M: VILJOJA JENKEISTÄ

DyDy

Eli mulla on kavereita tulossa Jenkeistä Suomeen tänä kesänä :)Sieltä tulee aika kiitettävä läjä viljakäärmeitä mukana. Laitan tähän listaa, käärmeitä on rajoitetusti joten toimi nopeasti jos olet halukas saamaan omasi :) Hinnat ovat korkeammat kuin rapakon toisella puolella, koska kuljetuskustannukset, sekä käärmeiden tarkastus on kallista. Eli jokainen käärme tulee maahan laillisesti. Hinta voi vähän laskea, jos tilauksia tulee paljon.

amela, anery 60e; bloodred naaras 140e, koiras 130e; butter 100e; charcoal 100e; ghost 80e; miami phase 50e; okeetee 80e; albiino okeetee 90e; lavender 120e; candycane 90e; caramel 60e; hypomela 50e;coral snow 120e.
MOTLEYT: normaali 60e; amela 100e; anery 120e; snow 110e; pastel 110e; butter 150e.
STRIPEDIT: amela 100e; anery 110e; ghost 140e; snow 130e.
MOTLEY-STRPED: normaali 70e.

Ottaessasi yhteyttä kerron ehdoista ja varauksista enemmän jne.
Yhteydenotot vain ja ainoastaan [email protected]

4

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapuvat Keravalle.

      Eli käärmeet haettava Keravalta. Kuljetus mahdollinen jossain vaiheessa kesää (pientä korvausta vastaan) Tampereelle, Helsinkiin, Savonlinnaan, Turkuun, Saloon, Lahteen, Mäntsälään, Ouluun.

    • ...

      hm. jos käärmeitä on rajoitetusti, niin miten suurempi tilaajamäärä voi laskea hintaa?

      miten käärmeet tarkastetaan, tullissako? miksi: tautien tai loisten varalta vai muusta syystä, miksi?

      • koska en käy

        lukemassa tätä, et jos haluatte saada vastauksia kannattaa lähettää sähköpostia.
        Ei kai niitä käärmeitä loputtomiin synny vai mitä luulet? Musta tuntuu et se vähän rajottaa. :D
        Ja EU:hun ei saa tuoda eläimiä ilman tarkastuksia. Karanteenia ym.


      • karanteeni??
        koska en käy kirjoitti:

        lukemassa tätä, et jos haluatte saada vastauksia kannattaa lähettää sähköpostia.
        Ei kai niitä käärmeitä loputtomiin synny vai mitä luulet? Musta tuntuu et se vähän rajottaa. :D
        Ja EU:hun ei saa tuoda eläimiä ilman tarkastuksia. Karanteenia ym.

        Onko myyjä nyt selvittänyt edes itselleen, mitä vaatii tuoda tai ottaa vastaan jenkeistä tuollainen määrä matelijoita?
        Muutama oikaisu olisi paikallaan,,,ensinnäkään mitään karanteenia ei ole. Toiseksi 'ne kalliit ell. tarkastukset' maksavat n. 60-70e/per tuotava satsi. Kolmanneksi, yli kuuden matelijan maahantuonti katsotaan tullissa kaupalliseksi toiminnaksi, maksaahan myyjä tai jenkeistä tulevat kaverit verot diilaamistaan eläimistä, tulli ainakin ottaa omansa.
        Neljänneksi, vientimaasta täytyy olla lupapaperit kunnossa maasta vientiä varten, jossa eritellään lajit ja kappalemäärät.

        Kiinnostaa tietää,,,tuliko sieltä lopulta yhtään eläintä tänne?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe