esbc ?

kerran huijattu

ESBC:ltä tuli postia. Kuulemma nyt on oikea aika taas pelata pitkävetoa, kun kuulemma veikkauksen kertoimenlaskijat ovat ammattitaidotonta porukkaa. Olen ESBC:n palveluja käyttänyt, mutta koskaan en ole ESBC:n vihjeillä voittanut. Aina silti löytyy niitä 5 eurolla pelattuja pitkävetolappuja ESBC:n mainoksissa, jossa on ollut joitain pieniä voittoja. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että säästäkää rahat ja laittakaa ne vaikka pankkitilille, sekin on tuottavampi kuin kuunnella kikkarapään soopaa maksullisella pitkävetolinjalla ja sitten sijoittaa rahat häviäviin joukkueisiin !

15

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite olen pelannut vetolinjaa vuodesta 2004 asti ja aina ostanut kun esbc:n sivuilla on lukenut, että pelattavaa. Tosin en ole pelannut läheskään kaikkia kohteita veikkaukselle vaan ulkolaisille puljuille vertaamalla kertoimia

      http://www.betbrain.com/
      http://www.tipex.com/


      Voitolla olen. Välillä tulee jyrkkiäkin alamäkiä esim tänvuoden alussa tuli aikamoinen alamäki,mutta nyt lähti taas nousuun. Vuodesta 2005 tähän päivään olen hyvinkin voitolla.

      Pitää osatata myös panostaa oikein

      http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm

      Panoksen suuruus = (p*k-1)/(k-1), jossa
      Panoksen suuruus = osuus pelikassasta
      p = merkin (tai rivin) toteutumisen todennäköisyys (0-1)
      k = merkin (tai rivin) kerroin

      • Nord­­­

        "Pelaa ainoastaan ylikertoimisia kohteita ja rivejä"

        En kyllä todella tajua mistä se tuon repäisi. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Jos tän päivän Espanja-Venäjä matsille laitan Venäjän puolesta vaikka 50$ kertoimella 5.25, tappio tulee lähes satavarmasti. En itse laittaisi pelkän voiton puolesta edes yhtä dollaria.

        Tajuan kyllä jos se "ylikerroin" meinaa sellaista jossa se voittokerroin on joku 0.20-0.30 isompi kuin olisi syytä olla, mutta surkeampaan joukkueeseen rahan syytäminen on idioottien hommaa.


      • järkevää pelaamista
        Nord­­­ kirjoitti:

        "Pelaa ainoastaan ylikertoimisia kohteita ja rivejä"

        En kyllä todella tajua mistä se tuon repäisi. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Jos tän päivän Espanja-Venäjä matsille laitan Venäjän puolesta vaikka 50$ kertoimella 5.25, tappio tulee lähes satavarmasti. En itse laittaisi pelkän voiton puolesta edes yhtä dollaria.

        Tajuan kyllä jos se "ylikerroin" meinaa sellaista jossa se voittokerroin on joku 0.20-0.30 isompi kuin olisi syytä olla, mutta surkeampaan joukkueeseen rahan syytäminen on idioottien hommaa.

        Ei, kyllä periaate on aivan oikea. Se joka löytää ylikertoimia, jää todennäköisesti pitkässä juoksussa voitolle.

        Oletetaan, että saat nopan ykkösestä kertoimen 6,20 (tai minkä tahansa, joka on yli 6). Tiedät, että ykkönen toteutuu keskimäärin kerran kuudesta, joten oikea kerroin olisi 6,00 (kukaan vedonvälittäjä ei tietenkään halua palauttaa 100 prosenttia). Tuotahan tietysti kannattaa pelata! Paras tapa ei kuitenkaan ole laittaa heti kaikkea peliin, koska silloin pelikassa voi mennä nollille aivan suotta. Voit laskea toisen keskustelijan tässä ketjussa esittämällä Kellyn kaavalla optimaalisen panoskoon (prosenttiosuus pelikassastasi), joka minimoi riskit ja maksimoi voitot.

        Ei ole varmaa, että jäät pitkässä juoksussa voitolle. On mahdollista, että ykkönen toteutuukin harvemmin kuin on odotuksenmukaista, mutta sekään ei muuta sitä, että olet silti pelannut oikein. Tuo ei varmasti paljon lohduttaisi, jos todella häviäisit. On kuitenkin selvää, että sinulla on hyvät mahdollisuudet voittaa ja voittosi perustuu tietoon, ei arvaukseen. Jos vedonvälittäjä pitäisi jääräpäisesti kertoimen ennallaan, voisit pelata samalla periaatteella ja saisit todennäköisesti kassan kasvamaan, jolloin voisit myös nostaa panoskokoa, koska sama prosenttiosuus isommasta kassasta tietäisi isompia panoksia ja isompia voittoja.

        Ylikertoimen ei tarvitse aina olla suuri, jopa 1,10 voi olla ylikerroin. Jos joku tarjoaa kertoimen 1,10 siitä, että Suomi ei voita miesten jalkapallon Euroopan mestaruutta vuonna 2008, voit Kellyn kaavan mukaan pelata kohdetta koko pelikassallasi (= omaisuudellasi), koska olet 100% varmasti oikeassa. Oikea kerroin olisi 1, todennäköisyyden käänteisluku, joten 1,10 on ylikerroin. Tuo on "satavarmaa", Venäjän tappio Espanjalle ei tietenkään ollut silloin kun kirjoitit, vaikka nythän se on.

        Jos löydät ison ylikertoimen, on selvää, että ellei kerrointa ole arvioitu täysin väärin, tapahtuma on silti epätodennäköinen. Jos oikea kerroin on 10 ja joku tarjoaa 11, sinun kannattaa pelata kohdetta, vaikka on 90% todennäköisyys sille, että kyseisellä kerralla häviät. Pitkässä juoksussa saat keskimäärin 10 panosyksiköllä 11 takaisin ja jäät voitolle.


      • outo lintu
        järkevää pelaamista kirjoitti:

        Ei, kyllä periaate on aivan oikea. Se joka löytää ylikertoimia, jää todennäköisesti pitkässä juoksussa voitolle.

        Oletetaan, että saat nopan ykkösestä kertoimen 6,20 (tai minkä tahansa, joka on yli 6). Tiedät, että ykkönen toteutuu keskimäärin kerran kuudesta, joten oikea kerroin olisi 6,00 (kukaan vedonvälittäjä ei tietenkään halua palauttaa 100 prosenttia). Tuotahan tietysti kannattaa pelata! Paras tapa ei kuitenkaan ole laittaa heti kaikkea peliin, koska silloin pelikassa voi mennä nollille aivan suotta. Voit laskea toisen keskustelijan tässä ketjussa esittämällä Kellyn kaavalla optimaalisen panoskoon (prosenttiosuus pelikassastasi), joka minimoi riskit ja maksimoi voitot.

        Ei ole varmaa, että jäät pitkässä juoksussa voitolle. On mahdollista, että ykkönen toteutuukin harvemmin kuin on odotuksenmukaista, mutta sekään ei muuta sitä, että olet silti pelannut oikein. Tuo ei varmasti paljon lohduttaisi, jos todella häviäisit. On kuitenkin selvää, että sinulla on hyvät mahdollisuudet voittaa ja voittosi perustuu tietoon, ei arvaukseen. Jos vedonvälittäjä pitäisi jääräpäisesti kertoimen ennallaan, voisit pelata samalla periaatteella ja saisit todennäköisesti kassan kasvamaan, jolloin voisit myös nostaa panoskokoa, koska sama prosenttiosuus isommasta kassasta tietäisi isompia panoksia ja isompia voittoja.

        Ylikertoimen ei tarvitse aina olla suuri, jopa 1,10 voi olla ylikerroin. Jos joku tarjoaa kertoimen 1,10 siitä, että Suomi ei voita miesten jalkapallon Euroopan mestaruutta vuonna 2008, voit Kellyn kaavan mukaan pelata kohdetta koko pelikassallasi (= omaisuudellasi), koska olet 100% varmasti oikeassa. Oikea kerroin olisi 1, todennäköisyyden käänteisluku, joten 1,10 on ylikerroin. Tuo on "satavarmaa", Venäjän tappio Espanjalle ei tietenkään ollut silloin kun kirjoitit, vaikka nythän se on.

        Jos löydät ison ylikertoimen, on selvää, että ellei kerrointa ole arvioitu täysin väärin, tapahtuma on silti epätodennäköinen. Jos oikea kerroin on 10 ja joku tarjoaa 11, sinun kannattaa pelata kohdetta, vaikka on 90% todennäköisyys sille, että kyseisellä kerralla häviät. Pitkässä juoksussa saat keskimäärin 10 panosyksiköllä 11 takaisin ja jäät voitolle.

        meinaan että oon pelannu esbc:n vihjeet ainakin puoli vuotta nyt yhteen menoon tekemällä kaikki vihjatut kohteet, viimeinen voitto muutaman euron on tullut 10.7 ja sitä edellinen 24.6 joten turhaa höpinää että pitkällä aikavälillä voittaa enemmän noilla "ylikertoimilla" kyllä totuus on se ett Jortsun pitää nyt koota ittensä ja palkata muutakin kuin pitkäaikaistyöttömiä analysoimaan kohteita veikkaus on vienyt 6-0 kaikki kohteet ainakin puolen vuoden aikana. törkeät hinnat vain on vihjeistä jopa 14.9€ sellaisinakin päivinä kun kerrotaan että tänään ei ole yhtään kohdetta mutta voit silti pelata tämän yhden rivin....kyllä nyt on menty mun mielestä mauttomuuden rajojen ulkopuolelle ja itse olen tehnyt päätöksen että esbc:n vinkkejä en katso ennenkuin alkaa taas votoojen listalle kertyä edes jotain...katsokaa itse sitä voittojen sivua pvm:kin on ollut 10.10.2008 jo kaksi kuukautta väärin kirjoitettuna siellä kun ei mitään tapahtumia ole ollu


      • outo lintu kirjoitti:

        meinaan että oon pelannu esbc:n vihjeet ainakin puoli vuotta nyt yhteen menoon tekemällä kaikki vihjatut kohteet, viimeinen voitto muutaman euron on tullut 10.7 ja sitä edellinen 24.6 joten turhaa höpinää että pitkällä aikavälillä voittaa enemmän noilla "ylikertoimilla" kyllä totuus on se ett Jortsun pitää nyt koota ittensä ja palkata muutakin kuin pitkäaikaistyöttömiä analysoimaan kohteita veikkaus on vienyt 6-0 kaikki kohteet ainakin puolen vuoden aikana. törkeät hinnat vain on vihjeistä jopa 14.9€ sellaisinakin päivinä kun kerrotaan että tänään ei ole yhtään kohdetta mutta voit silti pelata tämän yhden rivin....kyllä nyt on menty mun mielestä mauttomuuden rajojen ulkopuolelle ja itse olen tehnyt päätöksen että esbc:n vinkkejä en katso ennenkuin alkaa taas votoojen listalle kertyä edes jotain...katsokaa itse sitä voittojen sivua pvm:kin on ollut 10.10.2008 jo kaksi kuukautta väärin kirjoitettuna siellä kun ei mitään tapahtumia ole ollu

        Viime vuonna (2007) meni kesällä todella hyvin ,mutta nyt on pitkä tappiojakso.

        Kohteet on hyvin harvoin osuvia jos vaikka 15% kohteesta pitää pelata tupla toisen 15% osuvan kanssa niin todenäköisyys menee todella alas 0,15x0,15 =0,025% x100= 2,25%

        tuollaseen 2,5% tuplaan pitää siis panostaa todella vähän. Itellä pelikassa on n. 30 000€ joten näin suurella kassallakin jos ajatellaan, että veikkaus tarjoaisi kahdelle joukkueelle 7 kerrointa,mutta arvio olisi kuitenkin se 15%

        Itse panostasin tähän tuplaan kelly/8 kaavalla. Tuplan yhteiskerroin on 49 ja todenäköisyys 2,25% 0,025*49= 1,125 1,125 on siis odotusarvo ja jos aina se on yli 1 on kohde pitkään juoksuun voitollinen.

        Panos olisi siis 0,025*49= 1,125-1=0,125/48/8 *30000 =17€

        Mutta jos kruunasta saisi kertoimen 2,2. Tidetään, että se on 50% Kun todenäköisyys on 50% lyödään paljon enemmän.

        0,5x 2,2= 1,1-1 =0,1 0,1/1,2/8*30000= 312€ ~300€
        Löisin siis tuolle 2,2 kertoimiselle kruunalle 300€.

        Tappioputket voivat olla pitkiäkin,mutta kyllä se voittoputki sieltä vielä tulee.


      • outo lintu
        Gambler1 kirjoitti:

        Viime vuonna (2007) meni kesällä todella hyvin ,mutta nyt on pitkä tappiojakso.

        Kohteet on hyvin harvoin osuvia jos vaikka 15% kohteesta pitää pelata tupla toisen 15% osuvan kanssa niin todenäköisyys menee todella alas 0,15x0,15 =0,025% x100= 2,25%

        tuollaseen 2,5% tuplaan pitää siis panostaa todella vähän. Itellä pelikassa on n. 30 000€ joten näin suurella kassallakin jos ajatellaan, että veikkaus tarjoaisi kahdelle joukkueelle 7 kerrointa,mutta arvio olisi kuitenkin se 15%

        Itse panostasin tähän tuplaan kelly/8 kaavalla. Tuplan yhteiskerroin on 49 ja todenäköisyys 2,25% 0,025*49= 1,125 1,125 on siis odotusarvo ja jos aina se on yli 1 on kohde pitkään juoksuun voitollinen.

        Panos olisi siis 0,025*49= 1,125-1=0,125/48/8 *30000 =17€

        Mutta jos kruunasta saisi kertoimen 2,2. Tidetään, että se on 50% Kun todenäköisyys on 50% lyödään paljon enemmän.

        0,5x 2,2= 1,1-1 =0,1 0,1/1,2/8*30000= 312€ ~300€
        Löisin siis tuolle 2,2 kertoimiselle kruunalle 300€.

        Tappioputket voivat olla pitkiäkin,mutta kyllä se voittoputki sieltä vielä tulee.

        myöntää että olet tavallaan oikeassa ja että näkee kyllä ettei nikkisi ole tuulesta temmattu. itselläni on 2-3 tuhannen pelikassa jotka sulavat ehkä lieväsä ylipanostuksesta johtuen, mutta kukaanhan ei pakota noihin rahojaan laittamaan teen sen täysin vapaaehtoisesti. enemmänkin häiritsee tuo esbc:n tapa kertoa kuinka väärin veikkaus tosiaan laskee kertomensa ja kuinka nyt kannattaa panostaa isonkin prosentin verran. todella miehekästä heiltä olisi laittaa oikea seuranta näkyville, tulosvastuuta nääs =) joskus kysyin sitä heiltä ja vastaus oli jokseenkin tyhjentävä ettei heillä ole tarvetta rehennella tuloksillaan tms...jokainen lukekoon tulokset rivien välistä tarkkailemalla heidän voittokulustaan kertovaa osiota jossa muistellaan menestyksekkäitä osumia...sitä todella JOUTUU muistelemaan =) heh nojoo vapaaehtoista pelaaminen on ja minusta kivaa jännitystä, pitää ehkä katsoa millaista vihjetarjontaa muilla on saatavilla itse kun olen sen verran rajoitteinen ettei omat vedotkaan kauhean tuloksellisia ole olleet.


    • paskan möivät

      joka sana, itse olen tässä esim. kahden viimeisen kk:n aikana hävinnyt noin 1500€ ihan vaan katsomalla alan kuumimmat vetovihjeet pitkävetoon esbc:ltä. känny laulaa huippuvirheistä mitä veikkauksen asiantuntijat ovat mokailleet. tosiasiassa hihittelevät varmaan samalla toimistolla kuinka tyhmiä ihmiset ovat. taitaa olla niin että kahtena tai kolmena päivänä on tullut muutamien kymppien voitot jotka ovat sulaneet viimeistään seuraavana päivänä. panoksina tosin joudun käyttämään sen euron panoksen kun pelikassani ei ole satoja tuhansia euroja , koska se on pienin panos mitä saa laitettua.... eli joku 0,050% kassasta ei toteudu tavallisella ihmisellä mitenkään. mutta enivei monivedossa hävisin 2006 yli 8000€ ihan vaan kuuntelemalla monivetovinkit esbc:ltä panoshan on lähes aina jotain 200€/kerta. mutta niinkuin Vuoksenmaa niin hauskasti toteaa että pelaa vain senverran mitä voit hymyilemällä hävitä niin mä vaan hymyilen=) mutta varokaa muut. mikään rahasampo se ei ole kuin Vuoksenmaalle itselleen maksaahan vetovinkit jo pelkästään 9.90-14.90€ kpl

      • myös minimipanoksesta

        Esbc:tä en ole kokeillut ja en siten omakohtaisesti tiedä siitä mitään muuta kuin mainokset Veikkaaja-lehden sivuilla. Minun on helppo uskoa se, mitä sanot. Suhtaudun skeptisesti vihjepalveluihin siitä yksinkertaisesta syystä, että jos jollakin on voitollinen pelitapa, hän voi elättää itsensä sillä, ei vihjailemalla muille. Ostan ja luen kyllä vedonlyöntiä käsittelevää kirjallisuutta ja saman voi tietysti sanoa siitäkin. En kuitenkaan etsi valmista voitollista systeemiä kirjoista, vaan ajattelulle ruokaa ja ideoita.

        Tuosta euron minimipanoksesta voin sanoa, että se on monelle vedonlyöjälle täysin kohtuuton. Monella netissä toimintaansa pyörittävällä vedonvälittäjällä minimipanos on huomattavasti alle euron ja palautusprosentti on yleensä parempi kuin Veikkauksella. En ole juuri nyt aivan varma tarkasta minimipanoksesta, mutta esim. Ladbrokesilla ja Nordicbetillä olen pelannut todella pienilläkin panoksilla ja varmasti useimmilla vedonvälittäjillä sama on mahdollista (ei kuitenkaan Betfairissa, joka on vetopörssi). Sanoisin, että 20 sentin vetoja hyväksytään, jopa 15 sentinkin. En ole varma, menevätkö 10 sentin vedot läpi, mutta kun minimipanos putoaa vanhan markan tasolle, onhan se aivan eri asia kuin Veikkauksen euro, pyöreät 6 vanhaa markkaa.

        Hyviä vetoja sinulle!


      • ammatikseen pelaava

        Unohtakaa hyvät ihmiset jo ESBC. Espi tuli, oli ja meni. Ainut mitä ne nykyään osaavat on MAINOSTAMINEN/HEHKUTTAMINEN yksittäisistä osumista. Missä on heidän pitempiaikainen seuranta peleistään?

        Maailmalla on kulkaa PALJON parempia vihjeitä tarjolla vedonlyöntiin. Ilmaiseksi! www.bettingadvice.com - sivustolta löytyy älytön määrä vihjaajia jotka tekevät voitollista tulosta vuodesta toiseen. Rehellisen seurannan kanssa!

        Suomesta hyviä vihjeitä löytyy mm -> www.ylikerroin.com/forum

        Maksullinen vihjepalvelu www.profitbet.fi näyttää olevan ainoa suomalainen vihjepalvelu joka julkaisee seurantaa vedoistaan. Ja jopa voitoa tekevät! Hinta tuularillekkin sopiva.


      • outo lintu
        ammatikseen pelaava kirjoitti:

        Unohtakaa hyvät ihmiset jo ESBC. Espi tuli, oli ja meni. Ainut mitä ne nykyään osaavat on MAINOSTAMINEN/HEHKUTTAMINEN yksittäisistä osumista. Missä on heidän pitempiaikainen seuranta peleistään?

        Maailmalla on kulkaa PALJON parempia vihjeitä tarjolla vedonlyöntiin. Ilmaiseksi! www.bettingadvice.com - sivustolta löytyy älytön määrä vihjaajia jotka tekevät voitollista tulosta vuodesta toiseen. Rehellisen seurannan kanssa!

        Suomesta hyviä vihjeitä löytyy mm -> www.ylikerroin.com/forum

        Maksullinen vihjepalvelu www.profitbet.fi näyttää olevan ainoa suomalainen vihjepalvelu joka julkaisee seurantaa vedoistaan. Ja jopa voitoa tekevät! Hinta tuularillekkin sopiva.

        totta on että saisi olla jonkinlainen kirjanpidollinen palsta esbc:lläkin laittaisi heillekkin vähän paineita, tosin jokainen voi varmaan lukea rivien välistä noista saavutetuista huippuvoitoista kun niissä on joku kolme viikkoa vanha voittokuitti ja vihjeitä sentään sataa joka päivä roppakaupalla,mutta tosiaan jotain vastuuta noillakin saisi olla tai sitten joku häpeätaulukko siitä kuinka ne omat vihjeet 99% menee mönkään ja mitäänosaamattomat veikkauksen analysoijat kuitenkin vie voiton. ja edes jonku paluteosasto joka jää muiden luettavaksi elleivät itse kykene arvioimaan menestystään.


      • q-sysi

        tältä viikolta hyvä esimerkki, no tässä nyt ei mollattu enää veikkausta, mutta kuitenkin.
        "Pitkävedossa upea peli-idea!
        Tänään kannattaa iskeä heti Pitkävetoon, sillä Veikkauksella on vielä erittäin hyvä kerroin parhaassa peli-ideassamme. Maailmalla moni välittäjä on jo laskenut tämän kohteen kerrointa. Soita sinäkin HETI Vetolinjalle tai nouda Online Palvelusta pelisuosituksemme." tulos, ei yhtään osumaa koko potin vei veikkaus =) ei mullakaan ole ensimmäinen kerta, päinvastoin koko vuosi on ollu todella tappiollinen 5000 on suunnilleen mennyt veikkaukselle, mutta menkööt mitäs minä nyt olisin noilla muutenkaan tehnyt=) kiitos esbc! hih ei taida olla esbc:llä halua laittaa tätä mainoskäyttöön??? tietenkin pitää laskea lisäksi tappioihin joka päivältä tänbä vuonna nuo vihjepalkkiot 9.90€/14.90€/kerta hmm noin 215päivää *vaikka nyt 10€/pihjeet keskimäärin=2150€ (joku ainakin on voittanut) ehkä 10 kertaa monivetovinkit ja panostukset 100-200€/kerta??? en ole katkera mutta kuitenkin =) miten se vklpisä nyt menikään... joo mutta älä pelaa esbc:n vihjeillä ellet osaa hymyilemällä hävitä


      • pallonvoitto
        ammatikseen pelaava kirjoitti:

        Unohtakaa hyvät ihmiset jo ESBC. Espi tuli, oli ja meni. Ainut mitä ne nykyään osaavat on MAINOSTAMINEN/HEHKUTTAMINEN yksittäisistä osumista. Missä on heidän pitempiaikainen seuranta peleistään?

        Maailmalla on kulkaa PALJON parempia vihjeitä tarjolla vedonlyöntiin. Ilmaiseksi! www.bettingadvice.com - sivustolta löytyy älytön määrä vihjaajia jotka tekevät voitollista tulosta vuodesta toiseen. Rehellisen seurannan kanssa!

        Suomesta hyviä vihjeitä löytyy mm -> www.ylikerroin.com/forum

        Maksullinen vihjepalvelu www.profitbet.fi näyttää olevan ainoa suomalainen vihjepalvelu joka julkaisee seurantaa vedoistaan. Ja jopa voitoa tekevät! Hinta tuularillekkin sopiva.

        jos vuoksenmaa ja esbc ei enää tuota voittoa niin tämä todistaa vain sen että heidän menetelmänsä ovat vääriä. Tästä ylikertoimien laskennasta on tullut uskonto vaikka se on hyvin kyseenalaista,sillä jos jotkut kohteet suosikki tai yllättäjä arvioidaan ylikertoimisiksi,silloinhan niiden pitäisi toteutua aina,mutta totuus onkin ihan toinen.Mitä merkitystä on kertoimilla ei paljon mitään, sillä oli kertoimet mitä hyvänsä sinun on veikattava tarpeeksi usein oikein jotta jäisit voitolle, niin yksinkertaista.


    • Janne_9999

      Esbc eikä Vuoksenmaa seurantoja julkaise, joten jokainen osaa tehdä tästä omat johtopäätöksensä helposti.

      • isaris

        sellaiset vihjepalvelut jotka eivät kerro rehelliseti jokaikisestä tappiosta ovat huijareita.tähän kuuluu esbc ja täysosuma


    • HujoppiÖllölästä

      Vuoksenmaa teki voittonsa kun markkinat olivat aivan pihalla. Hän oli aikaansa edellä silloin. Nykyään kehittyneillä ja huipputehokkailla markkinoilla he ovat täysin huutolaispoikia. Löpistään ja kirjoitetaa kirjaan ja tehdään videoita liirum laarum yleistietoa jonka kaikki tietää ja jolla ei voi tehdä rahaa. Samaan aikaan seurannat ovat mystisesti "kadonneet" vaikka aiemmin vain ne julkaissut oli rehellinen toimija. Jokainen voi vetää johtopäätökset voittaako mies enää kun kadun toiselta puolelta Lontoosta ei saa 2.20 Mats Wilanderille ja parin korttelin päästä samaan peliin 2.10 Stefan Edbergille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe