Sekava rakkauselämä

Vaalea vesimiestyttö

Viime vuosina olen huomannut, että olen tunne-elämältäni erilainen kuin monet ystäväni. En haaveile yhdestä suuresta rakkaudesta tässä elämässä enkä juokse miesten perässä vaan he minun jos ovat juoksevinaan. Ja jos heitä ei kiinnosta, osaan kyllä itsekin yleensä suht nopeasti kylmentää itseni. Ja jos heitä kiinnostaa, en yleensä enää olekaan kiinnostunut heistä, tai sitten haluan vain seksiä. Olenkin flirttailun mestari, ja seksuaalinen ihminen.

Nyt olen elänyt jo pitkään suhteessa Jousimiehen kanssa, ja kuten arvata saattaa on enimmäkseen mennyt aika hyvin. Viime aikoina kuitenkin huomaan, että olemme syystä tai toisesta etääntyneet toisistamme. Olen kysynyt mikä hänellä on mutta vastaus on "ei mikään". Ainut mikä sitä kiinnostaa on möllöttää koneella. Mutta välillä menee edellenkin sängyssä hyvin ja siksi olen jäänyt. Ja hän on sitä paitsi komea ja kiltti. Hän on myös ainut mies kenen kanssa olen ollut sängyssä. Mutta silti hajamielinen eikä oikeasti tunnetasolla huomio minua tarpeeksi. Niinpä viimeisen vuoden aikana huomaankin alkaneeni katsella myös muita vaihtoehtoja elämääni..

Elämässäni on ollut pari vuotta toinenkin jousimies mutta ihan etäisenä kamuna vaan. Tai no nyt emme ole edes kavereita enää kun huomasin, että välillämme olikin paljon sähköä, ja hän antoi ymmärtää samoin, mutta kun vastasin varovasti näihin tunteisiin, hän perääntyikin ja huomasin, että pelailee parin muunkin tytön kanssa. Harmittaa, sillä hänen kanssaan tunsin suurta yhteenkuuluvuutta, mutta toisaalta olenhan varattu toiseen jouskariin ja tämäkin jouskari sen tietää. Ja kaiken lisäksi nämä "minun" jouskarit ovat kavereita keskenään! Joten ei siitä mitään olisi tullut. Silti tuntuu, että aina kun törmäämme jossain tämä jousimies yrittää vilkuilla suuntaani muka huomaamattomasti ja välillä machoilee minun nähteni. Vaikka hän saa sydämeni pyörimään väkkärää, esitän välinpitämätöntä, ja ajattelen häntä joka yö niin että välillä unet menee. Ja minulla on hänestä monia ihania fantasiota myös seksuaalisessa mielessä. Mutta kuten sanottu, sosiaalinen tilanne on sellainen, että se tuottaisi liikaa ongelmia tälle jousimiehelle ikinä olla kanssani millään tavalla. Hän on sitä paitsi niin paljon sovinnaisempi kuin minä, minua taas ei silleen kiinnosta mitä kukaan ajattelee. Ja enkä sitä paitsi haluaisi häntä kun hänellä on juttua samaan aikaan jonkun härän ja kauriin kanssa :(

Sitten minulla on ystävyyssuhde oinasmiehen kanssa. Hän on minua 20 vuotta vanhempi eli nyt 40 vuotias, ja luulen hänen olleen minuun ihastunut jo kun olin 14-vuotias. Nyt suhteemme on läheinen mutta kaverimielessä, ja vaikka en tietenkään ole hänestä silleen kiinnostunut, niin silti flirttailen hänelle.

Vuosi sitten ihastuin skorpioniin joka oli todella kuuma tapaus ja meillä olisi voinut olla mahtavaa sängyn puolella, mutta koin, ettei hän ollut luottamukseni arvoinen. Ja en halunnut sitten riskeerata ihan ookoo suhdettani tämän jouskarini kanssa. Tuntuu, että vieläkin tuo skorppari hieman seurailee elämääni ja odottelee tilaisuuttaan.

Viime talvena tapasin baarissa kaksosmiehen, joka rakastui minuun pätäpahkaa kun olen kuulemma niin hyvä kuuntelija, hauska, kaunis ja eloveena tyttö. Itse en tunne olevani tuollainen kuin hän sanoi. Minusta tuntuu, että olen turmeltunut ja epätietoinen, sekä nautinnonhaluinen. Kaksonen sanoi heti ekana iltana, että haluaa kanssani kaiken, lapsiakin, ja itki, kun erosimme! Ja olimme siis selvin päin. Voitte olla varmoja, että säikähdin jo tuosta.

Eräs lähes kolmekymppinen leijonamies taas palvoo minua ja viestittelee usein vaikka onkin ukkomies, ja ei usko, ei millään, vaikka suoraan sanon, ettei mulla oo intressiä häneen lainkaan. Haaveilee musta ja kertoo sitten nämä haaveensa mullekkin. Minä haluaisin olla puhtaasti satunnainen kaveri.

Tällainen olen siis minä, nuori vesimiesnainen. Kylläpä minä olen kehittymätön tunne-elämältäni ei voi muuta sanoa. Ja tämän kaiken kirjoitin tänne vain saadakseni itse jotain selvyyttä omaan tilanteeseeni. Toki saa kommentoida jos haluaa. Tuskin kaikki vesimiehet ovat näin päättämättömiä sekä varsinkin jousimiesmiesten vietävissä?? :(

5

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Madonna....

      Minä ainakin vesimiesnaisena olen huono tekemään päätöksiä.Lisäksi, olen 50 v. paremmalla puolella mutta edelleen tuntuu että tunne-elämä on ihan kehittymätöntä. Tuntuu että aikuisen naisen kropassa on nuori tyttö, joka suunnittelee ja edelleen pohtii mikä minusta tulee isona.
      Olen ollut naimisissa 30 vuotta, lapset jo isoja. Että siinä mielessä en ole huikentelevainen. Aika ajoin ihastun ja tunnen outoa levottomuutta, mutta suurimmaksi osaksi kaikki menee ohi.
      Vaikka viihdyn kotona, tuntuu että sisällä on ainainen kaipuu - tietäis vain että mihin.

      • veskari myös

        Ei vesimiehet kuulu tähän maailmaan, meidän ajatuksethan ovat usein muualla vaikka juteltaisiinkin jonkun kanssa.
        Se tunneälyn puuttuminen joskus harmittaa kun pitäisi osata päättää, mutta kun ei tiedä tykkääkö vaiko ei ja entäs jos tykkää ja vakiintuu ja sitten huomaakin, ettei oikasti niin tykännytkään!
        Sekin harmittaa, jos joku tykkään ihan oikeasti ja sanoo jopa sanan "rakas" niin miten kertoa tuollaiselle, etten minä nyt itse niin hirveästi välttämättä tykkää :(


      • veskari myös kirjoitti:

        Ei vesimiehet kuulu tähän maailmaan, meidän ajatuksethan ovat usein muualla vaikka juteltaisiinkin jonkun kanssa.
        Se tunneälyn puuttuminen joskus harmittaa kun pitäisi osata päättää, mutta kun ei tiedä tykkääkö vaiko ei ja entäs jos tykkää ja vakiintuu ja sitten huomaakin, ettei oikasti niin tykännytkään!
        Sekin harmittaa, jos joku tykkään ihan oikeasti ja sanoo jopa sanan "rakas" niin miten kertoa tuollaiselle, etten minä nyt itse niin hirveästi välttämättä tykkää :(

        Aivan minun ajatukset!Joskus on mielessä että enkö voinut syntyä vähän aiemmin taikka myöhemmin,olisi merkki jokin muu...


    • Nimetön

      olen 27-vuotias vesimies nainen.ollut kalan kanssa naimisissa ja kalan kanssa avo-liitossa.ja kun olen ollut sinkku niin käynyt varmaan kaikkia merkkejä läpi sängyssä.mutta kaloilleni ollut ehdottoman uskollinen.tuntuu että seksi nimenomaan on ratkaisevin tekijä parisuhteissani.olin onneton naimisissa kun seksiä ei ollut.avo-liitossani ei ole järjen hiventäkään mutta seksi toimii ja liitto jatkuu.mutta vapaa mieli täytyy vesimiehellä olla vaikka ruumis pysyykin yhdellä vuoteella.

    • vena

      Kun luin teksitä, varsinkin alku oli täysin omaa elämääni. Ja monia asioita joita kerroit, peilasi melkein täysin omaa elämääni. Mielenkiintoista. Olisin melkein itse voinut kirjoittaa tarinasi.
      Tunne-elämä täysin kehittymätön minullakin... Valitettavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe