Kuuluuko noin yleisesti ottaen Jousimies naisen piirteisiin:
- "heikot" hermot -> ryhtyy v*ttuilemaan jos asiat eivät mene niin hienosti kuin jouskari odotti?
- Flirttailee, jopa suutelee toista, vaikka oma mies olisikin viereisessä huoneessa tai vaikkapa vieressä
- tekee päätökset oman pään mukaan, ei kuuntele neuvoja
- pettää jossei ole tyytyväinen seksielämään kumppaninsa kanssa
- todella alkoholiin taipuva
- lähtee vaikka espanjaan ilmoittamatta silloin kuin haluaa
- luulee saavansa itse omistaa, muttei saa tulla omistetuksi
? Itse tapasin juuri tälläisen jouskari tyttösen... todella vaikea ihminen!!
Kamala Jousimies!?
13
2777
Vastaukset
- JouskariN
Toi toiminta kuvastaa selvästi tän naisen epävarmuutta, heikkoa itsetuntoa ja kypsymättömyyttä parisuhteeseem. Eli vika on naikkosen korvien välissä eikä missään tähtimerkissä. :D
- jouskari-66
Jouskarinainen haluaa tuntea olevansa vapaa, eikä halua missään nimessä itselleen mitään tossusankaria vaan MIEHEN, joka pitää ohjaita käsissään; ei kahlitsevasti, ja joka osaa antaa hellyyttä yhtä hyvin kuin seksiä/rakastelua. silloin tämä nainen kiittää uskollisuudellaan.
- jouskarinainen
- "heikot" hermot -> ryhtyy v*ttuilemaan jos asiat eivät mene niin hienosti kuin jouskari odotti?
- väärin, jouskarinaiset ovat kyllä tulisia nuorempana, mutta iän myötä rauhoittuvat ja rauhoittavat. Perheen äitinä loistavia.
- Flirttailee, jopa suutelee toista, vaikka oma mies olisikin viereisessä huoneessa tai vaikkapa vieressä
- väärin, ystävänä halaillaan kyllä
- tekee päätökset oman pään mukaan, ei kuuntele neuvoja
- jossain määrin väärin, osa totta. Olemme kyllä itsetiétoisia mitä haluamme.
- pettää jossei ole tyytyväinen seksielämään kumppaninsa kanssa
- liittyykö tämä erityisesti horoskooppimerkkiin? Jouskarit saattavat pettää, kuten kuka tahansa muukin merkki. Itse olen suhteessa ollut 15 vuotta, enkä ole pettänyt, tosin seksielämä on hyvää.
- todella alkoholiin taipuva
- Itse en käytä alkoa ollenkaan ja se on jopa ongelma tietyissä piireissä, koska kietäydyn alkosta seurassa.
- lähtee vaikka espanjaan ilmoittamatta silloin kuin haluaa
- KYLLÄ, mutta kysytään toki mielipidettä perheeltä/puolisolta
- luulee saavansa itse omistaa, muttei saa tulla omistetuksi
- kyllä ehkä tähänkin, tosin tiedostamme, ettei ketään voi omistaa, ei myöskään meitä. Käsivarrenmitta etäisyyttä on ihan hyvä jokaisessa vaiheessa. Ei liian lähelle, ei liian kauaksi. - Jouskarinainen
Oma tuntumani itseäni ajatellen ei ole ollenkaan noin. En ole koskaan käyttänyt alkoholia, tosin joskus nuorempana maistanut. En ole koskaan pettänyt omaa seurustelukumppania, enkä halua pettää. En muutenkaan käyttäydy "huonosti" vaan ajattelen aina toisen tunteita. Suorasukaisuus, josta jousimiehiä syytetään, ei todella ole minun luonteenpiirteeni. Suoria sanoja sanon vasta kun puolin ja toisin tunnetaan hyvin ja kummallakin on samanlainen huulenheittotapa. Toki kypsymätön jouskari, siis nuorehko persoona, voi käyttäytyä kypsymättömästi kuten minkä tahansa merkin ihminen.
Vapaus on yksi piirre, jonka tunnistan ja tämä liittyy siihen, että hyvin usea mies on koettanut alistaa ja määräillä, eikä ole hyväksynyt minulle omia menoja, vaikka itsellään on. Miksi tyttöystäväsi pitäisi kuunnella sinun neuvojasi? Missä asioissa? Hän on varmaan aikuinen ja voi tehdä omista asioista päätökset itse, yhteisissä toki pitää yhdessä neuvotella. Flirtin tunnistan, mutta en koskaan oman seurustelukumppanini nähden, se on tuomittavaa ja huonoa käytöstä.
Onko suhteenne kaikilta osin kunnossa? Jousimies pitää hellittelystä, kehumisesta, kauniista asioista, niin, ja hyvästä seksistä.... mutta kukapa ei. Jos suhde muuten on kunnossa, jouskarista saa todella huomioonottavan ja rakastavan ystävän ja kumppanin, mutta hänen on oltava myös ykkönen toisen elämässä!- Karm000
Siis onhan meitä ihmisiä monenlaisia..
Mutta kyllä.. Itselläni löytyy näitä erittäinpahoja tapoja..
Ei oo ensimmäinen kerta et yht äkkiä ilmoitan olevani toisella puolella suomea tai jotain muuta.. En petä.. se on varma.. (nuorena tuli sekin koettua ja omatunto ei sitä hevillä antanut anteeksi)
- skorppari78
Tunnen useita jouskareita ja kaikki on kuvatun laisia.Todella rasittavia tyyppejä.En suosittele
- Jouskarinainen**
Noin sanoo kahlitseva koppava skorppari joka haluaa omia toisen ihmisen kokonaan, muuten tulee kenkää.
- J--
Niiinn... Kuinka yllättävää, että kyseinen kommentti on skorpparilta. Olen kyllä samaa mieltä; en suosittele skorppareita ja jouskareita samaan huoneeseen...
Sehän ei ole mikään kovin suuri uutinen, että jousimiehet ja skorpparit ovat usein kuin eri planeetoilta. Itse olen jouskarinainen, ja olen huomannut, että jokin - tai siis hyvin monikin asia - skorppareissa ei oikein sovi yksiin oman ajatusmaailmani kanssa. Omasta mielestäni moni skorppari on jotenkin teennäinen ja yrittää sopeuttaa itsensä muihin ihmisiin tilanteen mukaan. Itse en ymmärrä tällaista käytöstä, ja mielestäni se kertoo kierosta luonteesta. Minä ainakin kunnioitan ihmisiä, jotka ovat omia itsejään ja puhuvat suoraan; ei mitään typerää mielistelyä eikä kieroiluja; saa karvani nousemaan pystyyn. Toki muut ihmiset tulee ottaa huomioon, mutta silti voi sanoa omat mielipiteensä suoraan.
Alkuperäiseen viestiin sanoisin, että jotkut kirjoittajan mainitsemat piirteet varmaan totta, mutta eivät läheskään kaikki. Mutta itse en esim. suutelisi toista miestä, jos seurustelen vakavasti. Enkä ole koskaan pettänyt poikaystävääni! Jouskarin kumppanilla täytyy olla kuitenkin hyvä itsetunto. Ja ymmärrän sen, että jos on hieman 'nössömpi' ihminen, niin sellainen hlö ei varmaankaan kestä jouskarin luonnetta ja vahvuutta, jolloin ko. hlö alkaa mollaamaan ja karsastamaan oman tiensä kulkijaa - periksiantamatonta ja periaatteellista jouskaria.
- -jouska-
pakkohan se on testata ja loukkaantuessaan, menee varmasti kauas=)
- Nimetön
Kokemusta kahdesta jousimies naisesta ja molemmissa samat piirteet.
- epäluotettavuus
- armoton flirttailija
- antaa ymmärtää olevansa luotettava ja hyvä ihminen - kun tutustuu niin kaikkea muuta
- itsekäs
ja muitakin epämielyttäviä piirteitä - tästä lähtien pysyn kyllä kaukana tästä tähtikuvioiden hylkiömerkistä...- Ikuinen jouskari
Ehkä meitä on sitten harvassa luotettavat jouskarinaiset.
Oletko ottanut huomioon myös naisten nousumerkit ? Minun nousumerkkini on vaaka, joka kai selittää sen että olen luotettava.
Pelkällä horroskoopilla ei vielä sano yhtään mitään, ennen kuin tietää nousumerkit, kuut ym. - joUsiNainen@
Ikuinen jouskari kirjoitti:
Ehkä meitä on sitten harvassa luotettavat jouskarinaiset.
Oletko ottanut huomioon myös naisten nousumerkit ? Minun nousumerkkini on vaaka, joka kai selittää sen että olen luotettava.
Pelkällä horroskoopilla ei vielä sano yhtään mitään, ennen kuin tietää nousumerkit, kuut ym.Vaaka ei todellakaan ole luotettava, KOKEMUSTA LÖYTYY!!!
- Ikuinen jouskari
joUsiNainen@ kirjoitti:
Vaaka ei todellakaan ole luotettava, KOKEMUSTA LÖYTYY!!!
Minä kyllä puhuin nousumerkistä ! Nousumerkki on eri kuin aurinkomerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446