onko tullut nautittua. Taitaa teitä vituttaa kun kannustatte tuollaista luuserijengiä. Tyhmiähän te siellä mansessa olette.
,Mites lomailijat!
5
370
Vastaukset
- huomautan
vaan siitä että te jyppiläiset ootte ollu lomalla kauemmin kuin me tapparalaiset mutta totutelkaa lomailuun sillä ensi vuonna siitä tulee vielä pidempi
kun ootte viimeisiä sarjassa.Tai voisitte oikeastaan pudota heti mestikseen.Jyväskylän pierukiehkurat ei sm-liigassa pitkälle pötki- käytte edelleen
huutelemassa jypin foorumilla, idiootteja kun ootte.
- kdtkcdfhs
käytte edelleen kirjoitti:
huutelemassa jypin foorumilla, idiootteja kun ootte.
Idiootti oot ite ku käyt täällä huutelemassa
- sivistymätön
kdtkcdfhs kirjoitti:
Idiootti oot ite ku käyt täällä huutelemassa
Älkää hikeentykö jos joku teini mustamaalaa Jypin palstalla joukkuettanne. Jättäkää se omaan arvoonsa. Innostuu vaan yllytyksestä...
- maalari (musta)
sivistymätön kirjoitti:
Älkää hikeentykö jos joku teini mustamaalaa Jypin palstalla joukkuettanne. Jättäkää se omaan arvoonsa. Innostuu vaan yllytyksestä...
ostan mustaa maalia ja mustamaalaan sinutkin mustaksi. saatpahan tietää miltä tuntuu olla rasismin kohteena. itsepä yllytit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408