Neitsyt ja luottamus!?

Jousimies_N

Olen Jousimies nainen (nouseva leijona) ja juurikin niin jousimiesmäinen kun vain voi olla.

Seurustelin n. vuosi sitten Neitsyt miehen kanssa mutta suhde päätyi "vaikeaksi" ja jätin hänet.
Sen jälkeen harrastin yhdenillan juttuja (jopa hänen kaverinsa kanssa) ja aloin myös seurustelemaan.
Koko tuon ajan hän oli kuitenkin "ystäväni" ja harrastimme joskus myös seksiä ja tämä mies myös ilmoitti että haluaa minut kaikesta huolimatta takaisin.
Nyt sitten 3 kuukautta sitten palasimme yhteen.
Suurena huolena tässä vain on se että hän ei enää luota minuun lähes ollenkaan.
Eli palautuuko luottamus ajan myötä?
Vai kalvaako välejä aina epäilys siitä että lähtisin taas?

Riitelemme myös aika paljon ja riidat aina kääntyvät tuohon menneisyyteen...muuten suhde on aivan loistavalla mallilla :)

16

3146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt pettää suhteessa

      Te ette olleet yhdessä, kun sinulla oli muita. Ne nuo suteet eivät ole olleet pettämistä.

      Neitsyelle ei tuota ongelmaa olla yhtäaikaisesti ns. syvemmässä kontaktissa vaikka kolmen neljän naisen kanssa. Silti hän on mielestään uskollinen, vaikka yksi noista naisista olis hänen vaimonsakin!

      • Miss Blue

        ..että ne, jotka tämän keskustelun aloittaa, tekee sen vaan saadakseen huomiota ja että ihmiset menettäisivät taas kerran hermonsa moisen typeryyden vuoksi. Kertokaa, onko se niin? Jos on, niin voi PERKELE! Minkä ikäisiä täällä on liikkeessä?? Mikä teitä vaivaa? Murheita? Olisipa hauska tietää. Seuraavaksi joku varmaan vastaa että neitsyt vaivaa. Miettikää vähän mitä puhutte!! Häpeä sinäkin joka tämän aloitit!


      • tukea ja huomiota
        Miss Blue kirjoitti:

        ..että ne, jotka tämän keskustelun aloittaa, tekee sen vaan saadakseen huomiota ja että ihmiset menettäisivät taas kerran hermonsa moisen typeryyden vuoksi. Kertokaa, onko se niin? Jos on, niin voi PERKELE! Minkä ikäisiä täällä on liikkeessä?? Mikä teitä vaivaa? Murheita? Olisipa hauska tietää. Seuraavaksi joku varmaan vastaa että neitsyt vaivaa. Miettikää vähän mitä puhutte!! Häpeä sinäkin joka tämän aloitit!

        lähimmäisiltään.

        Neitsytmieheltä hän ei sitä ole saanut!

        Neitsytmies on hännen elämän ilonsa ja janonsa imenyt kuiviin, ja sitten heittänyt pois, vaihtanut uuteen verekkäämpään - ja sama toistuu.

        Nainen 40 v

        Ei neitsyt vaivaa enää. Minä jätin sen.

        Elämä alkaa taas olla kevyempää ja iloisempaa ilman neitsymiestä. Arkimurheet tuntuu taas pieniltä.

        Olen ylpeä itsestäni. Olen ylpeä oma itseni ilman neitsyttä elämä on niin paljon parempaa.

        - ei aloittaja -


      • Jousimies_N
        Miss Blue kirjoitti:

        ..että ne, jotka tämän keskustelun aloittaa, tekee sen vaan saadakseen huomiota ja että ihmiset menettäisivät taas kerran hermonsa moisen typeryyden vuoksi. Kertokaa, onko se niin? Jos on, niin voi PERKELE! Minkä ikäisiä täällä on liikkeessä?? Mikä teitä vaivaa? Murheita? Olisipa hauska tietää. Seuraavaksi joku varmaan vastaa että neitsyt vaivaa. Miettikää vähän mitä puhutte!! Häpeä sinäkin joka tämän aloitit!

        Mitähän sinä nyt haet oikeen takaa??
        Kai tänne nyt saa kirjoittaa ja kysyä että miten nuo ihanaiset Neitsyet asiat käsittelevät/luottavatko enään tuollaisen jälkeen? Ei se nyt sitä tarkoita että lietson jonkinlaista Neitsyt vihaa tms...??!!
        Huomaa kyllä että sinulla ei ole päässä muutakuin hiukset (jos niitäkään) kun pitää noin kärkkäästi tulla asiaa kommentoimaan ;)
        Jos tämän palstan jotkut kysymykset yms eivät ole juuri sinun mieleesi niin meneppä kuule itseesi ja älä enään näillä sivuilla vieraile kitisemässä!

        Niin ja joku kysyi että mitä teen sellaisella miehellä... niinno, tunteet tunteet... :)


      • Neitimies.
        Jousimies_N kirjoitti:

        Mitähän sinä nyt haet oikeen takaa??
        Kai tänne nyt saa kirjoittaa ja kysyä että miten nuo ihanaiset Neitsyet asiat käsittelevät/luottavatko enään tuollaisen jälkeen? Ei se nyt sitä tarkoita että lietson jonkinlaista Neitsyt vihaa tms...??!!
        Huomaa kyllä että sinulla ei ole päässä muutakuin hiukset (jos niitäkään) kun pitää noin kärkkäästi tulla asiaa kommentoimaan ;)
        Jos tämän palstan jotkut kysymykset yms eivät ole juuri sinun mieleesi niin meneppä kuule itseesi ja älä enään näillä sivuilla vieraile kitisemässä!

        Niin ja joku kysyi että mitä teen sellaisella miehellä... niinno, tunteet tunteet... :)

        No joo, mutta etsit vain kirjoituksesi peruusteella seksisuhdetta. Tuolta pohjalta tuskin suhde tulee onnistumaan.
        Käytä järkeäsi, jos on. Et muuten olisi tullut kyselemään horoskooppipalstalle. Olet epävarma ja ehkä hieman tyhmä. annat mieluummin muitten päättää asoistasi.


      • Miss Blue
        Jousimies_N kirjoitti:

        Mitähän sinä nyt haet oikeen takaa??
        Kai tänne nyt saa kirjoittaa ja kysyä että miten nuo ihanaiset Neitsyet asiat käsittelevät/luottavatko enään tuollaisen jälkeen? Ei se nyt sitä tarkoita että lietson jonkinlaista Neitsyt vihaa tms...??!!
        Huomaa kyllä että sinulla ei ole päässä muutakuin hiukset (jos niitäkään) kun pitää noin kärkkäästi tulla asiaa kommentoimaan ;)
        Jos tämän palstan jotkut kysymykset yms eivät ole juuri sinun mieleesi niin meneppä kuule itseesi ja älä enään näillä sivuilla vieraile kitisemässä!

        Niin ja joku kysyi että mitä teen sellaisella miehellä... niinno, tunteet tunteet... :)

        ...pikkuinen,painu ite vaan omalle palstallesi voivottelemaan. Ketä kiinostaa jos sulla ja jollain ukolla on break-up vaihe käynnissä? Sitä paitsi, en mä sua käskenyt olemaan hiljaa, päinvastoin. Senkun sit auot päätäs. Mää vaan luulin, että joukkareilla on yllin kyllin kamuja joille kertoa murheistaan. Ja kuule, mene vaan itse tarkistuttamaan pääsi, jos rupeat tänne kirjoittamaan tota samaa soopaa mitä kaikki jauhaa. Se on niiiiiiiin vanha juttu. Sori muuten jos hebasin aikasemmin, mua ei kait kannata ottaa tosissaan.


      • jousimies_n
        Neitimies. kirjoitti:

        No joo, mutta etsit vain kirjoituksesi peruusteella seksisuhdetta. Tuolta pohjalta tuskin suhde tulee onnistumaan.
        Käytä järkeäsi, jos on. Et muuten olisi tullut kyselemään horoskooppipalstalle. Olet epävarma ja ehkä hieman tyhmä. annat mieluummin muitten päättää asoistasi.

        Siis nyt alkaa jo todella naurattaa!!
        Vai että seksisuhdetta?? Ettet vaan itse ole täällä niissä asioissa kun siitä jauhat.
        Horoskooppi sivuille tulin kyselemään koska olen juurikin huomannut että niissä on oma kutinsa joten ajattelinpa katsoa mitä ihmiset vastailevat/onko kellään ollut vastaavaa?!
        Epävarma en ole... enkä myöskään tyhmä... eivätkä nuo muut puolestani päätä jos he vain yrittävät NEUVOA.
        Selvästi tälläiset sivut eivät ole sinua varten... kun ollaan noin kärkkäänä heti.


      • jousimies_n
        Miss Blue kirjoitti:

        ...pikkuinen,painu ite vaan omalle palstallesi voivottelemaan. Ketä kiinostaa jos sulla ja jollain ukolla on break-up vaihe käynnissä? Sitä paitsi, en mä sua käskenyt olemaan hiljaa, päinvastoin. Senkun sit auot päätäs. Mää vaan luulin, että joukkareilla on yllin kyllin kamuja joille kertoa murheistaan. Ja kuule, mene vaan itse tarkistuttamaan pääsi, jos rupeat tänne kirjoittamaan tota samaa soopaa mitä kaikki jauhaa. Se on niiiiiiiin vanha juttu. Sori muuten jos hebasin aikasemmin, mua ei kait kannata ottaa tosissaan.

        oijoijoi... kylläpäs tämä juttu tuntu ottavan kovilta. Josset sattumoisin ole ikinä huomannut että tämä sivu on täynnä samankaltaisia selvittelyjä eri merkkien suhteista yms. niin mikähän tässä otti niin päähän että piti tulla ilmasemaan mielipiteensä tuolla tavalla? Juuh kyllähän Jouskarilla kavereita on, harmi vaan että kukaan niistä ei siedä tuota Neitsyt miestä.


      • Miss Blue
        jousimies_n kirjoitti:

        oijoijoi... kylläpäs tämä juttu tuntu ottavan kovilta. Josset sattumoisin ole ikinä huomannut että tämä sivu on täynnä samankaltaisia selvittelyjä eri merkkien suhteista yms. niin mikähän tässä otti niin päähän että piti tulla ilmasemaan mielipiteensä tuolla tavalla? Juuh kyllähän Jouskarilla kavereita on, harmi vaan että kukaan niistä ei siedä tuota Neitsyt miestä.

        Lue kaikki aikaisemmat jutut, niin ymmärrät miks jotain alkaa vituttaa noi teidän jutut. Onneks et sentään alkanu varoittaa neitsytmiehestä kaikille, muuten olisit ainakin saanut aikamoisen läksytyksen multa...mä en vaan tajua että mikä vika niissä neitsytmiehissä tai meissä neitsyissä ylipäätään on...vaikka kai se on jo aika selvä kaiken kuullun perusteella.


    • koskaan

      Aina tilaisuuden tullen lopunikäänsä huomauttelee sinulle tästä asiasta, nyt kun on alkuun päässyt!

      En vain tajua, mitä koko asia kuuluu hänelle!

      Ja mitä sinä teet tuollaisella miehellä?

      • neitsytvihaa

        jos kertoo omat kokemuksensa. ja mulla ne on samanlaisia, se ei luota suhun vaikka et olis pettäny ja vaikka ite pettäis. tapasin neitsytmiehen kans seurustellessa nettitutun (KAVERIN!) ilman neitsytmiehen lupaa (sano ite jälkikätee et mikset pyytäny lupaa) ja eikös jätkä huomautellu siitä pettämisenä seuraavan kuukauden kunnes jätti samast syystä.


    • Jouskari tyttö

      Itse olen NeitsytN ja seurustellut JousimiesM kanssa 3 vuotta ja taas on menossa breikki vaihe. En ymmärrä tätä Jousimies miestä mihin tarvitaan näitä jatkuvia kuukauden ja kahden pituisia taukoja.

      No toisaalta hänen kannaltaan helpompaa sillä näiden taukojen aikana hänellä on muita naisia - tiedän koska on kertonut niistä. Minusta ei halua erota ja jatkuvasti jauhaa että haluaa olla minun kanssani ystävä. Minä tietysti haluan jotakin muuta kuin olla ystävä ja varsinkin haluan, että minulle annetaan jonkunlainen arvo.

      Miten ihmeessä se mies käyttäytyy noin? Ensin ollaan niin helliä ja suunnitellaan tulevaisuutta sitte hetkessä hän on todella kylmä ja tunteeton ihminen ja tietentahtoen haluaa loukata minua. Siltä minusta ainakin tuntuu. Lisäksi mies on äärettömän mustasukkainen.

      Miksi se käyttäytyy noin? Sairasta peliä. Tietäsitkö sinä kun Jouskari olet.

      Tämä breikki taitaa minun osaltani olla viimeinen - ei huvita enää tälläinen peli. Ei mua ainakaa tartte enää kiusata. Olen ansainnut itselleni parempaa kohtelua.

      • liikkeellä

        Minä luulen, että tuo ominaisuus (breikit) ei johdu pelkästään horoskooppimerkistä, vaan kumppanisi sairaasta (häiriintyneestä, mustasukkaisesta) mielestä.
        Heitä hänet hevonkuuseen. Löydät varmasti paremman ja sinulle sopivamman partnerin tuotapikaa.


      • vastauksestasi:)
        liikkeellä kirjoitti:

        Minä luulen, että tuo ominaisuus (breikit) ei johdu pelkästään horoskooppimerkistä, vaan kumppanisi sairaasta (häiriintyneestä, mustasukkaisesta) mielestä.
        Heitä hänet hevonkuuseen. Löydät varmasti paremman ja sinulle sopivamman partnerin tuotapikaa.

        Juu näin olen jo alkanut tekemään eli heittää hänet hevonkuuseen. Ympärilläkin on pörrännyt ihan mielenkiintoisia miehiä:)

        Lopuksi täyttyy vaan todeta, että kaiken näköisiä tyyppejä sitä tapaakin.


      • jousimies_n

        Tuo tilanne kuulostaa täysin samalta mitä minulla on tuon neitsyt miehen kanssa.
        Omalta osalta se johtuu siitä että joissain tilanteissa minulta palaa hermot tuohon mieheen ja tuntuu etten jaksa enään... mutta kuitenkin se on minulle todella tärkeä ihminen,jonka kanssa haluan olla.
        Kuvittelen vain aina että tauko parantaisi suhdetta, mutta ei. Tulee vain lisää ongelmia juuri siitä että minulla on ollut muita tuon tauon aikana. Tosin niiden muiden seurassa alkaa kuitenkin aina kaipaamaan tuota neitsyttä.
        Itse olen myös mustasukkainen tuosta miehestä vaikka minulla ei siihen varaa ole.
        Tunteet kuitenkin ovat suuret kummallakin vaikka ongelmia on todella ollut.
        Kannattaa kokeilla jutella tuon jouskari miehen kanssa asiasta ja vaikkapa vähän ilmaista että jos nyt tauko tulee, niin se on lopullinen.
        Ainakin omalla kohdalla tuo tehosi.


      • sanonut että
        jousimies_n kirjoitti:

        Tuo tilanne kuulostaa täysin samalta mitä minulla on tuon neitsyt miehen kanssa.
        Omalta osalta se johtuu siitä että joissain tilanteissa minulta palaa hermot tuohon mieheen ja tuntuu etten jaksa enään... mutta kuitenkin se on minulle todella tärkeä ihminen,jonka kanssa haluan olla.
        Kuvittelen vain aina että tauko parantaisi suhdetta, mutta ei. Tulee vain lisää ongelmia juuri siitä että minulla on ollut muita tuon tauon aikana. Tosin niiden muiden seurassa alkaa kuitenkin aina kaipaamaan tuota neitsyttä.
        Itse olen myös mustasukkainen tuosta miehestä vaikka minulla ei siihen varaa ole.
        Tunteet kuitenkin ovat suuret kummallakin vaikka ongelmia on todella ollut.
        Kannattaa kokeilla jutella tuon jouskari miehen kanssa asiasta ja vaikkapa vähän ilmaista että jos nyt tauko tulee, niin se on lopullinen.
        Ainakin omalla kohdalla tuo tehosi.

        tauko on lopullinen! Ei enää kiinnosta sanoo yhtään mitään. Mun puolelta tää on ihan loppu. Miten ihmeessä mä katselin tollasta 3 vuotta. Nyt on silmät avautuneet ja tyyppi on kyl historiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe