Härät muutosten kourissa

hääkänainen

Pitkin kevättä ovat useat horoskoopit lupailleet härille suuria muutoksia elämään.

Mites on, onko sellaista ollut näköpiirissä?

Itsellä ainakin...

9

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista luvattiin?

Eipä ole vielä ainakaan mitään suurempaa, ehkä näin muutamaa viime vuotta ajatellen suurin muutos tapahtui viime kesänä. Jännityksellä odottelen mitä tänä vuonna on edessä ;D

• hääkänainen

nimenomaan lupailtu kesän kynnykselle.

Huhtikuussa oli ensimmäiset "ennustukset" ja viime- ja tällä viikolla uudelleen.

• yksi heistä

Hienoa jos näin on ! Minulla on sitä samaa aina vaan ,,, tai ehkä vähän on suhteeni herra härkään lämmennyt?? Toivon sitä lisää,,

• Myös härkä

Minun härkä suhteeni tais eilen kariutua ja pahasti ? Taitaa olla härällä useempi nainen kierroksessa ja hoidossa, voi ressukkaa.Olen huomannut, että tässä härässä on se , että on sellainen "lutunen" johon naiset tarttuvat, löytyy myöskin sitä päättäväisyyttä sitten.Ilmankos hän ei aina vastaa kun soitetaan? Itse kun olen ollut hänen luonaan, niin hän ei vastaa kun puhelin soi? Eli silloinkin siellä joku naisystävä( niinkuin minäkin) soittelee??
        Kyllä eroon täytyy hänestä päästä ennenkuin sekoon ihan kokonaan.

• Meritähti_08

...tapahtuiskin jotain...tällästä tasasta tallaamista tää on aina vaan....
      Jään mäkin mielenkiinnolla odottamaan ;)

• Ananasvakuuttaja

mitään ihmeellistä ole vielä tapahtunut, enkä kyllä tiedä mitä suurta mulle voisi muka tapahtua. Ehkä sairastun vakavasti ja kuolen? xD

• vappuhärkä

jess, kyllä vaan on muutoksen tuulet puhaltaneet oikein kunnolla. moni asia on muuttunut ja toivon että vielä vaan paranee.

olen tällä hetkellä todella onnellinen ja toivon sitä samaa myös muille!

kivaa kesää toivottaen......

• vänkyrä-nainen

joten pakko kai sitten lakata uskomasta horoskooppeihin.:(

• Taurus84

Muutoksia tosiaan on tullut... vaihtu kaupunki, työ ja siviilisääty! Ikinä en oo ollu onnellisempi, "uusi" elämä edessä. Pakko myöntää, että härkä mikä härkä! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe