Ei kannata uskoa kaikkeen mitä mainostetaan. NORDAX mainostaa ota lainaa jopa 30 000€ pienellä korolla ja maksa kaikki pienet ja isokorkoisetlainat pois. Minä hain lainaa ja minulle tuli kieltävä päätös. Kysyin miksi ja vastaus oli se, että minulla on pieniä lainoja niin paljon, ettei voida myöntää, vaikka olin hakemukseen laittanut, että maksan pikkulainat pois. Kieroja mainoksia. Eihän se velkamääärä kasva. ei ymmärrä. Mutta kyllähän ne saa mainostaa mitä vaan.
NORDAX
7
1697
Vastaukset
- Affename
Ota kerralla Tarpeeksi, TARPEEKSI lainaa. Niin siis niin paljon ettei LOPU KESKEN koskaan.
- Pennonen muttei kroisos
Kun tuo nordax lähettelee lainatarjouksiaan, vaikka en ole ollut koko firman kanssa missään tekemisissä saati sitten pyytänyt lainahakemuksia. Olen jo kaksi kertaa silpunnut kuoressa tulleet paperit ja lähettänyt ne takaisin. Vastaanottajahan maksaa postimaksun joten Itella tässä hyötyy!!! Samaa teen kaikelle joutavalle mainopostille jossa on vastauskuori.
Että silviisiin! - kamu1001
Se on tosiaan paska puhetta että sieltä saisi lainaa .Yritin itsekin jokin aika sitten mutta en saanu
- kokeilin minäkin
Komppaan aloittajaa, paskat sieltä mitn saa!!!
- Nordax
Nordaxista kokemuksia kenelläkään? Tuoreita sellaisia? Miten Nordax sijoittuu vertailussa nykyään hinnan puolesta?
- 6+15
Eiköhän ne pisteytä hakijansa siinä missä pankitkin. Pikavippeilijän velkojen maksuun on turha antaa rahaa, kohta on uudet pikavipit ja velka maksamatta.
Vai millähän ne sen varmistaisi ettei näin käy? - Nordax ei anna laina
Nordax ei myönnä tällä hetkellä mitään lainoja. Katse siis muihin, halvempiin lainoihin --> Santander, Aasa, oma pankki, tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811