M: VILJOJA JENKEISTÄ

DyDy

Eli mulla on kavereita tulossa Jenkeistä Suomeen tänä kesänä :)Sieltä tulee aika kiitettävä läjä viljakäärmeitä mukana. Laitan tähän listaa, käärmeitä on rajoitetusti joten toimi nopeasti jos olet halukas saamaan omasi :) Hinnat ovat korkeammat kuin rapakon toisella puolella, koska kuljetuskustannukset, sekä käärmeiden tarkastus on kallista. Eli jokainen käärme tulee maahan laillisesti. Hinta voi vähän laskea, jos tilauksia tulee paljon.

amela, anery 60e; bloodred naaras 140e, koiras 130e; butter 100e; charcoal 100e; ghost 80e; miami phase 50e; okeetee 80e; albiino okeetee 90e; lavender 120e; candycane 90e; caramel 60e; hypomela 50e;coral snow 120e.
MOTLEYT: normaali 60e; amela 100e; anery 120e; snow 110e; pastel 110e; butter 150e.
STRIPEDIT: amela 100e; anery 110e; ghost 140e; snow 130e.
MOTLEY-STRPED: normaali 70e.

Ottaessasi yhteyttä kerron ehdoista ja varauksista enemmän jne.
Yhteydenotot vain ja ainoastaan [email protected]

4

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapuvat Keravalle.

      Eli käärmeet haettava Keravalta. Kuljetus mahdollinen jossain vaiheessa kesää (pientä korvausta vastaan) Tampereelle, Helsinkiin, Savonlinnaan, Turkuun, Saloon, Lahteen, Mäntsälään, Ouluun.

    • ...

      hm. jos käärmeitä on rajoitetusti, niin miten suurempi tilaajamäärä voi laskea hintaa?

      miten käärmeet tarkastetaan, tullissako? miksi: tautien tai loisten varalta vai muusta syystä, miksi?

      • koska en käy

        lukemassa tätä, et jos haluatte saada vastauksia kannattaa lähettää sähköpostia.
        Ei kai niitä käärmeitä loputtomiin synny vai mitä luulet? Musta tuntuu et se vähän rajottaa. :D
        Ja EU:hun ei saa tuoda eläimiä ilman tarkastuksia. Karanteenia ym.


      • karanteeni??
        koska en käy kirjoitti:

        lukemassa tätä, et jos haluatte saada vastauksia kannattaa lähettää sähköpostia.
        Ei kai niitä käärmeitä loputtomiin synny vai mitä luulet? Musta tuntuu et se vähän rajottaa. :D
        Ja EU:hun ei saa tuoda eläimiä ilman tarkastuksia. Karanteenia ym.

        Onko myyjä nyt selvittänyt edes itselleen, mitä vaatii tuoda tai ottaa vastaan jenkeistä tuollainen määrä matelijoita?
        Muutama oikaisu olisi paikallaan,,,ensinnäkään mitään karanteenia ei ole. Toiseksi 'ne kalliit ell. tarkastukset' maksavat n. 60-70e/per tuotava satsi. Kolmanneksi, yli kuuden matelijan maahantuonti katsotaan tullissa kaupalliseksi toiminnaksi, maksaahan myyjä tai jenkeistä tulevat kaverit verot diilaamistaan eläimistä, tulli ainakin ottaa omansa.
        Neljänneksi, vientimaasta täytyy olla lupapaperit kunnossa maasta vientiä varten, jossa eritellään lajit ja kappalemäärät.

        Kiinnostaa tietää,,,tuliko sieltä lopulta yhtään eläintä tänne?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe