Hei,
Nyt on aloitettu adressi Jyväskylän, Jyväskylän maalaiskunnan, Muuramen ja Korpilahden löytöeläinten ja Laukaan löytökissojen löytöeläintarhan hoitajan irtisanomiseksi, koska lukemattomista ylempien viranomaisten lupauksista ja oikeuden tuomiosta huolimatta hän yhä jatkaa työssään.
Asiasta tietoiset ovat jo hoitaneet ja etsineet löytökoirille ja -kissoille itse kodin varsinkin 1.9.2006 tapahtumien jälkeen. Muuramessa toimivasta löytöeläintarhan hoitajasta on koko hänen toimessaolon ajan tehty lukemattomia ilmoituksia eläinsuojelu- ym. rikosten vuoksi ja hän on myös saanut tuomioita tekemistään rikoksista.
Allekirjoita alla olevassa osoitteessa adressi ja ilmoita asiasta myös muille mikäli haluat, että Jyväskylän, Jyväskylän maalaiskunnan, Muuramen, Laukaan ja Korpilahden löytöeläintarhan hoitaja irtisanotaan ja hänen tilalleen otetaan eläinrakas henkilö/henkilöt, jotka eivät ole syyllistyneet eläinsuojelurikoksiin.
Oikeudenkäynnin jälkeen mm. eläinten hoitopaikat ovat ilmoittaneet kunnille halukkuutensa hoitaa kyseisten kuntien löytöeläintarhaa jatkossa, mutta todennäköisesti kyseiset kunnat ovat mielummin halunneet pitää Sven Nybergin kyseisessä virassa, koska hän on suostunut tekemään työtä pienemmällä palkalla.
Allekirjoita adressi alla olevassa osoitteessa:
http://www.adressit.com/uuttaverta
ADRESSI LEMMIKKIEN PUOLESTA
J.S.
0
431
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730