vuokranmaksu varmaa.
Sillä 14 ekuu tuntihan jo eleleekin ruhtinaallisesti Hesan seudulla, voi jeepuli. Pitäis asuntoon varmaan jotain huonkalujakin ostaa, vaikka käytettyjäkin. Ja syötäväkin olisi tiliä eikä kukaan velaksi sinua syötä edes sitä 2 viikkoo.
Kerro sinä sitten oma arviosi millaisella rahamäärällä työtön köyhä lieksalainen pääsee elämän alkuun Hesassa. Et laskenu sitä aikaa mikä menee siellä pyörimiseen siihen asti kun löytää sen työpaikan ja asunnon edes 50 km päässä siitä työpaikasta.asuntoni on 48,neliötä ylin kerros/8/8 läpitalon asunto,hissi talossa sauna 10,euroa kk.
vuokra 420: tasan siis sauna 10,eur.
Työtä saa varmasti 1-2.päivän sisällä riippuen ammattitaidosta,jos sellaista ei ole niin raksalla saa varmasti sen 11,40,on kirjapalkka siihen lisät 1-3,euroa tunti niin se vain on
tänäkin päivänä.
Miksi pitää kehua olevansa työtön ?? pitää turpansa kiinni ja sanoo olevansa työssä sillä siisti vittuakos se kellekkään kuuluu missä sinä olet työssä pääasia on että olet työssä.
Mutta jos sinä (näytät vaativan heti kaiken valmiiksi katettuna ) eteesi niin silloin ei kannata tulla ihmisten ilmoille,kyllä kaikki järjestyy ajan kanssa 1-2,kk.
Tiedän kokemuksesta ettei 1,ihminen paljon syö mutta jos pitää saada 2-5.pussikaljaa pullo viiniä joka päivä niin kyllä silloin maksaa senkin tiedän kokemuksesta, ilman alkoa 50,euro riittää viikossa ruokaan hyvin.
Nyt olen jo kumonnut kaikki sinun väitteesi ja osoittannut että olet väärässä/// muuta asenteitasi ja tule etelään duuniin. - jo pelkkään
Hämeentiellä (siis ) keskus... kirjoitti:
asuntoni on 48,neliötä ylin kerros/8/8 läpitalon asunto,hissi talossa sauna 10,euroa kk.
vuokra 420: tasan siis sauna 10,eur.
Työtä saa varmasti 1-2.päivän sisällä riippuen ammattitaidosta,jos sellaista ei ole niin raksalla saa varmasti sen 11,40,on kirjapalkka siihen lisät 1-3,euroa tunti niin se vain on
tänäkin päivänä.
Miksi pitää kehua olevansa työtön ?? pitää turpansa kiinni ja sanoo olevansa työssä sillä siisti vittuakos se kellekkään kuuluu missä sinä olet työssä pääasia on että olet työssä.
Mutta jos sinä (näytät vaativan heti kaiken valmiiksi katettuna ) eteesi niin silloin ei kannata tulla ihmisten ilmoille,kyllä kaikki järjestyy ajan kanssa 1-2,kk.
Tiedän kokemuksesta ettei 1,ihminen paljon syö mutta jos pitää saada 2-5.pussikaljaa pullo viiniä joka päivä niin kyllä silloin maksaa senkin tiedän kokemuksesta, ilman alkoa 50,euro riittää viikossa ruokaan hyvin.
Nyt olen jo kumonnut kaikki sinun väitteesi ja osoittannut että olet väärässä/// muuta asenteitasi ja tule etelään duuniin.yhtiövastikkeeseen. Jos tuolla hinnalla saat asuu niin on joku muu seikka vaikuttamassa. Oikea vuokrataso on vähintään tonni kuussa.
Rakennustyömaille ei yleensä bussit kulje (joillekin kulkee) joten pitäisi ostaa autokin ja siihen bensat.
Käytettykin rottelo on jo monta tonnia.
Et muuten vastannu, että minkä alkupääoman tarvii päästäkseen Hesan seudulla elämän alkuun. Monella työttömällä kun on vain muutama kymppi ylimääräistä taskussaan, että sekö riittää. Vaikka ei ryyppäisikään muuta kuin raanaavettä.
Sinä vissiin kuvittelet, että työkkäristä saa vähintään 3000-4000 euroo kuussa, josta voi aina muutaman tonnin säästää joka kuukausi. - näköjään
jo pelkkään kirjoitti:
yhtiövastikkeeseen. Jos tuolla hinnalla saat asuu niin on joku muu seikka vaikuttamassa. Oikea vuokrataso on vähintään tonni kuussa.
Rakennustyömaille ei yleensä bussit kulje (joillekin kulkee) joten pitäisi ostaa autokin ja siihen bensat.
Käytettykin rottelo on jo monta tonnia.
Et muuten vastannu, että minkä alkupääoman tarvii päästäkseen Hesan seudulla elämän alkuun. Monella työttömällä kun on vain muutama kymppi ylimääräistä taskussaan, että sekö riittää. Vaikka ei ryyppäisikään muuta kuin raanaavettä.
Sinä vissiin kuvittelet, että työkkäristä saa vähintään 3000-4000 euroo kuussa, josta voi aina muutaman tonnin säästää joka kuukausi.turha keskustella,aina vänkäät ja änkyröit ollakin muotoa,kuten savolaiset yleensä.
Joten en viitsi jatkaa väittelyä sinunlaisesi
henkilön kanssa se on aivan turhaa.
T: uuden auton omistava mutta silti metrolla ja bussilla työssä käyvä,, työmatka 13,kilometriä,töihin lähtö 06,00-paluu 15,00.
- Matti vaan korpimehästä
Kuuntelehan sie ukkosein veikkosein.
sillon kun minnään olin nuor niin jotta tuota töiksemme hakattiin mehtölöitä, kaivelttiin perunoloita, pyyvettiin kalloo ja viännettiin kukkossii.
Sinnään jos vaikka ruppeisit erakoks niin olis vua mehtäläisen mahtollisuudet. siulla olisi marjjoo, riisttoo, kalloo, talloo, hilloo, perunnoo, viljjoo. ka jo on nyky mualiman immeiset mennynnä huonnoon kunttoon. ee oo teillä oma-aloitteisuutta ukkoloiset. Loiset. Vai mikä se oli?- mitä itsekin tekisit
Kirjoitit asiaa ja aivan oiken kirjoitit, sinä viestin aloittaja.
Olen ollut yli 20 v työelämässä, mutta sitten työt loppui ja samalla alkoi kurjuus. Sinä joka sortamisen ilosta, väittelyn halusta, ties mistä tänne kirjoittelet!!
Osoita mulle työtä, kerro se.!
Sen minkä soisit itselesi, siispä käsi sydämelle.. - jakaamaan
mitä itsekin tekisit kirjoitti:
Kirjoitit asiaa ja aivan oiken kirjoitit, sinä viestin aloittaja.
Olen ollut yli 20 v työelämässä, mutta sitten työt loppui ja samalla alkoi kurjuus. Sinä joka sortamisen ilosta, väittelyn halusta, ties mistä tänne kirjoittelet!!
Osoita mulle työtä, kerro se.!
Sen minkä soisit itselesi, siispä käsi sydämelle..Helsingin sanomia keskustaan joka 6ja 7,päivä on vapaata.
Palkka on kohtuullinen työaika 3-4,tuntia.
Päivisin voisi tehdä jotain muuta työtä mikä sattuu kiinnostamaan kyllä työtä on.
- Haakkii
Voepihan sitä vaekka haakkii käävvä yrittee katiskkaa uittoo, tarvihe aena sitä pilluu olla vonkkoomassa.
Ku ettähän työ sitä kuitenkkaa sua.- AO =0
Haakkii = AO =0
- Häthättee
Kahtokkee ku taeto pittää olla. Minnoun aena suanu pilluu, olimpahan röessä tahi en.
Miehet ku iikkuu....... - Haakkii = ÄO =0
AO =0 kirjoitti:
Haakkii = AO =0
ne pilkut, ne pilkut
Haakkii = ÄO = 0 - jaa
Häthättee kirjoitti:
Kahtokkee ku taeto pittää olla. Minnoun aena suanu pilluu, olimpahan röessä tahi en.
Miehet ku iikkuu.......Minkähän tasoista pillua!! Samantasoista kuin mulkkukin!
Vielä mainostat Huh!
- Millonmieli
Kylläpä vituttaa, kylläpä viituttaa. Missäs ne likat sillon luurraa ku piluva tekkee mieeli.
Huh, hah, hei......- ei pysy asiassa
ei pysy asiassa, ei niin ei
Työttömän elämä loputon / pillun saantiin - kolo suureksi
Pitää työttömän myydä pillua ja runkata munaa käyttökuntoon jotta saisi Lieksasta töitä.Tämä pilluralli kulkee Lieksan työvoimatoimiston ,kelan ja sossun kautta kaarisiltojen taakse eli jokivarsitukea maksetaan työttömälle
- laiska surkimus
Muuta työn perässä! Vaihda alaa! Tee työ kunnolla!
Noilla eväillä jokainen suomalainen saisi töitä, mutta kun on kivempaa laiskotella ja valittaa.- näköjään kir-
juttanut tekstinsä syvässä psykoosissa. Miten rahaton työtön muuttaa. Toista on muuttaa kun isä ja äiskä pistää alkupääoman mutta jos on vain työkkärinraha ja syödäkin pitäisi ym. pientä vaikka sähkölasku ja joskus vaatteita (käytettyjä) niin mites muuttaa. Kerro se jos psykoosisi sattuu helpottamaan.
- parantumaton valittaja pummi
näköjään kir- kirjoitti:
juttanut tekstinsä syvässä psykoosissa. Miten rahaton työtön muuttaa. Toista on muuttaa kun isä ja äiskä pistää alkupääoman mutta jos on vain työkkärinraha ja syödäkin pitäisi ym. pientä vaikka sähkölasku ja joskus vaatteita (käytettyjä) niin mites muuttaa. Kerro se jos psykoosisi sattuu helpottamaan.
jolla ei ole tahtoa ei kykyä hakea parempaa tulevaa,,ole paskoissasi ei sinua kukaan halua ettaa kun et itse mitää ole valmis tekemään,,odota kohta tulee sieniä ja marjoja ne sinulle riittää.
T: Ostin uuden auton tuossa maaliskuussa diisselin sellaisen ja vain ja ainoastaan työllä saadulla palkalla. - ei ole eikä asu Helsingin s...
parantumaton valittaja pummi kirjoitti:
jolla ei ole tahtoa ei kykyä hakea parempaa tulevaa,,ole paskoissasi ei sinua kukaan halua ettaa kun et itse mitää ole valmis tekemään,,odota kohta tulee sieniä ja marjoja ne sinulle riittää.
T: Ostin uuden auton tuossa maaliskuussa diisselin sellaisen ja vain ja ainoastaan työllä saadulla palkalla.Hyvän tuttavani omainen meni sinne suuren rahan, onnen ja autuuden toivossa. Oli siellä duunissa n. 5 vuotta. Oli hoidossa sikäläisessä ML:ssa ja teki siellä ITJ:n. Tuotiin 2007 kevättalvella tuhkauurnassa Mähkön hautausmaalle.-- Ei psyykkinen terveys kestänyt bussinkuljettajan työtä siellä...Rauha hänen muistolleen ja sielulleen. Ja omaisille myös jaksamista vieläkin edelleen. Suru ei lopu koskaan, se kyllä hälvenee pikku hiljaa ajan kanssa....
- ja, mehun kaa
se menee varmasti,,,,,
Sen jälkeen kaikki on tai ei oo, kaikillakaan ei oo, eikä tuu.. - mene äkkiä
Paiholaan niin lakkaa sinun ainainen vitutus.
Sinunlaiset RÄÄVÄTURVAT joutaa poistaa tästä yhteisöstä siis Insuliipiikki perseeseen ja kuoppaan niin lat syödä Narsisseja juuresta päin. - joka on jääny
työttömäksi sattuu omistamaan Lieksassa asunnon niin on vaikeeta muuttaa etelään. Jos myy täällä 2H K kämpän niin mitä sillä saa Hesan seudulta. Ei mitään kaiketi. No jaa, ehkä vuoden vuokrat samanlaisesta luukusta.
Mutta ei puhettakaan uuden ostosta. Putoo aikamoiseen köyhyysloukkuun heti, vai mitä?- on mahdollisuuksia
100, enemmän kuin Lieksassa
näin se vaan menee.
- liittymistä ajatellen
Kuulutko mihinkää järjestöön millä olisi toimintaa ympäri Suomea ?
- Nappisilmä
Työttömien kannattaa itse aktivoitua ja liittyä vaikka harraste tai yleishyödyllisiin piireihin.
Minä itse olen liittynyt aviomiespalvelun tuottajaksi joensuun piiriin sekä olen mukana seuralaispalvelussa joka tarjoaa yksinäisille naisille miesseuraa jota he palavasti kaipaavat. - CV & Video / DVD
Nappisilmä kirjoitti:
Työttömien kannattaa itse aktivoitua ja liittyä vaikka harraste tai yleishyödyllisiin piireihin.
Minä itse olen liittynyt aviomiespalvelun tuottajaksi joensuun piiriin sekä olen mukana seuralaispalvelussa joka tarjoaa yksinäisille naisille miesseuraa jota he palavasti kaipaavat.Miksi vain Joensuuhun ?
Kyllä seuraa tarvitaan esim Helsingin löhiöissäkin !
- Anonyymi00037
Olen työkyvyttömyyseläkeläinen. Kahdeksan vuotta olen kituuttanut tosi pienillä tuloilla. Pientä lisätuloa joskus on. Minulla on omistusasunto, autoa ei ole vara pitää. Ruokaa on. Kissakin on. Mitään avustuksia en mistään saa. Mitään helpotusta ei ole näköpiirissä. Tämä on aivan järjettömän hankalaa. En elä normaalisti missään. Ystävä sanoi, että hän voi muuten auttaa, mutta ei rahallisesti. Maksan ruuan ja kyydityksen. Pystytään olemaan asunnollani kesäisin ja talvisin käväistään tarkistusreissu kerran kuussa. Sairastuin kahdeksan vuotta sitten. Jäseneni eivät enää toimineet normaalisti eivätkä kestä kovaa rasitusta. Mennä köpöttelen rauhallista tahtia. Kotityöt teen ja huolehdin itseni. Ulkoilen ja hoidan kissoja. Ystävän kanssa matkustetaan hänen asunnosta toiseen. Puuhastelua on ylimääräistä rahaa ei ole eikä tule. Olen niin köyhä. Menetin omaisuuteni kun elätin 16 vuotta sairasta tytärtä. Hän kuoli 2,5 v sitten. Suuri suru ja vei hautaansa kaiken muunkin. Olen hyvin väsynyt ja keinoton.
Täytän jouluna 65 vuotta ja joudun koko loppuelämän kitumaan ilman kunnon tuloja.
Näitä sairauksia ei suunnittele kukaan etukäteen.
Mieli on tasainen kuin peilityynen lammen pinta.
Mitään lääkkeitä ei ole kriisihoidon jälkeen.
Järjenjuoksussa ei ole mitään vikaa, mutta käytännön keinoja rahan saamiseen tällä iällä ei oikein ole.
Ystävät asuvat eri paikkakunnilla. Vanha äiti elää ja kituuttaa minieläkkeellä. Sisko ja sen mies elävät omaa keskiluokkaista normielämää ja voivat hyvin.
Poika on lääkäri ja kaksi tyttöä kituuttavat pienillä tuloilla. Kotoa eivät ole koskaan saaneet mitään. Mottona on, että on pärjättävä sillä mitä on.
Vanhemmat ovat molemmat narsisteja ja välittävät vain itsestään. Äitikin kulki hoitamassa lapsia ja siivoamassa ja nyt ei häntä auteta mitenkään. Sanotaan vaan, että omillaan on jokaisen tultava toimeen. Itsekkäitä ja omahyväisiä ovat. Näemme jouluna ja äitienpäivänä muutaman tunnin.
Minä käyn äidin luona silloin kun pääsen autolla.
Hän on nyt 84 v ja on sydämentahdistin. Pärjäilee siinä ja sanoo elämän koostuvan muutaman ystävän näkemisestä ja ruokatarjousten etsimisestä. Koti hänellä on valoisa ja siisti. Kulkuneuvona on polkupyörä ja bussi. Ei hän valita. Nuuka on.
1200 euron eläkkeestä pitää kaikki hoitaa.
Meillä on samantapaista tämä elämä. Pikkuäiti iso
Sydän. Kaikkensa hän teki ja aina yksin kaikki. Ei ollut miehestä mihinkään tuli ja meni kuoli viinaan.
Puhutaan vaan mukavia asioita. Hän on uskovainen ja mieleltään hyvin oikeudenmukainen.
Meillä on hyvät välit nyt vaan aina ei ole ollut niin.
Elämä voi olla tällaistakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532520- 1572311
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181907"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941237Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.326940Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694