Hei vaan kaikille veskareille!
tiedättekös yhtään mitä ne on lupaillu vesimiehille täksi kesäksi?
iha olisi mielenkiintoista kuulla
..ei muuta kun hyvää kesää sitte kaikille
kesästä
5
1300
Vastaukset
- vesimies täällä myös
Joo, vesimiehille on luvattu tälle vuodelle ylläreitä joten varaudu yllätyksiin jotka voivat kääntää elämäsi ylösalaisin. Toiveet voi käydä toteen, ristiriitaisia tunteita, leikistä tulee todempaa kuin halusitkaan.
Seuraelämä on vilkasta!!!- VesimisNeito
Tervehdys Vessarit!
Jäin miettimään, että mistä ihmeestä olet lukenut noi, mitä luvassa Vesimiehille tänä vuonna?
Huh, jos noi pitää paikkansa, niin todellakin haluan katsoa tän "leikin" loppuun :)
Olen nimittäin nyt ihan rakastunut..... jospa tästä leikistä tuleekin sitten todempaa. - veskari aina vain
VesimisNeito kirjoitti:
Tervehdys Vessarit!
Jäin miettimään, että mistä ihmeestä olet lukenut noi, mitä luvassa Vesimiehille tänä vuonna?
Huh, jos noi pitää paikkansa, niin todellakin haluan katsoa tän "leikin" loppuun :)
Olen nimittäin nyt ihan rakastunut..... jospa tästä leikistä tuleekin sitten todempaa.mistä tuon lukaisin, mutta varaudu vain :)
Itselläni myös tilanteet sellaisia, että jos leikistä tuleekin totta niin huh huh.
Mutta katsotaan.
Niin ja mikä hauskinta, kaikista merkeistä juuri vesimiehillä oli "jännittävin" vuosi tulossa.
Tuskin mikään sujuu suunnitelmien mukaan, kannattaa vain uida virran mukana! - VesimisNeito
veskari aina vain kirjoitti:
mistä tuon lukaisin, mutta varaudu vain :)
Itselläni myös tilanteet sellaisia, että jos leikistä tuleekin totta niin huh huh.
Mutta katsotaan.
Niin ja mikä hauskinta, kaikista merkeistä juuri vesimiehillä oli "jännittävin" vuosi tulossa.
Tuskin mikään sujuu suunnitelmien mukaan, kannattaa vain uida virran mukana!...nimittäin, jos toi on ollut MN:ssä, nimittäin mulle tulee toi lehti, enkä muista lukeneeni mitään tollasta siitä. No, kiva kuitenkin, kun kerroit mitä meille on luvassa =)
Ihanaa kesää ja toivottavasti ne toiveet toteutuvat.
- Gemmn
Kesäkuu on kasosten aikaa...huoletonta, luovaa, hieman oikullista. Helmikuu on vesimiesten aikaa, kylmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992