Härät muutosten kourissa

hääkänainen

Pitkin kevättä ovat useat horoskoopit lupailleet härille suuria muutoksia elämään.

Mites on, onko sellaista ollut näköpiirissä?

Itsellä ainakin...

9

1669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista luvattiin?

Eipä ole vielä ainakaan mitään suurempaa, ehkä näin muutamaa viime vuotta ajatellen suurin muutos tapahtui viime kesänä. Jännityksellä odottelen mitä tänä vuonna on edessä ;D

• hääkänainen

nimenomaan lupailtu kesän kynnykselle.

Huhtikuussa oli ensimmäiset "ennustukset" ja viime- ja tällä viikolla uudelleen.

• yksi heistä

Hienoa jos näin on ! Minulla on sitä samaa aina vaan ,,, tai ehkä vähän on suhteeni herra härkään lämmennyt?? Toivon sitä lisää,,

• Myös härkä

Minun härkä suhteeni tais eilen kariutua ja pahasti ? Taitaa olla härällä useempi nainen kierroksessa ja hoidossa, voi ressukkaa.Olen huomannut, että tässä härässä on se , että on sellainen "lutunen" johon naiset tarttuvat, löytyy myöskin sitä päättäväisyyttä sitten.Ilmankos hän ei aina vastaa kun soitetaan? Itse kun olen ollut hänen luonaan, niin hän ei vastaa kun puhelin soi? Eli silloinkin siellä joku naisystävä( niinkuin minäkin) soittelee??
        Kyllä eroon täytyy hänestä päästä ennenkuin sekoon ihan kokonaan.

• Meritähti_08

...tapahtuiskin jotain...tällästä tasasta tallaamista tää on aina vaan....
      Jään mäkin mielenkiinnolla odottamaan ;)

• Ananasvakuuttaja

mitään ihmeellistä ole vielä tapahtunut, enkä kyllä tiedä mitä suurta mulle voisi muka tapahtua. Ehkä sairastun vakavasti ja kuolen? xD

• vappuhärkä

jess, kyllä vaan on muutoksen tuulet puhaltaneet oikein kunnolla. moni asia on muuttunut ja toivon että vielä vaan paranee.

olen tällä hetkellä todella onnellinen ja toivon sitä samaa myös muille!

kivaa kesää toivottaen......

• vänkyrä-nainen

joten pakko kai sitten lakata uskomasta horoskooppeihin.:(

• Taurus84

Muutoksia tosiaan on tullut... vaihtu kaupunki, työ ja siviilisääty! Ikinä en oo ollu onnellisempi, "uusi" elämä edessä. Pakko myöntää, että härkä mikä härkä! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3560
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1598
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1307
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1013
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      62
      874
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      94
      817
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe