Kastraatio

kaaasu

Hei. Haluaisin tiedustella tämmöistä asiaa, kun kastraatiota _miehelle_... Eli olen miespuolinen ja olen 18-vuotias. Ja on semmoinen juttu, että haluaisin kastraation. Tiedän, että se on mahdollinen mm. Thaimaassa, mutta en luota lääkäreihin. Ja suomesta en ole löytänyt, kertokaa mistä kannattaisi kysyä... Kiitokset valmiiksi vastaajille.

6

1545

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi täällä

kertoa tai neuvoa, kun kyse on laittomuuksista ja neuvojen antaja syyllistyy rikokseen.

Valitettavasti (onneksi) et saa kysymykseesi koskaan vastausta näiltä palstoilta.

• kaaasu

Onko tuo muka laitonta suomessa? Ei hyvä. Mutta toivo elää ulkomaissa, koska siellä se on mahdollista.

• JoonasVol2
        kaaasu kirjoitti:

Onko tuo muka laitonta suomessa? Ei hyvä. Mutta toivo elää ulkomaissa, koska siellä se on mahdollista.

Intiassa tietääkseni voi saada kastraation maksamalla jonkin verran... mutta saisko kysyä miksi IHMEESSÄ haluat kastraation?

• pensselimies

Elä hyvä mies pallejas pudota. Voit tarvita niitä vielä joskus. sido ne kiinni vaikka kiinni ilmastointiteipillä jos haittaavat menoa. Näin minä tein ainakin. T: jokke 43v.

• palliton

Onnistuu kyllä lähempänäkin kuin Thaimaassa.
      Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä.
      [email protected]

• jineka

Älä ajattele tuollaisia koska olet vielä lähes lapsi. Ei se tee sinua mitenkään paremmaksi ihmiseksi jos sukupuolihalujasi yrität hillitä.
        Tekisi mieleni kieltää täältä erään uskonnonvalistajien mielipiteet, taidat kuulua niihin tai vanhempasi ja olet kärsinyt siitä.
        Ei sinun ole pakko naida ketään naista jollet halua, miksi siis kastraatio, katuisit sitä varmasti ja monesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      216
      5239
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      43
      4590
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      16
      3212
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      269
      3159
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3089
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      58
      2641
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      62