Lahja 10 vee tytölle

Neuvoton eno

Mitähän 10-vuotta täyttävälle tytölle voisi ostaa synttärilahjaks? Oon ihan ulalla siitä, mitä nykylapset haluaa....Ensin ajattelin jotain vaatetta, mutta sitten kuulin että hänellä tuntuu olevan vaatekaapit jo täynnä kaikkea. Sen lisäksi hänellä taitaa olla jo kaiken maailman "brätzejä" yms. Onko tänä vuonna kenties jotain hittituotteita mitä kaikki lapset kenties haluaisivat?

3

694

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja..

Osta Diabolo ja kepit.
      Se on ajaton ja sopii sekä tytöille että pojille.
      Niitä ei saa tavarataloista, mutta esim. Pilailu-Puodista saa.
      Katso kotisivuilta, jonglööritarvikkeista.

• 10.6

Tän ikäiset jo haluaa olla vähän isoja,joten riippuen siitä oletko hänen kanssaan läheinen ja asutko lähellä häntä.Jos olet läheinen omani ainakin tykkäsi kovasti kun kummitäti vei syömään ja leffaan kanssaan.Itse asun kaukana omasta kummilapsestani,joten ostin lahjakortin leffaan ja "mäkkiin".Oli kuulemma kovasti tykännyt mennä oman kaverinsa kanssa leffailtaan

• Maria-

Tuli vaan edellisestä viestistä mieleen, kuinka loukkaannuin äitiin 10 vuotiaana, kun tämä vei minut syömään ja vaateostoksille juuri kymppisynttäreillä. :D Se oli kamala pettymys kun ei saanut konkreettista lahjaa, eikä se ruoka niin tärkeä asia ollut siinä iässä:). Mutta lapset ovat tosin kaikki erillaisia!

Minulla tulee ensimmäiseksi mieleen "meikkipää", mikä voisi olla sopiva. Eli se on sellainen nuken kasvot, jossa tulee meikit mukana, ja sitä saa sitten meikata ja laittaa hiuksia ym.

Tai sitten jotain hänen mahdolliseen harrastukseen liittyvää?

Myös lautapelit ovat hyviä ja myös kehittäviä, niitstä löytyy paljon vaihtoehtoja!

Ja lisäksi yleensä 10-vuotiaat tytöt tykkäävät kaikesta kimaltelevasta:) Se on jotenkin niin hienoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68