Onnea entiselle solistille

nykyinen fani

Iltalehden buffaus
http://www.iltalehti.fi/viihde/200806047743477_vi.shtml

Katsoin ton haastattelun jotenkin jäi vähän kaivelemaan missä Tarjan sooloilussa mennään? Kulta ja platina Tarjan meriiteillä on melko selvä Suomessa, mutta muualla ei Tarjan nimi paljon paina. NW on takonut kun kone reilusti yli 100 keikkaa viidellä mantereella siinä ajassa kun Tarja on heittä muutan kymmen keikkaa. Tarja säveltää uutta materiaalia ? ...no mikä että ei, mutta Tuomakseen on sävelissä valovuosi matkaa, puhumattakaan lyriikoista.
Tarja on hyvä laulaja, mutta hänen pitäisi löytää linjansa ja unohtaa rockpainotteinen musiikki (jota hän ennen inhosi) Tämä ruotsalainen osui asian ytimeen:

http://www.skd.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080528/NOJE/38926039

8

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Calling Grace

      myös toisenlaisia näkemyksiä.

      http://hem.bredband.net/b136339/tarja2.htm

      Varmasti on valovuosia Tuomakseen matkaa, mutta ei kait tämä nyt mikään Tarjan ja Tuomaksen välinen kilpailu ole. Luulisi, että tähän maailmaan mahtuu sekä Tarja että Holopaisen musiikki. Joka ei Tarjaa halua kuunnella voi kuunnella siten jotain muuta. Sitä paitsi en kyllä ole koskaan ole nähnyt Tarjan sanoneen yhdessäkään haastattelussa, että hän inhoaisi rock musiikkia. Päinvastoin, mutta on toki sanonut usein, että haluaa laulaa myös klassista ja pitää äänensä kunnossa eikä rasittaa sitä liikaa.

      • jeanne

        Miksi sitä täytyisi rajoittaa luovuuttaan.
        Ja tuo jatkuva Holopaisen ja Turusen vertailu on aika lapsellista. Jos ihan nyt musiikkia ajattelee niin mahtuuhan tähän maailmaan monta ja kukin saa pitää mistä pitää.
        Tossa vertailussa on unohdettu itse musiikki ja alettu pelaamaan jotain lapsellista peliä jonka taso on hiekkalaatikko iässä käytävää.
        Minä ainakin kuuntelen Tarjaa siksi kun hän on hyvä ja jos NW petraisi niin miksen sitäkin, mutta nyt se on niin kaupallista ja laskelmoitua että ei kiinnosta.


      • heh, heh, heh, heh, !!!!
        jeanne kirjoitti:

        Miksi sitä täytyisi rajoittaa luovuuttaan.
        Ja tuo jatkuva Holopaisen ja Turusen vertailu on aika lapsellista. Jos ihan nyt musiikkia ajattelee niin mahtuuhan tähän maailmaan monta ja kukin saa pitää mistä pitää.
        Tossa vertailussa on unohdettu itse musiikki ja alettu pelaamaan jotain lapsellista peliä jonka taso on hiekkalaatikko iässä käytävää.
        Minä ainakin kuuntelen Tarjaa siksi kun hän on hyvä ja jos NW petraisi niin miksen sitäkin, mutta nyt se on niin kaupallista ja laskelmoitua että ei kiinnosta.

        Voi kauhistuksen kanahäkki. Kateus se on suomalaisten loputun luonnonvara. Siis nälkä tekee taiteilijan...vai oliko se nälkäkuolema. Kyllä Cabulit tähtää tasan tarkkaan taloudelliseen menestykseen, eivät he musiikkialalla ole vain harrastuksesta. Rahkeet, työmoraali ja taidot eivät vaan riitä millään sektorilla NW:n kaltaiseen menestykseen.


      • anonyymi
        heh, heh, heh, heh, !!!! kirjoitti:

        Voi kauhistuksen kanahäkki. Kateus se on suomalaisten loputun luonnonvara. Siis nälkä tekee taiteilijan...vai oliko se nälkäkuolema. Kyllä Cabulit tähtää tasan tarkkaan taloudelliseen menestykseen, eivät he musiikkialalla ole vain harrastuksesta. Rahkeet, työmoraali ja taidot eivät vaan riitä millään sektorilla NW:n kaltaiseen menestykseen.

        Tarja laulaa hyvin näitä uusia biisejään ja Anette laulakoon Tuomaksen kipaleet tecno poppina ja tarja laulaa omansa kuinka haluu kaikki on tyytyväisiä ja aamen ;)


      • Kommentarer
        jeanne kirjoitti:

        Miksi sitä täytyisi rajoittaa luovuuttaan.
        Ja tuo jatkuva Holopaisen ja Turusen vertailu on aika lapsellista. Jos ihan nyt musiikkia ajattelee niin mahtuuhan tähän maailmaan monta ja kukin saa pitää mistä pitää.
        Tossa vertailussa on unohdettu itse musiikki ja alettu pelaamaan jotain lapsellista peliä jonka taso on hiekkalaatikko iässä käytävää.
        Minä ainakin kuuntelen Tarjaa siksi kun hän on hyvä ja jos NW petraisi niin miksen sitäkin, mutta nyt se on niin kaupallista ja laskelmoitua että ei kiinnosta.

        ... kun laulaa keikoillaan Nightwishin suurimpia hittejä Nemoa ja Wishmasteria :). Varsinkin kun vanhassa haastattelussa ilmoitti aikovansa laulaa vanhempia, vähän esitettyjä kappaleita. Yhtään ei ole tässä taloudellinen ajattelu takanaa:). Toisaalta se Tarjan kitaristi on niin surkea, että Nemon kitarasoolo kuulostaa todella omituiselta.....


      • Musiikin tärkeys kuulijalle
        jeanne kirjoitti:

        Miksi sitä täytyisi rajoittaa luovuuttaan.
        Ja tuo jatkuva Holopaisen ja Turusen vertailu on aika lapsellista. Jos ihan nyt musiikkia ajattelee niin mahtuuhan tähän maailmaan monta ja kukin saa pitää mistä pitää.
        Tossa vertailussa on unohdettu itse musiikki ja alettu pelaamaan jotain lapsellista peliä jonka taso on hiekkalaatikko iässä käytävää.
        Minä ainakin kuuntelen Tarjaa siksi kun hän on hyvä ja jos NW petraisi niin miksen sitäkin, mutta nyt se on niin kaupallista ja laskelmoitua että ei kiinnosta.

        Minulle on tärkeintä, mitä musiikin kuuntelu/katselu antaa elämääni. Onneksi on artisteja ja bändejä joista voi valita mielensä mukaan. Nykyään maailmalla ja ainakin Helsingissä on tavallista, että ihmiset tykkäävät käydä pienissä klubeissa, joissa voi nähdä ja kuulla artistin läheltä. Lisäksi voi kuunnella myös sellaisia bändejä, jotka eivät ole kaupallisia, joten pääsymaksutkaan eivät ole korkeat. Lisäksi klubit ovat auki arkisinkin. Suuret konsertit ovat enemmän nuorempien juttu.


      • Lumikukka
        anonyymi kirjoitti:

        Tarja laulaa hyvin näitä uusia biisejään ja Anette laulakoon Tuomaksen kipaleet tecno poppina ja tarja laulaa omansa kuinka haluu kaikki on tyytyväisiä ja aamen ;)

        Tarja osaa laulaa todella hyvin.
        Ei kannata haukkua/solvata ketään jollei pysty itse samaan.
        Suomen Idolsiin vaan kaikki Tarjaa solvaavat ihmiset.
        Siellä saa tuomareiden edessä laulaa vapaasti jokainen äänellään.
        Kukahan teistä kestää jos saa itse negatiivista kritiikkiä...

        Se on niin helppo haukkua toista ihmistä...


    • ei Tuomas

      Eiköhän anneta Tarjalle (niinkuin Tuomaksellekin) oikeus kehitellä uraansa mielensä mukaan. TT:n videoita se Tuomaskin vielä pääasiassa pyörittää Youtubella. Kumma kun ei jo Annetelle samaa laatua löydä. Tarjan ei tarvi. She is the Gothic Qween.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe