Kertookaapa muhoslaiset. millanen paikka on muhos asua?? Ja mikä siellä on parasta. esim missä on hyvät pailupaikat ja niin edelleen. Mitä ilmeisemmin sinne tulossa opiskeleen niin tietoo vähän.
Millanen paikka on muhos??
5
488
Vastaukset
On vissiin ainutkin, juoppoja pyörii keskustassa aamusta iltaan. Ja se on junttila, kai sen tiesit.
- on tunnettu
henkilö, Armi Kuusela on täältä kotoisin. Muutenkin Muhos on vehreä ja kaunis paikka. Bilettämään kaikki menevät täältä Ouluun, kohtahan tämä muutenkin liitetään Ouluun, koska taloutta ei saada kuntoon. Kyläpolitikointi kukoistaa kuten muuallakin. Ei siis paskempi paikka asua ja elää.
- Nainen78
Kiitos vastauksestasi.toivotaan nyt että pääsee opiskeleen ja sitä kautta tutustumaan muhokseen. tuskimpase sen paskempi paikka on asua kun muussakaan pitäjässä :=)
- nainen vaan
Nainen78 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.toivotaan nyt että pääsee opiskeleen ja sitä kautta tutustumaan muhokseen. tuskimpase sen paskempi paikka on asua kun muussakaan pitäjässä :=)
Anteeksi jos tunkeen tähän.
Ei kaikki osaa arvostaa omaa asuinpaikkaa, no en kyllä minäkään kun olen kyllästynyt jo tähän porvooseen.
Olen joskus käynyt muhoksella ala-astetta, tosin siitä on aikaa yli 30v. Sillon muhos oli kiva pikku kirkonkylä, kun nykyisellään on vaikea kuvitella miten se on muuttunut.
Kauniit seudut jäi mieleen ponkilasta, ihanan vihreetä ja muutenkin.
Totta se mitä olen kuullut etttä porukka säntää ouluun bailaamaan. Ihmisistä itsestä paljon riippuu viihtyykö ja osaako järjestää itselleen viihtyvyyttä.
Juopoista sen verran että kyllä niitä on ihan riittämiin täällä porvoossakin ei pelkästään muhoksella.
Kaikista parasta on itse kokea ja nähdä millanen paikka on kyseessä.
Onnea* ;) - Nainen78
nainen vaan kirjoitti:
Anteeksi jos tunkeen tähän.
Ei kaikki osaa arvostaa omaa asuinpaikkaa, no en kyllä minäkään kun olen kyllästynyt jo tähän porvooseen.
Olen joskus käynyt muhoksella ala-astetta, tosin siitä on aikaa yli 30v. Sillon muhos oli kiva pikku kirkonkylä, kun nykyisellään on vaikea kuvitella miten se on muuttunut.
Kauniit seudut jäi mieleen ponkilasta, ihanan vihreetä ja muutenkin.
Totta se mitä olen kuullut etttä porukka säntää ouluun bailaamaan. Ihmisistä itsestä paljon riippuu viihtyykö ja osaako järjestää itselleen viihtyvyyttä.
Juopoista sen verran että kyllä niitä on ihan riittämiin täällä porvoossakin ei pelkästään muhoksella.
Kaikista parasta on itse kokea ja nähdä millanen paikka on kyseessä.
Onnea* ;)Kiitos myös sulle vastauksestasi. ja hyvää kesää sinne porvooseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605830Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2094802En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194453- 533792
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673752- 113481
- 953420
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah723257- 332961
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia352604