Minun lapsellani on maailman parhaimmat kummit. He erosivat kolme vuotta sitten mutta he ovat tulleet rippijuhliin kummatkin ja ovat siis hyvissä väleissä. Nyt kummi-mies on lähentynyt minua ja haluaisi alkaa seurustelun minun kanssani. Emme ole mitään sukua toisillemme vain entisen mieheni kavereita ovat kummit. Olemme siis "sinkkuja" kummatkin. Onko tämä ihan mahdoton yhtälö, ettei sitä kannata edes ajatella?
Mitä tehdä?
Oudossa tilanteessa
2
605
Vastaukset
- ei pitäisi
ajatella? Jos haluatte yhdessä olla niin miksi se olisi mahdotonta?
- pikkumymmeli
Ihan ystävyyssuhteita kunnioittaakseni jättäisin väliin. Voi kuinka eksät ovatkaan katkeria jos hyvä ystävä "vetää välistä". Itse olen jättänyt muutamankin hyvän miehen vapaaksi, jos ovat parempiakin kavereita eksän kanssa..
En tiedä muiden käytännöistä, mutta itse en halua edes eksän ystävyyssuhteita mennä pilaamaan.. Pakostikkin tuollaisessa kuviossa yleensä tulee kitkaa.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059