Kääpiöparta-agamasta

Piitu-

Ovatko kääpiöparta-agamat samalla tavalla siistejä kuin leogekot? Vai kakkivatko ne ympäri terraariota?
Olen kiinnostunut kääpiöparta-agamista ja olen suunnitellut sellaista, mutta kotonamme on jo leopardigekko, joten tuskin tulen saamaan.

3

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääppärin omistaja :)

En noista leopardigekoista niin tiedä, mutta kääpiöparta-agamat ovat siinä suhteessa siistejä että eivät kakikkaan kuin muutaman viikon välein, ehkä kerran kuussa. Oma partikseni on aikasemmin aina tehnyt asiansa samaan paikkaan, mutta nyt kun vaihdettiin järjestystä ja uusia juttuja tullut terraarioon niin tekee sinne missä sattuu olemaan.

Ei se asia mikään ongelma ole. Helppo läjät on terraariosta siivota oli ne missä hyvänsä.

• Piitu-

Mukava kuulla. 8> Minä kun epäröin eniten partiksen hankkimisessa siinä, että uskaltaako niitä pitää sohvilla ja näin niin ettei ne kaki siihen. 8)

• kääpiöpartis <3
        Piitu- kirjoitti:

Mukava kuulla. 8> Minä kun epäröin eniten partiksen hankkimisessa siinä, että uskaltaako niitä pitää sohvilla ja näin niin ettei ne kaki siihen. 8)

Meidän kääpiöpartis ei kyllä vapaana ollessaan kakkaa. Se saattaa kakata kylvyssä ollessaan, mutta kakkaa tulee vain n. kerran viikossa, joten on aika epätodennäköistä että se tulisi juuri silloin kun se on vapaana..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5048
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2564
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1963
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1892
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1742
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1739
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1603
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1358
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe