Lahja 10 vee tytölle

Neuvoton eno

Mitähän 10-vuotta täyttävälle tytölle voisi ostaa synttärilahjaks? Oon ihan ulalla siitä, mitä nykylapset haluaa....Ensin ajattelin jotain vaatetta, mutta sitten kuulin että hänellä tuntuu olevan vaatekaapit jo täynnä kaikkea. Sen lisäksi hänellä taitaa olla jo kaiken maailman "brätzejä" yms. Onko tänä vuonna kenties jotain hittituotteita mitä kaikki lapset kenties haluaisivat?

3

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja..

      Osta Diabolo ja kepit.
      Se on ajaton ja sopii sekä tytöille että pojille.
      Niitä ei saa tavarataloista, mutta esim. Pilailu-Puodista saa.
      Katso kotisivuilta, jonglööritarvikkeista.

    • 10.6

      Tän ikäiset jo haluaa olla vähän isoja,joten riippuen siitä oletko hänen kanssaan läheinen ja asutko lähellä häntä.Jos olet läheinen omani ainakin tykkäsi kovasti kun kummitäti vei syömään ja leffaan kanssaan.Itse asun kaukana omasta kummilapsestani,joten ostin lahjakortin leffaan ja "mäkkiin".Oli kuulemma kovasti tykännyt mennä oman kaverinsa kanssa leffailtaan

      • Maria-

        Tuli vaan edellisestä viestistä mieleen, kuinka loukkaannuin äitiin 10 vuotiaana, kun tämä vei minut syömään ja vaateostoksille juuri kymppisynttäreillä. :D Se oli kamala pettymys kun ei saanut konkreettista lahjaa, eikä se ruoka niin tärkeä asia ollut siinä iässä:). Mutta lapset ovat tosin kaikki erillaisia!

        Minulla tulee ensimmäiseksi mieleen "meikkipää", mikä voisi olla sopiva. Eli se on sellainen nuken kasvot, jossa tulee meikit mukana, ja sitä saa sitten meikata ja laittaa hiuksia ym.

        Tai sitten jotain hänen mahdolliseen harrastukseen liittyvää?

        Myös lautapelit ovat hyviä ja myös kehittäviä, niitstä löytyy paljon vaihtoehtoja!

        Ja lisäksi yleensä 10-vuotiaat tytöt tykkäävät kaikesta kimaltelevasta:) Se on jotenkin niin hienoa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe