Minkä ikäisenä aloit runkata?

nöösi_poika

Gallup-threadi käyntiin:

Minkä ikäisenä runkkasit ensimmäisen kerran?
Ikäsi nyt ja kuinka usein runkkaat tällä hetkellä?
----------

Itse olin noin 22,5 vuotias, kun runkkasin ensimmäisen kerran!

Nyt olen 29-vuotias ja runkkaan päivittäin eli noin 7 kertaa viikossa. (joskus saattaa jäädä päivä väliin, mutta sitten voi runkata pari-kolme kertaa jonain päivänä).

172

21227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omin käsin onneen

      Ensimmäisen kerran löysin tämän ilon 12 vuotiaana. Nyt olen kohta 63v. Nurkki-Kyllikkiä parempaa ei ole. Muutama kerta viikossa netin ääressä käsi käy kun 39 vuotta vaimonani ollut rakkaani ei ole kotona. Lapsia meillä on kolme ja lastenlapsia seitsemän. Eikä nämä reunaehdot estä runkkaamista.

      Tämä ei ole provo. Onkohan muita samanlaisia.

      • mitää pahaa

        ite oon runkannut teinivuosista asti eli 40 v.ei ole kasvanut karvoja käsiin eikä muutakaan haittaa ole tullut.runkkutuokiot ovat ihan ok vaikka olenkin naimisissa ja seksielämä on muutenkin ihan kohdallaan.ei ole ylärajaa runkkaamiselle.


      • OnSeKauheeta
        mitää pahaa kirjoitti:

        ite oon runkannut teinivuosista asti eli 40 v.ei ole kasvanut karvoja käsiin eikä muutakaan haittaa ole tullut.runkkutuokiot ovat ihan ok vaikka olenkin naimisissa ja seksielämä on muutenkin ihan kohdallaan.ei ole ylärajaa runkkaamiselle.

        Niin etkä ole edes sokeutunut, kokenut mielenheikkoutta ym.,niinkuin P.Räsänen ja sielunkumppanit kertovat voivan tapahtua...


      • Anonyymi

        Minä 61v isoisä ukkomies ja ihan sama juttu, runkkaan aina kun ole yksin. Joskus kun vaimo nukkuu ja herään panetukseen ja tiedän jo vanhastaan, että turha herättää vaimoa naimaan, ei suostu, niin runkkaan vaimon nukkuessa vieressä. Minulla on noin 100 kertaa kovemmat seksihalut kuin vaimolla ja ilman runkkaamisen taitoja olisin jo kuollut himoihini tai ainakin pöpilä olisi kutsunut.


    • poikamiesi kohtapuolin 25

      itekki runkkasin joskus aina ku halutti, eli jopa 4 kertaa päivässä. Nyt oon hiivuttanu tahdin noin kertaan tai kahteen kuussa

      • nöösi_poika

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...


      • lekuri*
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        pojilla on erektioita vauvasta saakka, siemensyöksyt alkaa murkkuiässä. Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena).
        Itse aloitin 10v, siemensyöksyt alkoi 13-14v, jatkunyt 20 vuotta. Nykyisin about 5-7xvko, lisäksi seksi vaimon kanssa. Runkkaaminen on hyvä (paras) vaihtoehto kun tarpeet ei aina kohtaa. Kun vaimo on poissa 1-4x/vrk.


      • nöösi_poika
        lekuri* kirjoitti:

        pojilla on erektioita vauvasta saakka, siemensyöksyt alkaa murkkuiässä. Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena).
        Itse aloitin 10v, siemensyöksyt alkoi 13-14v, jatkunyt 20 vuotta. Nykyisin about 5-7xvko, lisäksi seksi vaimon kanssa. Runkkaaminen on hyvä (paras) vaihtoehto kun tarpeet ei aina kohtaa. Kun vaimo on poissa 1-4x/vrk.

        "pojilla on erektioita vauvasta saakka... Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena)."

        Tuota en tiennyt. Luulin että lapsi alkaa saada erektion samoihin aikoihin kuin siemensyöksyt alkavat. Näköjään olin väärässä...


      • on.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        siinä 6 vuotiaana ja 14 vuotiaana ekan kerran pillun päällä. Joskus jopa 7;mät orgut vuorokaudessa.


      • nähty
        nöösi_poika kirjoitti:

        "pojilla on erektioita vauvasta saakka... Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena)."

        Tuota en tiennyt. Luulin että lapsi alkaa saada erektion samoihin aikoihin kuin siemensyöksyt alkavat. Näköjään olin väärässä...

        1,5 vuotias pikkupoikakin nylkkyttää jo ahkerasti nallensa päällä. Tappi on aamuisinkin kuin lipputanko.


      • AmmattiRunkkaaja
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        Voi runkata kun on 7v itekkin aloitin 7v räpläsin vaan pippeliä ja tulin


      • Nahkahanskoilla
        nöösi_poika kirjoitti:

        "pojilla on erektioita vauvasta saakka... Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena)."

        Tuota en tiennyt. Luulin että lapsi alkaa saada erektion samoihin aikoihin kuin siemensyöksyt alkavat. Näköjään olin väärässä...

        Kyllähän nyt on niin,että sussa on pahasti vikaa,jos et tuollaista tiedä... Kyllä nykymuodin mukaan osaat aloittaakkin: 'Gallup-threadin' mukaan,mikä siis ei ole edes suomea,mutta et perusasioista tiedä hevon vittua...
        Lapaseen vetokin ekan kerran melkein 23 vee... HALOO... Oletko kenties kotoisin jostain p-pohjanmaalta,jossa lapset kasvatetaan lipaston alla?
        Eiköhän 'normaalipojat' ole näplänneet pippeliään 10 vuotiaana ihan tarpeeksi,vaikka ei välttämättä ihan runkkausasteella olekkaan olleet...
        Nyt sitten olet oppinut runkkaamaan ja harrastat sitä 6 vuoden harjoittelun jälkeen sujuvasti ja runsaasti,naista et varmaankaan ole vielä onnistunut kellistämään...😆


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        Erektio ei oo kun pippelistä laukee, pippeli seisoo se on erektio ja ejakulaatio on siemensyöks kun pippeli laukee.

        Jos tarkoitat mua 7v joo oli paljon aikaa mulla niin ohho tuli ja kivaa oli luulin että tuli pissa niin juoksin nopeesti vessa mutta ei tullut mitään, ja voi ton ikäiset saada siemensyöksujä ilma nestettä kyllä, mä sain jo märkiä unia 5v:nä muistan aina että toivoin toivottavasti tänä yönä tulee se kiva tunne pippelissä yöllä ja sit joku yö se sit tuli mmm nam


      • Anonyymi
        on. kirjoitti:

        siinä 6 vuotiaana ja 14 vuotiaana ekan kerran pillun päällä. Joskus jopa 7;mät orgut vuorokaudessa.

        "pillunpäällä", et ole ollut 14v, .. luulisin...?


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        Mää oon 8 v alottanu


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        Pojilla seisoo jo äitinsä kohdussa!


      • Anonyymi
        lekuri* kirjoitti:

        pojilla on erektioita vauvasta saakka, siemensyöksyt alkaa murkkuiässä. Siemensyöksy ei ole edellytys orgasmille (siis lapsena).
        Itse aloitin 10v, siemensyöksyt alkoi 13-14v, jatkunyt 20 vuotta. Nykyisin about 5-7xvko, lisäksi seksi vaimon kanssa. Runkkaaminen on hyvä (paras) vaihtoehto kun tarpeet ei aina kohtaa. Kun vaimo on poissa 1-4x/vrk.

        13-14v ensimmäinen runkkaus ja kyllä tuli silloin siemensyöksy kun ja nyt 65v ja harrastus jatkuu.... Olin aviossakin 10v. ja lapsiakin on 42v kaveri joskus tehdään sitä yhdessä,nyt korona rajoittaa kimppa hommia😂


      • Anonyymi
        on. kirjoitti:

        siinä 6 vuotiaana ja 14 vuotiaana ekan kerran pillun päällä. Joskus jopa 7;mät orgut vuorokaudessa.

        ite 8vuotiaana


      • Anonyymi
        on. kirjoitti:

        siinä 6 vuotiaana ja 14 vuotiaana ekan kerran pillun päällä. Joskus jopa 7;mät orgut vuorokaudessa.

        moi
        aloitin 6 vuotiaan ja nyt olen 64 ja runkkaan joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pillunpäällä", et ole ollut 14v, .. luulisin...?

        olin 12v pillun päällä vanhemman tädin.


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        kokemusta on olen tosi nuoena runkanut ja tullut runkatuksi


      • Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

        Jos 7 vuotiaana olet aloittanut runkkailut, niin olet kyllä aika aikaisin aloittanut!

        Pystyykö tuon ikäinen edes oikeasti runkkaamaan? Veikkaan, että vasta murrosiässä alkaa mies saamaan erektiota eli joskus 10-12 -vuotiaana. Sitä ennen ei taida monella ottaa eteen. Tai sitten en vaan muista milloin itsellä seisoi ekaa kertaa...

        Runkkasin jo 9v


    • hyvin, kun olin

      metsässä, jossa avasin henkselihouut ja niiden alta nostin kikkelit alushousun kuminauhan yläpuolelle. Siinä koettelin toisella kädellä kikkeleitä ja välillä puristelin, venyttelin ja hieroin esinahkaa, joka tuntui tosi hyvältä. Sitten yhtäkkiä tuli hyvä olo ja esinahan alta pursui nestettä. Samana kesänä monta kertaa menin samaan paikkaan metsään, jossa samalla tavalla puristelin esinahkaa, joka minulla oli aika pitkä. Joka kerta samalla tavlla siemenet pusuivat sieltä esinahan alta. Sitten vähitellen rupesin vetämään esinahan taakse, joka monta kertaa meinasi jäädä sinne taakse, kun se oli vähän ahdas.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olit tuolloin kun tuon koit


    • Xtrsa

      Taisin olla about 15 -v. kun tuli eka kerran esinahkaa vedettyä taakse. Oli hämmentävä, mutta upea kokemus kun spermat ryöpsähtivät lattialle.

      Sen jälkeen on tulut runkattua säännöllisesti ehkä 2-4 krt/vk. Ja yli 20 vuotta jo:)

    • leikkinyt aina

      Ekat tahnat sain ulos 14 v. sen jälkeen olen tiennyt mitä tein.

      • pietuerkirsi

      • Anonyymi
        pietuerkirsi kirjoitti:

        minä runkkasin 13v kun venäjänltä muutin suomeen.
        [email protected]

        niinkö ??


    • 13v

      kun satuin käymään ullakolla ja hetken päästä löysin vanhat kurikseni jotka sattuivat vielä jotenkuten mahtumaan päälle ja kun kurikset oli jalassa niin haarojen välissä rupes tuntumaan jotenkin oudolta (olin lauennut ekan kerran silloin ), nykyisinkin pidän erittäin paljon sadeasuista vaikka ikää on jo 30

    • alotin

      runkkaamisen

    • Yappe

      Mutta sen muistan, että sain ekan siemensyöksyn keväällä 1989, eli jo 11-vuotiaana. Karvatkin kasvoivat samana kesänä. Olin ala-asteella luokan ainoa poika, jolla kasvo karvat ja vehjekkin oli luonnollisesti huomattavasti muita isompi. Siis oli.

      • AmmattiRunkkaaja

        Mäkin olin ainut luokassa jolla oli karvaa olin 10-11v muilla oli pikku pippeli yks mun paras kaveri kattoi mun isoa pippeliä ja ihmetteli miks sulla on noin iso pippeli ja vastasin että en mä voi mitään ett mulla on tällainen iso pippeli en ollu yhtään vihainen tai sillee se juksasi vaan


    • nuorena alkoi

      Luonnollisesti alkuaikoina tuli harrastettua todella vähän. Ja kyllä niitä orkkuja ihan helposti tuli jo pikkunassikkana. Eihän sillon tietenkään lauennu, mutta siis sellanen orkkumainen fiilis tuli. Vaan kyllä se oli yllätys kun ensimmäistä kertaa ns. kuivien orgasmien jälkeen tuli se märkä. Sotkuhan siinä tuli.

      • 14v

        Joskus 12- vuotiaana alotin sellain, että olen suihkussa, laitan hanasta paineen kovalle ja käyn selälleen muna pystyssä sihen alle, ja kun kova paine koskettaa vähän aikaa munan päätä.

        Nyt täytän 14 ja runkkaan suihkussa n. 5 kertaa viikossa. IHANAA


      • nöösi_poika
        14v kirjoitti:

        Joskus 12- vuotiaana alotin sellain, että olen suihkussa, laitan hanasta paineen kovalle ja käyn selälleen muna pystyssä sihen alle, ja kun kova paine koskettaa vähän aikaa munan päätä.

        Nyt täytän 14 ja runkkaan suihkussa n. 5 kertaa viikossa. IHANAA

        ...että nautit suihkussa runkkailusta.

        Anna veden virrata ja mällin lentää! Ja hyvää Juhannusta!


      • Eko-Tekonen
        14v kirjoitti:

        Joskus 12- vuotiaana alotin sellain, että olen suihkussa, laitan hanasta paineen kovalle ja käyn selälleen muna pystyssä sihen alle, ja kun kova paine koskettaa vähän aikaa munan päätä.

        Nyt täytän 14 ja runkkaan suihkussa n. 5 kertaa viikossa. IHANAA

        "runkkaan suihkussa n. 5 kertaa viikossa"

        Olet todellinen energian suurtuhlaaja. Kaikkein kalleinta on lämmin vesi. Opettelisit vaan sitä "perinteistä" lajia käyttäen, niinmaailma pelastuu.

        Naisille pitää sanoa samaa: LOPETTAKAA SE VITUN LOTRAUS SUIHKUSSA!


      • kallista
        14v kirjoitti:

        Joskus 12- vuotiaana alotin sellain, että olen suihkussa, laitan hanasta paineen kovalle ja käyn selälleen muna pystyssä sihen alle, ja kun kova paine koskettaa vähän aikaa munan päätä.

        Nyt täytän 14 ja runkkaan suihkussa n. 5 kertaa viikossa. IHANAA

        Toivottavasti et asu samassa kerrostalossa, jotta en joudu maksamaan sun vedentuhlaustasi!


      • Anonyymi
        kallista kirjoitti:

        Toivottavasti et asu samassa kerrostalossa, jotta en joudu maksamaan sun vedentuhlaustasi!

        En asu veliseni


    • HK-75

      Olin 13-vuotias katselin Star Trek Uusi sukupolven jaksoa ja Marina Skins oli mukana mulla rupesi seisoon. Pistin käden yöhousuuni aloin molkkuni päätä hieroon kunnes sperma tuli ja paljon. Ja kaikki niihin yöhousuihin.
      Vaihtelee joskus kerran viikossa tai kerran kuussa
      voi mennä kerran päivässä.

      http://www.sirtis.org.uk/images/troi/sirtisdt028.jpg

    • omin käsin onneen

      Aikaisinpa olette aloittaneet tuonkin harrastuksen. Itse olin melkein täysi-ikäinen. Oli minulla kovat aamuseisokit ja kiihoituin herkästi nuorempana, mutta en vain osannut hyväillä itseäni, siten että mälli olisi lentänyt. Uskomatonta näin jälkikäteen ajatellen. Saattoihan se olla seksuaalista estoisuutta ja häpeän tunnetta.

      • nöösi_poika

        "Oli minulla kovat aamuseisokit ja kiihoituin herkästi nuorempana, mutta en vain osannut hyväillä itseäni, siten että mälli olisi lentänyt. Uskomatonta näin jälkikäteen ajatellen. Saattoihan se olla seksuaalista estoisuutta ja häpeän tunnetta."

        Minulla sama tilanne. Ei vain tullut nuorempana aloitettua sitä itsensä hyväilyä. Uskomatonta näin jälkikäteen ajatellen. Uskomatonta myös se, kun moni väittää aloittaneensa jo joskus 10-12 -vuotiaana runkkaamisen...


      • fafdfdafdcdaff
        nöösi_poika kirjoitti:

        "Oli minulla kovat aamuseisokit ja kiihoituin herkästi nuorempana, mutta en vain osannut hyväillä itseäni, siten että mälli olisi lentänyt. Uskomatonta näin jälkikäteen ajatellen. Saattoihan se olla seksuaalista estoisuutta ja häpeän tunnetta."

        Minulla sama tilanne. Ei vain tullut nuorempana aloitettua sitä itsensä hyväilyä. Uskomatonta näin jälkikäteen ajatellen. Uskomatonta myös se, kun moni väittää aloittaneensa jo joskus 10-12 -vuotiaana runkkaamisen...

        Itse aloitin 13-vuotiaana ;)


    • nöösi_poika

      Vielä mahtuu kommentoimaan itsetyydytystään!

    • 6 luokala

      Aloitin joskus 6 luokalla. En muista miten kaikki alko, mutta sen jälkeen runkkasin kaverin kaa vanhassa autossa muutamia kertoja ja itse yksin kerran päivässä..
      Nyt olen 18,5 vuotias ja runkkaan keskimäärin kerran päivässä.

    • .......

      Ensimmäisen kerran lensi 15-vuotiaana. Sen jälkeen on tullut vedeltyä melkein joka päivä.

    • eka orkku

      14 vuotiaana sain eka orkun omin käsin. Joitakin kuukausia aiemmin oli jo tullut lasti housuun yöllisesä siemensyöksynä. Ennen kouluikää jo huomasin, että nännien nipukoiden kevyt hyväily tuntuu kivalta ja sai pippelin pystyyn. Kuitenkaan se ei johtanut vielä sen pitemmälle.

      Nyt olen jo yli 60 v ja riittää kerta viikossa orkkuun asti runkkaus. Useamminkin tulee kyllä vedeltyä ja nipukoita hipelöityä, mutta lastia ei lennätetä niin usein.

    • Kohta nelikymppinen

      Muistan hieroneeni piliäni jo reilusti alle kouluikäisenä ja hyvältä se tuntui jo silloin. Illalla ennen nukahtamista peiton alla mahallaan niin että vehje oli toisen käden kämmenen ja toisen käden rystysten välissä johon sitä sitten rytmikkäästi lantion liikkeillä painelin. Varsinaisesta runkkaamisesta ei voitane puhua, siinä mielessä kun se käsitetään esinahan edestakaisin vetelynä, paremminkin se oli sellaista terskan painelua tai puristusta käsien välissä.

      Kikka tuossa oli siinä ettei pili saanut hommaa aloittaesa ”olla kovana” vaan koko homma tapahtui ilman erektiota. Tunnetta paransi jalkojen voimakas yhteen puristaminen ja lopputuloksena oli aina ihmeellinen hyvänolontunne eli ihka oikea orgasmi. Yritin joskus serkun luona yökylässä ollessani opettaa kikkaa kolme vuotta nuoremmalle serkullenikin mutta hän ei oikein saanut tuolloin jujusta kiinni.

      Itse asiassa ensimmäinen siemensyöksynikin tapahtui kyseisellä tekniikalla; keskellä kirkasta päivää oman huoneen sängyllä housut polvissa. Olisinko ollut tuolloin jotain 13 v. Olin kyllä tuohon mennessä kokeillut ”oikeaakin” runkkaamista mutta alkuperäinen keino antoi parhaat tuntemukset joten käytin sitä edelleen useimmin. Tuolla kertaa yllätys olikin sitten suuri kun patjaa vasten olleeseen kämmeneeni tulvahti lusikallinen lämmmintä nestettä, joka meinasi sotkea koko päiväpeiton. Oli siinä sitten keinottelemista vessaan kädet spermassa paperia hakemaan ja päiväpeittoa putsaamaan kun vanhemmat olivat kotona :-)

      Tuon kerran jälkeen olikin unohdettava vanha hyväksi havaittu menetelmä ja mietittävä joka kerta etukäteen että mihin lastinsa laskee ja millä jälkensä siivoaa. Siinä mielessä naisille voi olla kateellinen, heille huomaamaton tyydyttyksen saaaminen on tehty huomattavasti helpommaksi ;-D

    • raikku

      Muistelen et 10 vanhana kokeilin eka kerran ja se oli makeeta,kaverin kans runkattiin yhdessä sen kotona vessassa ja oli ihan kivaa ja siitä ei sen koommin puhuttu. Kyllä runkkaaminen on mukavaa!

    • Otimer

      Kotona sen kummemmin kuin koulussakaan ei lapsuudessani itsetyydytyksestä ja seksiasioista juurikaan puhuttu. Muistan vain, että me pikkupojat tuolloin keskenämme puhuimme siitä, että aikamiesten terskat ovat paljaita, koska he ovat olleet naisten kanssa, ja miesten esinahkat ovat siksi vetäytyneet taaksepäin. Kun kiinnostukseni asiaan oli herännyt, koetin salassa vetää tupessa olevaa tiukkaa esinahkaani ja paljastaa terskaani samanlaiseksi kuin aikamiehillä. Kun irrotin pippelistäni otteeni, esinahka kuitenkin palautui takaisin tuppiasentoon. Tuo liikkuminen kuitenkin tuntui jännältä ja hyvältä. Siksi toistelin hommaa useina päivinä, kunnes erään kerran tapahtui yllätys. Nivusissa ja kiveksissä alkoi tuntua suorastaan suloisia kouristuksia ja sitten kalun päästä ruiskahteli vaaleaa piimämäistä nestettä. Tajusin ensihämmästykseni jälkeen, mistä oli kysymys. Olin siten oppinut noin kymmenvuotiaana elintäni näpelöidessäni ihan vahingossa onanian ilot. Niinpä säännöllisillä päivittäisillä uintimatkoillani läheisen järven rantapensaikossa uikkarit reisille laskettuina ja polvillani ennen veteen menoa järjestin pippelilleni herkkuhetken esinahkaani taakse vetämällä ja siitä otteen irrottamalla, Tuo toimitus päättyi aina siemennesteen syöksähtelyyn kalustani leppäpuskan ruohikolle. Vedessä sain sitten pestä paikkani säällisen puhtaiksi. Iltaisin uusin nukkumaan mentyäni sängyssä onnenhetkeni. Tapanani nimittäin oli vuoteessa peiton alla vedellä tiukkaa esinahkaani oppimallani menetelmällä hitaasti terskaani paljastaen ja otteeni irroittaen, jolloin silloin vielä ahdas esinahka palautui itsestään tuppiasentoon ja aiheutti näin liikkuessaan mahtavia tuntemuksia. Toistelin temppua hitaasti ja tasapainoilin siten lähellä siemensyöksyä. Mutta kun en aina malttanut pitää riittävää taukoa vetojen välillä, jarrut usein pettivät ja mahlat purkautuivat pikkupöksyihin. Tunne oli aina silloin kaksijakoinen: yhtäältä salainen nautintoni oli valtavan herkullinen mutta toisaalta sperman housuihin ruiskauttelu jotenkin hävetti. Pöksyt märkinä nukuin usein yöni ja pikkarit tietysti olivat tämän tästä sisäpuolelta vaaleissa läikissä kuin pakanamaan kartta. Siitä ajasta saakka tiedän miltä tummat alushousut sisäpuolelta näyttävät, kun lemmenliemet ovat niihin purkautuneet ja kankaaseen kuivuneet. Näin järjestin miltei joka yö itselleni pakollisen housupyykin seuraavalle uintireissulleni sillä en kovin mielelläni vienyt spermaisia housujani perheen pyykkikoriin. Tovin aikaa uskoin tietämättömyyttäni, että vain minä olin keksinyt edellä kertomani onanointihomman tavallaan naimisen korvikkeeksi. Ja minä olinkin tuosta salaisuudestani hyvän tovin varsin ylpeä. Taisin jopa aivan alussa ajatella, että aikuisena minun ei kannata mennä naimisiinkaan, koska maailman ainoana ihmisenä osaan hankkia sukupuolisen onneni ihan omin päin vain minun tietämälläni salaisella menetelmällä. Sitten jonkin ajan kuluttua asia kuitenkin alkoi selvitä minulle perusteellisemmin ja tilanne rupesi nolottamaan. Aloin myös tuntea suorastaan jonkinlaista epämääräistä syyllisyyttä. Siksi päätinkin lopettaa koko runkkaushomman. Tuota selibaattia kesti onneksi ehkä vain viikon verran ja koko ajan minulla oli kiusallisia tuntemuksia, koin että housuissa oli himon muurahaisia ja mahanpohjassa mahtava orgasmin kaipuu. Lopulta kärsivällisyyteni petti, ja muistan kuinka helpottavalta ja nautinnolliselta masturbointilakon lopettamista seurannut ensimmäinen laukeamiseni muutamien esinahkan taaksevetojen jälkeen tuntui uimarannan lepikossa. Mahlojakin ruiskahteli mielestäni epätavallisen paljon. Palasin siis entiseen, vähintään kahden runkkauskerran vuorokautiseen rytmiin, joka säilyi todella pitkään, Olen ollut vuosikymmeniä onnellisesti naimisissa ja uskon noista varhaisnuoruuden kokemuksistani olevan minulle ja vaimolleni pelkkää hyötyä. Silloin tällöin harjoitan toki seksilelullani tuota kymmenvuotiaana oppimaani soololuontoista lemmentouhua. Ja on vielä sanottava, että kyllä esinahkakin siitä ajasta on väljentynyt erilaisissa yhdessä ja yksin tehdyissä rakkauden töissäni niin paljon, ettei se itsekseen enää tuppeen palaudu.

    • freeballerboy

      Runkkasin ekan kerran 13 vuotiaana ja se tapahtu osittain vahingossa. Jätin alkkarit pois farkkujen alta ja menin ulos. Sitä ennen olin himassa pikaisesti koittanu farkkuja ilman alkkareita pari kertaa kunnes rohkenin mennä sillei ulos. Se tuntu ehkä liiankin kiihottavalta. Pippeli aivan jäykkänä ja tunsin miten farkut alko kastua kiimatipoista. Osittain paljas terska hinkkas farkkujen sepalusta vasten. Tuntu yhä oudommalta niinku et nyt jotain muutakin ku pisaroita on tulossa ja pakko kävellä kädet taskussa. Mieletön hyvän olon tunne ja farkuissa kunnon sperma lastit! Sen jälkeen aloin runkata päivittäin. Jo seuraavana päivänä menin kouluun farkuissa ilman alkkareita enkä enää alkkareita käyttäny lähes ollenkaan enkä käytä edelleenkään! Kaikkein kiihottavimmalta kuitenkin tuntu kun pari kuukautta myöhemmin talvella edelleen 13 vuotiaana puin toppahousut niin ettei mitään alla. Edelleenkin käytän pakkasella lautailu housuja niin ettei mitään alla. Himassa runkatessa kuitenkin yleensä farkut jalassa.

      Oon nyt 19v ja runkkaan yleensä kerran tai kaks kertaa päivässä. Pitkälti samat mieltymykset ja tavat ku 13 vuotiaana. Oon kans usein runkannu toisen pojan kans.

      • Temppuilija

        freeballerboy: teetkö mitään valmisteluita ennen session aloitusta ?


    • Sammy123

      Hyvin muistan kun reilusti ennen koulu ikää hankasin pientä pippeliäni peittoa vasten. Mulla on ollut aina ympärileikattu pippeli. Ja varmaan sentakia sain aina niitä "hyvän olon tunteita"! Se vaan vähän haittasi kun kalu alkoi seisomaan niin se vaikeutti hankaamista. En kyllä jaksa muistaa koska runkkasin oikeasti ekan kerran. Varmaan liian myöhään... Ihana "harrastus"!!!!

    • jesepa

      Opin runkkaamaan vahingossa 11-vuotiana kun puristelin seisovaa kyrpää, jotta saisin housut jalkaan. Tuli tuo hyvän olon tunne ja mahut lensivät varmaan 1,5 metriä. Tiesin nussimisesta ja siemnnesteestä, mutta en mitään itsetyydytyksestä. Kokeilin tuota puristelua seuraavana päivänä: toimi! Olin pian ihan koukussa, monta kertaa pv piti vetää. Yritin myös lakkoa, kuten joku kerto tossa aikasemmin, se loppu alta vikon kun ajatus pyöri vaan siinä runkkauksessa. Nyt olen 57 v ukm, ja runkkaan 3-4 krt/vk lähinnä netin homopornolle.

    • Runkkari7

      Kyllä se runkkaaminen alko teini iässä.
      Kotona keittössä läksyjä tein ja äiti siinä sukkahousuissa teki ruokaa. Essu peitti etumuksen mutta takaa näky pikkuhousut läpi. Läksyt tuli tehtyä ja sit vessaan runkulle.

    • Miska55

      Opin runkkaamisen jalon taidon ammattikoulussa 14 vuotiaana. Siellähän se oli jokapäiväisenä puheen aiheena, joten sopivana hetkenä piti kokeilla. Siihen koukkuun sitten jäinkin. Ensimmäisillä kerroilla ei tullut siemensyöksyä, mtta kun se sitten kerran tuli, niin en ihmetellyt koska tiesin jo sen kuuluvan asiaan. Runkkamista tuli harrastettua pari kertaa vuorokaudessa aina naimisiin menoon saakka. Silloin se jäi vain pariin kertaan kuukaudessa. Nyt kun vaimo elää palvelutalossa ja minä asun yksin, runkkailen kerran viikossa 83 vuotiaana. Nyt ei seisokki ole enää kaksikymmppisen tasolla, joten täytyy käyttää erilaisia apuvälineitä. Silti saattaa niidenkin avulla kestää toista tuntia orgasmin saamiseksi. Siemennestettä ei enää tule joka kerta tai tulee hyvin vähän.

      • jespereks

        Moro, kiitos tarinasta. Eli opit vetelemään joskus 30-luvulla? Puhittiinko silloin runkkaamisesta vai jollain muulla sanalla? Mites siihen aikaan armeijassa, pääsikö runkkaamaan?


      • miska55
        jespereks kirjoitti:

        Moro, kiitos tarinasta. Eli opit vetelemään joskus 30-luvulla? Puhittiinko silloin runkkaamisesta vai jollain muulla sanalla? Mites siihen aikaan armeijassa, pääsikö runkkaamaan?

        Laskutaiollasi olet vain kymmenen vuotta pielessä. Aloitin tarkaan sanottuna vuonna 1947. Intissä oli vuonna 1951-52, ja kyllä siellä oli mahdollisuuksi vetää käteen, joko yöllä punkassa tai vessassa. Mahdollisuuksia ei vain ollut niin paljon kuin haluja olisi ollut. Nyt haluja on kyllä, mutta ei enää kykyjä.


    • Roadman2000

      Sain ensimmäisen orgasmin 10-vuotiaana 1991. Piirtelin seksikuvia, kulli kovana - yhtäkkiä laukesin!

      Sen jälkeen on runkkailtu joka päivä tai viimeistään joka 3.päivä. Pisin tauko on ollut 10 päivää...On runkkailtu milloi missäkin, sängyssä, soffalla, suihkussa, saunassa, olohuoneessa, ullakolla, lenkkipoluilla, uimarannalla, jokaisen työpaikan vessoissa, sivuteiden varsilla, hiekkamontuilla, kahdessa toimistossakin, mökeillä, autossa...

      Nyt 36-vuotiaana runkkailu on edelleen säännöllistä mutta harvemmin. Himokkaana viikkona tulee runkattua työpaikan vessassa tai kotisoffalla 3 kertaa viikossa, normiviikkona kerran pari.

    • Ladossa

      Kesällä ollessani 9 vuotias 3 vanhempaa poikaa vei minut kunnan varastona olevaan latoon jossa yksi veti housuni alas käskien alkaa venytellä pippelin esinahkaa edestakaisin heidän nauraessa vieressä. Tätä tapahtui noin 10 kertaa kesän aikana. Joskus taisi itkukin päästä.

      Ensimmäisen kerran kotona runkkasin 15 vuotiaana että sain siemensyöksyn.

      Nyt olen nelikymppinen eronnut mies. Runkkaan tilanteen mukaan joskus kerran päivässä. Toisinaan useammin joskus on muutaman päivän taukoja.

      • Tarkastettupoika

        Ollessani 10v tuli kaksi ukkoa vastaan ja vetivät multa housut alas ja tarkasti mun vehkeeni, ei ole vielä tarpeeksi isopoika, katsotaan 2-4 vuoden päästä uudestaan ne. En ymmärtänyt miksi ne tarkasti mut.


    • Mies50cee

      Itsetyydytyksen aloitin kymmenen vuotiaana. Silloin ei ollut murrrosiän merkkejä. Olin keväällä ulkona ja muna seisoi, aloin hyväillä sitä ja tuli hyvän olon tunne.Olin muuten hyvin perillä seksiasioista ja hallussani oli muutama pornolehti.Ekan siemensyöksyn sain 12 ja puoli vuotiaana. Karvojen kasvu ja murrosikä oli alkanut aikaisemmin.Olen ollut ahkera runkkari.Nyt olen viisikymmentä vuotta ja parisuhteessa naisen kanssa, mutta runkkaan muutaman kerran viikossa lähinnä nettipornon katselun yhteydessä.

    • boy77

      Aloitin 12-vuotiaana. Minulla oli koulussa verkkarit ja istuin pulpetin ääresssä. Silloin taskujen kautta tunsin, että muna oli aika lähellä. Kokeilin sitä ja paria muutakin juttua. Eli, kun muna jostain syystä seisoi niin tein silloin ainakin niin: puristin jalkani yhteen ja tein sitä monta kertaa, kun jostain syystä muna seisoi. Yhtäkkiä tuntui siltä, että laukesin. En tiennyt millaista se oli. Olihan se ihanaa, ehkä siihen aikaan, en vielä tiennyt sitä. Olin silloin 6-luokalla ala-asteella.

    • boy77

      Olen nyt 38 ja kun tulee kevät, niin ulkoitsetyydytys jatkuu.

      • onanius

        Onanointi ulkona on ihanaa ja kiihottavaa.


    • boy77

      Nyt voin ainakin talvisin tyydyttää itseäni, ehkä kirjastojen vessassa ja jos menen Itikseen voin varmaan tyydyttää itseäni siellä, niissä vessoissa mitä siellä on. Tykkään tyydyttää itseäni jopa joka päivä ainakin se tuntuu hyvältä. Ja onhan se ihanaa.

    • minimunanen

      Aloitin runkkauksen joskus 8v leipomalla pippeliä kämmenten välissä. Pippeli turposi ja nytkähteli jännästi, mitään nestettä ei vielä tullut. Siitä lähtien olen runkannut säännöllisesti 2-3 kertaa päivässä, ensimmäinen pisara ilmestyi pippelin päähän n. 11v. Pisin tauko on kestänyt viikon.

    • Poikajaukko

      Olin 11-12 välissä, en muista tarkasti. Oli kesä ja päälläni oli vain shortsit sekä t-paita, olin kävelemässä lähellä kotiani, tuli vastaan naapurin ukko, kysyi onko karvat alkanut kasvamaan. en kerinnyt vastaamaan kun jo kurkisti housuihin sisälle. Otti kädestäni ja vei pois näkyvistä, vei yhden ison puun taakse seisomaan, otti multa housut pois ja alkoi runkkaamaan, sain ehkä 3-4 slaakia, laittoi housut takaisin jalkaani, sekä läksi pois paikalta. Menin kotiini ja kerroin äidilleni, antoi selkään sekä soitti sen ukon vaimolle,ja kertoi mitä on tapahtunut. En tiedä mitä sitten tapahtui.

    • vaaleeeeta

      Joo aina sitä sotkua tulee pitää kyllä varautua eka ettei sotke oppikirjojen lehtien
      väliä se on nii liimasta kun kuivaa et kirja on siltä kohtaa entinen tekstin puolesta

    • runkkaripoika

      Pippelillä leikin noin 7-vuotiaana, tuntui hyvälle, en tiennyt miksi. Kaverien kanssa jutut meni 9-vuotiaana ja koulun vessassa, vemputeltiin kovenevia pippeleitä. Yksi kaveri jolla isoveljiä, tiesi kertoa "kummia..." Kymmenvuotiaana, illalla sängyssä, hyväilin kikkeliäni ja vedin nahkaa taakse, kun saunassa oli isä opettanut, miten ison pojan tulee kikkeli pestä. Arka se aluksi oli - mutta totuin pian ja opin oman tekniikan. !!-vuotiaana serkkupoikien kanssa leikittiin, "poikien leikkejä" maalla ja silloin tuli vähän touhutippaakin mukaan. Karvat kasvoivat ja ensimmäinen kunnon lasti ja orgasmin vavisuttava tunne tuli 13-vuitiaana, ah miten ihana tunne, sen muistaa aina.

      Nykyisin 24v, vetelen satunnaisesti, mutta useamman kerran viikossa.

    • touhuatippuuu

      Vai tiedät sä jo touhutipat 24 v taidat olla 30-40 vuotta vanhempi haha

      • kyssäri

        ompa outo kommentti??


    • molderi

      Olin n.10vuotias, kun mietin mitä seisovalle kullille voisi tehdä, että se tuntuisi hyvälle. Panemisesta minulla oli jonkinlainen kuva, sillä olin nähnyt kuvia pornolehdistä ja kuullut isojen poikien puheita. Kylvyssä ollessani hankasin seisovaa kulliani kämmenteni välissä ja se teki hyvää. Spermaa ei vielä silloin tullut. Myöhemmin n. 12vuotiaana opin miten runkataan kunnolla. Kaverin kanssa harrastettiin runkkausta yhdessä ja (myöhemmin paljon muutakin). Saatoin runkata jopa 5-7 kertaa päivässä, jos se oli mahdollista. Olen ollut aviossa 30v ja olen nyt 55v. Runkkaan 1-3 krt viikossa ja olen tutustunut eturauhasen hierontaan tekopeniksen avulla. Kyllä on kannattanut. Suosittelen muillekin.

    • oikeakäsi

      Olin 14 v .Kyllä tuntu ihanalta !!!!

    • terskis

      Itselläni alkoi kulliini tutustuminen aika nuorena. Alakoululaisena vedin nahkaa vähän terskan päältä pois ja pitelin sormilla paljasta pintaa. Tuntui tosi voimakkaan hyvälle ja samalla arasti vähän. Tätä jatkui useamman vuoden. Sitten reilun 10 vanhana aloin hieroa koko munaani molempien käsien välissä. Lopetin aina kun alkoi tuntumaan hyvälle. Tein näin usein monta kertaa peräkkäin. Näin jälkeenpäin miettiessä en ehkä hieronut orkkuun saakka vaan lopetin ennen sitä. Tai sitten oli kuivat orkut. Siinä 14 iässä sitten ensimmäinen orkku sperman kanssa. Se oli upeaa. Tuntui hienolta. Sen jälkeen runkkaaminen oli päivittäistä ja useampaan kertaan. Sperman määrä lisääntyi nopeassa tahdissa. Nykyään tulee hyvä lasti. Tässä viisikymppisenä runkkaan vielä päivittäin. (olen ollut yksin jo muutaman vuoden) Ja nyt olen huomannut olevani kiinnostunut katselemaan kookkaita miesten varustuksia esim. uimahalleissa. Huomasin tämän viime syksynä. Usein meinaa olla puoliheijarissa nähdessäni velttona ison peniksen ja varsinkin jos vielä roikkuvat pussit. Tämä yllätti minut ja varsinkin oma reagoimiseni tilanteeseen. Tämä on saanut minut huomattavan aktiiviseksi runkkaamaan ja varsinkin hyväilemään kulliani useampaan kertaan päivän aikana.

    • runk_kari

      Taisin olla melko pieni kun vetelin esinahkaa edestakaisin. Se oli kivaa jostain syystä. Ensimmäisen kerran näin omaa spermaa tulevan kikkelin päästä noin 13 vuotiaana muistaakseni. Istuin suihkun jälkeen kylpyhuoneen tuolilla alasti ja vetelin nahkaa tapani mukaan edestakaisin. Yhtäkkiä tuli hyvänolontunne ja kullista tuli haalean väristä ainetta. Tiesin sen olevan spermaa. Tunne oli mahtava, kun kauan oli jo yrittänyt saada laueta runkkaamisen päälle. Nyt se sitten tapahtui ekan kerran. Tästä alkoikin oikeastaan jokapäiväinen runkkaaminen ainakin joksikin aikaa. Aina illalla sängyssä ennen nukkumaan menoa oli kiva vedellä käteen ja laueta nenäliinalle. Myös koulun jälkeen melkeen heti kun pääsi kotio niin piti vemputtaa kans. Eli sellainen 1-2 kertaa päivässä oli vakio jonkin aikaa. On sitä enemmänkin tullut sellaiset 4 krt/pv taitaa olla enkka, kun on ollut vähemmän tekemistä päivän aikana.
      Masturbointi tiheys on hieman vaihdellut elämäntilanteen mukaan. Parisuhteessakin sitä tulee harrastettua ja se on ollut ok tyttöystävällekin. Ei mielestäni seksielämää toisen ihmisen kanssa pilaa vaikka yksi tai toinenkin tyydyttää välillä itsensä.
      Olen huomannut, että näin keväällä kun ilmat lämpenee ja aurinko paistaa niin seksuaaliset halut kasvavat ja välillä on ihan pakko vetää käteen.
      Ikää on nyt 31v. ja päivittäinen runkku maistuu.

    • Minä olin 16 v koska en tienyt että se käy näin helposti saada orgasmi,siis minä piiskasin minulle orgamiin 14 -16 v aikana!

    • Temppuilija

      9-10 vuotiaana runkkasin ensimmäisen kerran kollarit jalassa ja ensimmäisen kerran laukesin 12-13 vuotiaana.

      • Temppuilija

        Olen nyt 32 vuotias ja sama tapa on edelleen käytössä.


      • Temppuilija

        Joskus pidän session aikana jalassa löysiä korisshorseja


    • varmaan siinä vuonna 84 kun seuraavana vuonna aloitin ammattikoulun

    • Pestypoika

      Olin 10v poika suihkussa, ja äitini tuli pesemään minua. Mulla oli penis pystyssä, ja äitini kysyi pissattaako sinua kun on toi pystyssä. Minä yritin pissata, mutta ei tullut pissaa, Äitini rupesi tarkistamaan mun pippeliäni, Ja minä laukesin sille (ei tullut kuin ilmaa). No se kasvaa vielä, Mutta nyt äitisi pesee sut että pääset katsomaan tv. Multa tuli muistaakseni 12v ensimmäisen kerran spermaa.

    • Reimus

      12 vuotiaana aloitin nyt 42v. Päivittäin monta kertaa käteen

      • Minä runkaan vieläkin vaikka olen 60v


    • C80

      Muistan, kun ensimmäisen kerran vedin nahan taakse vessassa, ja piti mennä saunaan. Vähän tiukkaa teki ja kun nuppi tuli täysin näkyviin niin armoton seisokkihan siitä tuli, ja oli vähän vaikeeta saada nahka takas suojaksi. Olin tuolloin 6v. Siitä sitten alkoi itseensä tutustuminen, ja teki hyvää kun liikutteli esinahkaa edes-takas. Ensimmäisen kerran runkkasin 7 vuotiaana, orgasmi tuntui hyvin erilaiselta kuin nykyään - pisteli terskaa (hyvällä tavalla), alkoi kuumottaa ja sitten laukesi. Naapurin poikakin oli päässyt sinuiksi esinahan saloihin, ja näytin kuinka runkattiin - oltiin tuolloin kylmässä saunassa leikkimässä.
      13 vuotiaana runkkauksen lopussa alkoi tulemaan kirkasta kiimalimaa, ja muistan hyvin kun muutama viikko tuon jälkeen runkkailin keittiön pöydän tuolilla ja tuli ensimmäiset lastit :)

    • Äidinpoikarunkkaa

      Olin ehkä 10-12v mulla seisoi pili, ja menin äiti luokse vedin itseltäni housut alas, äiti miksi toi seisoo kokoajan mulla, äidilläni oli hyvin hauskaa, ota housut pois ja mene suihkuun niin äitisi näyttää sulle miten ton saa takaisin alas. Ja äitini opetti minua miten pojat runkkaa itseään. Minä halusin monta kertaa että äitini opettaa minua uudestaan.

    • Äitiopettaa

      Olin omassa sänkyssäni ja oli aamu äitini tuli herättämään minua (12v poikaa), käännyin selälleni ja pidin silmäni kiinni, mulla seisoi silloin pili, äiti otti multa viltin pois päältäni ja riisui multa housut pois olin aivan alasti hänen edessään pili pystyssä. Herätys nyt poika mennääs pissalle kun on toikin pystyssä sulla. Ja minä läksin äidin kanssa pissalle, multa loppui pilin seisominen kun loppui pissan tulokin. Noin nyt ei seiso pojan pili, mennääs aamu puurolle ja sen jälkeen äiti pesee poikansa. Äitini opetti mulle saman tien sinä aamuna kuinka poika runkkaa itseään. Ja aina kun on poika alapää paljaana äidin edessä äitisi tyhjentää pojan. Mulla on ihana äiti. Olen äidin poika, äitini tarkistaa mut aivan joka päivä.

    • Runkkupoikanen

      Minä olin silloin 13v poika, ja olin omassa huonessani selälläni sänkyssä, Ja mun isäni tuli mun huoneeseeni, se otti multa heti alapään paljaaksi, ja katseli mun piliäni joka rupesi heti nousemaan yläs. Kun pili oli täydessä mitassa rupesi isäni runkkaamaan minua, sehän toimii oikein hyvin sanoi mun isäni laukauksen jälkeeni. Ja siivos mut. Ja läksi pois, minä menin isäni perästä olohuoneeseen, ota poika pyyhe ja tule tänne sanoi mun isäni. Ja minä menin isäni syliin istumaan, isäni laittoi mun jalkani levälleen ja pyyhkeen niitten väliin, mun äitini tuli myöskin lähemmäksi meitä poikia. Minä muistaisin että meidän pojalta tuli ensimmäisen kerran 12v vanhana, sanoi mun isäni, ja äitini oli samaa mieltä. Ruvetaas taas runkkaamaan meidän poikaa, sinä naisena voisit aloittaa, ja mun äitini otti multa ensimmäisen lastin, ja isäni seuraavan ja minä kolmannen. Sen jälkeen sohva pöydälle selälleen ja isäni sekä äitini tyhjensivät mut silloin. Ja lopuksi mentiin pesulle, kumpikin halusi pestä minut, ja sehän sopi minulle hyvin. Niin kauvan kuin asuin kotonani, mun vanhempani runkkasivat mut lähes joka päivä. Jos vanhempani "unohtivat" runkata minua, sanoivat että olen liian iso poika runkattavaksi, minä kuljin alapää paljaana penis pystyssä kotonani, kunnes ne hermostuivat ja rupesivat runkkaamaan minua.

    • runkkari14567

      Taisi olla siinä 12 - 13v kun ensimmäisen kerran lensi spermat

      Nyt olen 17 ja runkkaan n. joka toinen päivä, joskus joka päivä kun panettaa koko ajan niin aatanasti

    • Poikajatyttö

      Olin 12-13v poika ja mun isäni veti multa housut alas kun seisoin mun äitini ja pikkusiskoni edessä. En tehnyt mitään, vaan seisoin housut alhaalla, pili pystyssä heidän edessä. Poika sanoi mun isäni, nosta housut nyt yläs, en sanoin minä, sinä vedit ne alas en minä. Ja mun isäni riisui minut alasti ja laittoi pöydälle. Tytöt tarkistakaa toi poika nyt. Ja mun siskoni rupesi runkkaamaan minua ja äitini silitti mun alavatsaani ja odotti vuoroaan päästä runkkaamaan minua. Isäni haki pyyhkeen johon voi kuivata minulta tulleen nesteen. Jos poika on aamuun asti alasti, niin minä ostan pojalle uudet vaatteet. Mun siskoni otti heti kun olin lauvennut myöskin vaatteet pois, te saatte tehdä myöskin mulle mitä vain haluatte. Ja kävi mun viereeni selälleen. Isäni ja äitini vain katselivat alastomia lapsiaan, hyvä on kumpainenkin lapsi on aamuun asti alasti, ja me puetaan teille huomenna vaatteet päälle ja lähdetään ostamaan teille uudet vaatteet. Minä ja siskoni aloittettiin runkkaamiset silloin kun äitini ja isäni opettivat meitä 11-12v vanhoina.

    • onaniserad

      Runkkaamisen aloitin 9v. kun 14v. kaverini opetti miten tehdään itselle hyvä olo . Itsellä oli vielä pieni pippeli mutta kaverilla oli jo kasvanut isoksi ja spermaakin siltä tuli. Taidettiin touhuilla kolmisen vuotta kunnes muutto toiselle paikkakunnalle lopetti harrastuksen.Itse olen muutamalle pojalle opettanu miten runkataan kun olin yläasteella ja ammattikoulussa.

    • poikuliks

      Opin vahingos runkkaamaan kun olin 11 v ja puristelin seisovaa kullia. Heti lensi spermatkin. Olin pian koukussa runkkaamiseen, että piti monta kertaa päivässä lypsää, kesken koulupäivänkin veskissä.

    • laihis

      Noni kymmen vuotiaana, nyt olen yli 75 vuotias ja vieläkin runkkaan, vähintään kerran viikossa.
      Aina ei kulli ole kovana, mutta tekee vaan niin hyvää kun saa laskea paineita.

    • vatkaaja

      13-vuotiaana runkkasin ekan kerran, ja teininä vemputin lähes joka kerran kun tuli vain tilaisuus. Nyt yli nelikymppinen ja runkkaan spermat ulos keskimäärin pari kertaa viikossa. Ihana harrastus.

    • skaterdude

      Olin just täyttäny 14 kun runkkasin ekan kerran niin että sain kunnon orgasmin. Oltiin suunnilleen saman ikäsen kaverin kans menossa lähellä olevaan laskettelu rinteeseen ja vaikka ulkona oli selvästi plus asteita, rinteessä kuitenkin riittävästi lunta. Lämpimästä kelistä huolimatta päätin silti käyttää vedenpitäviä laskettelu housuja jotka vedin paljaalle iholle. Tuntu oudolta mutta hyvältä ja samalla kiihottavalta. Johtuen laskettelu housujen materiaalista paljasta ihoa vasten mul alko seista jäykkänä tosi nopeesti ja seisokki jatku kävellessä rinne alueelle. Huomasin kiimatippoja mikä oli mulla vielä uutta ja muutenkin tosi outo tunne. Sanoin kaverille että meen kuselle ennen snoukkaamista ja kävin pienen rakennuksen vessassa. Otin jäykän kikkelin laskettelu housuista ja huomasin ettei ikinä aiemmin oo seisonu niin kovana. Tein kädellä pari vetäsyä ja lähes samantien spermaa lens mieletön määrä! Tuntu et silmissä sumenee ja syke hakkaa. Ravistelin hieman ja sit lähettiin alottaa lasku sessiot. Rinteessä tunsin miten paljon spermaa vielä valu sillei viiveellä laskettelu housujen vuoreen. Vedenpitävät housut oli siis ihan hyvä vaihtoehto vaikka varsin lämmin sää :D Ton jälkeen oon nyt useempana talvena käyny lumilautailun yhteydessä kädellä :D

      • Namiks

        Tuon ikäsen pojan orkut on tosi mahtavia! Runkkasitko vielä majapaikassakin sit illalla/yöllä?


    • 8v. Runkkasin naapurilla naapurin kanssa kilpaa. Orgasmit olivat kuivia aluksi ja ihmettelin 9v. mitä valkoista nestettä sieltä tulee. Siitä sitten se ajatus lähti. Olen pyrkinyt runkkaamaan ainakin 2 kertaa päivässä ja olenkin aika hyvin onnistunut. Olen nyt 26v. ja jatkan edelleen koska olen oppinut runkkaamisen salat. Ennätykseni päivässä on 13 kertaa ja nautin sitä paitsi runkkaamisesta todella paljon.

    • sssddddsfff

      Kuinka runkataan

    • aahihanaa

      oli kesä 1986. olin 11v. sain kaverilta lainaksi pornolehden ja siinä oli isotissisiä tyttöjä.pippeli kovettui välittömäsi ja aloin liikutella esinahkaa joka oli hieman tiukka.lopulta sain sen liikkumaan ja tuntui tosi hyvältä.lisäsin vauhtia ja kohta tuntui oudolta ja valkeaa ainetta lensi kaaressa pippelin reiästä.tuntui upealta ja siitä asti runkkaaminen on maistunut...

    • zabada.ziwaPOSTI

      Alakoulu iässähän ne jotkut alotaa. Ekat siemensyöksytkin tulee jopa 10v korvissa siis Kikkelistä. Kirpasee kun putket aukee mutta tekee hyvää. 20v aloitelia ? No toiset kehityy hitaamin. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Ps yleensä 99. % pojista Onanoi jossain elämänsä vaiheessa.
      Hetero poikaa ei oikeesti ole olemassakaan. Jos sopiva kiva kaveri niin voi allekirjoitaa olevansa ns BI. Itse oon Eronnut vaari mutta Poikia on ollut koko ikä kavereina ja oikeesti en ole ns 100% Homoo kai ole tuntenut. BTM poikia kylläkin. Jopa seurustelvia nuoria jotka haluaa kokemusta. Saatikka BTM Ukkomiehet heitä piisaa. . Ikä vain minulla jo rasite itseläni 70v mittarissa. Mutta vientiä olisi. No nuorii oon autanut kokeileen. Eräskin poika joka mulla oli jo pentuna on ujjomies ja yli 50 vuotias mun kaveri edeleen vaimonsa kans on ystäväni ei peti kaveri.

      • UkkomiesHesa

        Tuollasen vaarin,jolla avara katsantokanta,kun saisin minäkin kaverikseni ; )


    • Herkkäpippeli

      Mä olin 7 löysin vaan pippelin ja aloin painaa sitä housujen läpi painoin sitä nopeesti äiti oli menossa töihin just ja päätin että ku äiti meni töihin niin teen näin kokoajan koska huomasin että se tuntui vähän kivalta ja äiti meni töihin ja mä pikku 7v pippelilläni leikin ja vips oho mitä tapahtui mikä tuo oli tuntui samalta niinkun se joka tulee yöllä silloin tällöin pippelissä.... aijaa eli noin sitä tehdään pippelillä päivällä okei

    • RunkKarii

      N. 10-vuotiaana aloitin, silloinen mesekaveri kehotti kokeilemaan, (liekö oli joku perverssi, jota tietenkään en sen ikäisenä tajunnut) ensin katsoin jotain kuvia alastomista naisista, ja kulliin koskematta housut vielä jalassa sain kunnollisen orkun, mälliä ei luonnollisesti tullut, ihmetys oli suuri kun jalat ei meinannut kantaa ja tuntui niin hyvältä, siitä se harrastus alkoi, tätä nykyä 22-vuotiaana vetelen päivittäin vähintään kerran mikäli vain ehdin, ja itsetyydytys on parasta mitä yksin voi tehdä, omat fetissit ja fantasiat kehiin ja mikäli aikaa on niin pitkät sessiot tyydytellessä, kun pikarunkut ei anna yhtään niin hyvää nautintoa, ja joka mua innostaa kovasti, niin niin isoja mällejä en saa tulemaan kun pidemmän kaavan kautta.

      • Namiks

        Moi, pääsitkö inttiakoina runkkaamaan ja missä?


    • Isokyrpä

      Olin 14v eka kerta nyt olen 77v 2,3viikossa kyrpä pysyy kunnossa ja jäykistyy nopeammin?

    • Runkkaamaan aloitin 10-vuotiaana. Keräsin lehdistä kuvia, joita liimasin vihkoon. Sen kanssa oli sitten mukava runkkailla.
      Nykyään olen 47-vuotias ja runkkaan yhä 3-5 kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      Yleensä kerran paivässä mutta jostain syystä kun oon töissä niin alkaa panettaa niin silloin jotain suunnilleen 3 kertaa päivässä haluisin pitää se kerran päivässä töissä myös mutta ei onnistu kun alkaa vaan yhtäkkiä panettaa se häiritsee myös se työ runkkaaminen häiritsee töitä onko mulla vaan ns. "Herkkä pippeli"

      • Anonyymi

        Niin ja oon 25v ja eka kerta olin 7v olohuone sohvalla vaan löysin pippelin ja koskin sitä koska tuntui vähän mukavalta koskee sitä no se loppui sitten orgasmin saantiin


    • Anonyymi

      En muista mutta mieleen on jäänyt hetki pienenä poikana kylällä pyörällä ajellessa miettien että jos mä tietäisin miten masturboida niin tekisin sitä.

    • Anonyymi

      Joissakin uimahalleissa on hierovia suihkuja veden alla ja sellaisen kun saa osumaan terskan päähän niin ainakaan mulla ei kauaa kestä...

      • Anonyymi

        Tietty kikkeli on siinä vaiheessa ulkona housuista.


      • Anonyymi

        Samoin jos kotona on hierontatoiminnolla ja ilmasuihkulla varustettu poreamme.


    • Anonyymi

      Oon vatmaan sit poikkeus...ku 6 vuotiaana alkoi käsi käymään...olin n.9 ku saatto jopa yli35krt peräkkäin...ei mällii tullu vaan jotaa kirkasta nestettä ja nyt yli 50 v ni kyl kerran pväs pitää vetästä..:-)

      • Anonyymi

        "käsikäymään" ja sanoit hyvääpäivää, muuta, et oo tehny...:=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "käsikäymään" ja sanoit hyvääpäivää, muuta, et oo tehny...:=

        Olen 68v ukm. aloitin pippelini hypistelyn n.5v kun huomasin että se on mukavaa. Serkkutyttöni oli n.20v joskun hän hoiti iltaisin minua ja huomasi leikittelyni ja sanoi näytäs mitä sulla on sielä. Minä laskin housut alas ,pili seisoi komeasti. Serkkuni näytti käsillään miten sitä vedellään ja se tuntu mukavalta. Sitä harrastettiin hänen kanssa useasti. Kerran meille tuli kylään vanhempiukko joka jäi yöksi ja jouduin hänen viereensä yöksi. Aloin taas leikkimään peiton alla,ukko huomasi touhuni ja sanoi saanko koittaa. Annoin hänen vedellä munaani,pyysin saanko koittaa hänen ,sain luvan. Hänen kullinsa oli tosi iso mutta ei seissyt ,jonkun aikaa leikkittelimme yhdessä. Hän sanoi että nyt täytyy nukkua. Ensimmäisen purkautumisen sain 12-13v kaverin kotona,heillä oli sähköhieromakone . Sillä kaveri ensin hieroi ja sperma lensi ,sanoi mene tuohon makuulle niin hieron sinua . Jonkin aikaa hierottua lähti mahtava ruiskasu ja sain semmoisen orkun että meinas lähtee taju. Se oli niin ihanaa että täyty kotona runkata uudestaan. Siitä alkoi harrastus ja runkkasin joka päivä 1-4 kertaa. Nykyään runkkaan joka päivä en aina orkkuun saakka,täytyy säästellä kun vaimokin tarvii välillä. Nyt vanhempana haluais vielä runkkailla jonkun toisenkin kullia ,niin kuin nuorena harrastettiin poikien kanssa. Jotenkin on mukava netistä katsella homopornoa . Toivottavasti tämä harrastus jatkuu vielä pitkään. RUNKAILLAAN 😃


      • Anonyymi

        moi 6 v aloitin


    • Anonyymi

      12 vuotiaana alotin ja 13 vuotiaana sain kokeneemman naisen hoitamaan homman kun koulukaverini 43 vuotias äiti pyys mut kotiinsa ja alettiin katsomaan pornoa ja hän otti myös suihin. Nyt olen jo aikuinen

    • Anonyymi

      Jo 4v. huomasin kuinka hyvää tekee pippeliä hinkata tyynyä vasten, siitä se alkoi. Jo alakouluikäisenä anttilan naistenpöksy ja liivikuvastoja katsellen kiihotuin, lopulta laukesin, ensin ei tajunnu mitä se on, mutta niin hyvää teki. Jatkuu edelleen naisten silkkipöksyjen kanssa 60v.

    • Anonyymi

      Alle kouluikäisenä jo huomasin, että etumuksen hinkkaaminen patjaa vasten aiheutti lopuksi kivan kutinan ja hyvän olon. Teini-iässä se jäi pois mutta sitten reilusti vanhempana se tapa on tullut takaisin.

      • Anonyymi

        Olin varmaan noin 11 v kun vahingossa hiplatessani kikkeliäni laukesin... säikähdin, että mitä
        pippelistä tulee.. Se selvisi kun kysin äidiltä... hieman sen jälkeen nolotti!
        Nykyään tulee runkkailtua harvemmin...


    • Anonyymi

      Olin 12v kun kaveri opetti runkkaamaan. Hän ihastui kovasti mun karvoihin ja "isoon" munaan, hänellä vielä poikamainen pippeli. Koko kesä meni kimpassa runkatessa. Minä laukasin kaverin kädellä ja hän minut suullaan. Pari krt. päivässä roiskittiin spermat, nykyään 58v runkkaan lähes joka päivä.

    • Anonyymi

      Itse runkkasin ekaa kertaa 14 vuotiaana

    • Anonyymi

      Olin silloin 14 vuotias, kun enoni tuli meille muutamaksi päiväksi kylää. Asui meillä kun oli komennuksella kotikaupungissani. Pienehkö asuntomme vaati järjestelyjä ja äiti laittoi enoni minun huoneeseen, mihin j ennestään pieniin tiloihin hilattiin toinen sänky ja nukuimme näin vierekkäin. Yhtenä iltana enoni alkoi utelemaan kokemuksistani seksin saralla, no niitähän ei minulla tietenkään sellaisia ollut. Sitten hän kaivoi laukustaan pornolehden ja antoi minun selata sitä. Minullahan hyppäsi kalu pystyyn kalsareissa, enkä epäröinyt yhtään kun hän pyysi minua ottamaan sen esiin ja runkkaamaan ihan huoletta. Sitten hän runkkasi minua ja minä häntä. Voi että se tuntui hyvältä Seuravaana önä hän myös imi kulliani ja se vasta ihanaa oli. Viikon lopulla, minäkin sain opetella imemesen taidon ja sen jälkeen olin yleensä kaikki lomani enon luona. Hänen vaimonsa tiesi hommistamme ja tuntui vain pitävän siitä.

      • Anonyymi

        Kiihottava tarina. Kohtasitteko vielä uudestaan sillä saralla vai jäikö yhden kerran ihmeeksi


    • Anonyymi

      Online-luottohakemuksesi
      Tarvitsetko lainaa? Kanssamme se on nopeaa ja helppoa.
      Yksityinen luottosi on tehty helpoksi.
      Hae verkossa ja vastaanota rahat turvallisesti.
      Jos haluat lisätietoja, ota meihin yhteyttä sähköpostiosoitteellamme:
      Sähköpostini: [email protected]
      Sähköpostini: [email protected]

    • Anonyymi

      Alotin runkkaamisen 8-9 vuotiaana

    • Anonyymi

      Noin 10 vuotiaana aloitin runkata , ja nyt 62 vuotias ja runkkaan vielä 2-4 kertaa päivässä pornoa katsellessa . Aamukahvin jälkeen tulee yleensä runkattu ensimmäinen kerta ja aina ennen nukkumaan menoa runkkaan niin on siemensyöksyn jälkeen raukea olo .
      M62

    • Anonyymi

      13-14 vuotiaana aloittelin runkkauksen

    • Anonyymi

      Ekat mällit tuli mulla ku olin melkein 13v. Nyt oon 37v ja runkkaan päivittäin vaikka saan muijalta pillua säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Aloitin runkkaamisen 8 vuotiaana ja olen nyt 27 ja runkkaan päivittäin!

    • Anonyymi

      Ensimmäiset kerrat taisivat olla koulukaverin kanssa 11-12 vuotiaana. Karvat oli jo 11 vuotiaana ja sekös kiinnosti. Mitään sperman lennätystä en sieltä tarkkaan muista.
      Himorunkkari olen ja harrastan usein, yksin ja yhdessä jonkun kanssa.

    • Anonyymi

      Itse aloitin 12 vuoden iässä. Ei mulla mitään erityistä syytä tai paikkaa ollut, se vaan tuntu kivalta. Pari kertaa tuli runkattua kaverin kanssa

    • Anonyymi

      Olin noin 13v silloin sain ensimmäisen kerran kokea erittäin voimakkaan laukeemisen ja siemensyöksyn. Siitä alkoi aktiivinen masturpointi oli ihana aina kokea ,miten pitkälle siemenneste milloinkin lensi ja se tunne minkä se antoi. Sitten tuli pidempi tauko mentyäni avioon ja sain ja saan panna pimppiä. Nykyisin kyllä ajoittain vaimoni masturpoi minua kun olen seisaalla hänen edessä , se on aina ihana kokemus, itse annostelen liukuvoidetta toimenpiteen kuluessa, siinä kumpikin näkee ja kokee sen vaiheen kun laukean ja siemenneste voimakkaana jaksoitain lentää peniksestä, välillä vaimo saa osansa, kun siemenneste lentää tisseille asti, nämä on ihania hetkiä.

    • Anonyymi

      8 vuotiaana aloitin hieman vanhemman kaverin opastamana, spermaa alkoi tulla 13 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Olin varmaan 11 tai 12 kun setämies saunotti meitä lapsia. Setä oli kauheen kiinnostunut pojista sekä tytöistä. Tytöt jollain pienet rinnan alut ja toisilla ei vielä mitään. Setä aina otti meitä lapsia syliin ja kutitteli,muistan kuinka käsi puristi pippeliä ja se oli mukavaa. Sedän pippeli suureni tosi isoksi,sitten kun me kysyttiin kuinka sedän pippeli on niin suuri,setä sanoi että kun on niin kuuma.Tyttöjen pimpoilla sedän käsi leikki tosi paljon. Kerran tytöt oli mennyt jo sisälle,setä pesi itseään ja hieroi pippeliä,mä katoin ja setä sanoi,tee säkin pippelille hyvää.Kun hieroin pippeliä,setä näytti että näin,oli mukava tunne,sit me sedän kanssa runkattiin yhdessä,se oli mun eka runkkaus

    • Anonyymi

      moi 6 -7 vuotiaana nyt olen 63 v sama tahti jatkuu.

    • Anonyymi

      Olin vähän päälle 14, kun ekan kerran sain siemensyöksyn runkatessa. Pippeliä olin hyväillyt jo paljon aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Aloitin runkkaamaan siinä kymmenvuotiaana, mutta ensimmäisen siemensyöksyn sain vajaa kolmentoista vanhana.

    • Anonyymi

      Olin 12-vuotias ja minuun iski vastustsamaton himo pukea pyykkikorista löytämäni isosiskon ihonväriset sukkahousut. Siinä seisoin euforisena nailoneissani. Nuoren pojan kaluni oli kivikova ja kädet täristen hyväilin sitä. Hetken päästä sain valtavan orgasmin, spermaa oli kaikkialla, myös isosiskon ihanissa sukkahousuissa.

      • Anonyymi

        Itse olin noin 15 kun runkkasin ekan kerran.

        Nykyisin teen sitä. Toisinaan otan pyykkiä korista ja runkkailen niihin.
        Toisinaan runkkaan pestessä pyykkiä. Hetken kuluttua saa kalu kovaksi ja kohta laukeaa. Tuntuu tosi ihanalta olotila sen jälkeen kun on laennu kosteisiin pikkareihin tai rintsikoihin.


      • Anonyymi

        Minä olin 13 vuotta kun keksin sukkahousujen ihanuuden. Äidin ruskeilla nailonsukkahousuilla aloitin ja aika pian uskaltauduin hankkimaan omia. Siitä se alkoi. Nyt olen jo yli 60-vuotias, ja olen käyttänyt koko ikäni sukkahousuja, eri väreissä ja eri paksuuksissa. Kaikenlaisia sukkahousuja on ihana pitää, sekä runkatessa että ihan muutenkin päivittäisenä vaatekappaleena. Myös naisten sukkahousujalkoja on aina kiihottava katsella.


    • Anonyymi

      Olin noin kolmetoista kun laukesin ekakerran jonka yhteydessä sain voimakkaan siemensyöksy purkauksen, kohta tämän jälkeen aloitin aktiivisen masturpoinnin mikä antaa ihanaa seksuaalista nautintoa kun ajan kanssa hemmottelee erektiossa olevaa penistä laukeemiseen asti ja saa kokea voimakkaan siemensyöksyn .

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Kyllä tuntuu ihanalta kun hemmotelee laukeamiseen asti ja saa laskettua siemensyöksyn. Tässä olen parhaillaan hemmotelemasss kaluani. Tuntuu joo tässä vaiheessa ihanalta.


    • Anonyymi

      Kuusi olin, kun aloitin ja yhä koukussa. Naisten perseet fantasioinnin aiheena. Aivan järkky himo farkkuperseisiin

      • Anonyymi

        Taisin olla jotain 15 kun runkkasin ekan kerran. Tuntui ihanalta.

        Nykyisin teen sitä tuntuu edeleen ihanalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin olla jotain 15 kun runkkasin ekan kerran. Tuntui ihanalta.

        Nykyisin teen sitä tuntuu edeleen ihanalta.

        Itsekin olin jotain 15 kun eka kerran tein sitä.
        Itsekin teen sitä nykyisinkin.
        Joskus istun pyykki kasan päällä ja haistelen pyykki pulveria tuoksua. Hieron samalla kaluani kohta kalu alkaa jäykistyä ja spermat lentää pyykki kasaan. On mahtava olo kun on laennu siinä pyykki kasaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin olla jotain 15 kun runkkasin ekan kerran. Tuntui ihanalta.

        Nykyisin teen sitä tuntuu edeleen ihanalta.

        Samoin olin jotain 15 kun ensi kertaa runkailin. Kyllä tuntui ihanalta. Nyt alan pikku hiljaa runksilemaa tässä.


    • Anonyymi

      14 v aloitin ja fantasioiden kohteena oli kaverini äiti , aivan mahtava milf ja puhu meille aina tilaisuuden tullen kun ei ollu oma poika kuulemassa että kyllä mä teidät kollit vielä saan väsytettyä ,siittäkös kulli aina heräs.

    • Anonyymi

      Alakouluikäisenä aloin runkkaamaan ja runkkaan sillointällöin edelleen vaikka olen jo kohta 60. 14 v lebsi mälli eka kerran runkatessa.

    • Anonyymi

      Noin 10-vuotiaana.

    • Anonyymi

      13 v. Ensin ei tullut spermaa, mutta melko pian alkoi jo tulla, aluksi vähemmän, sitten ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Iästäni en ole varma koska aloitin itsetyydytyksen mutta ehkä 12-14v.
      Aloitin sen niin että laitoin tyynyn housuihini ja menin vatsalleni hieroen itseäni tyynyä vasten kovasti. Muistan vaan että tuntui hyvältä. Käytin myös äitini sukkahousuja koska silloin tyynyllä oli enemmän tilaa. Taisin jotain lehtien kuviakin naisista katsella myöhemmin.
      Sitä en muista koska ensimmäisen kerran ihan runkkasin.

    • Anonyymi

      10v...ihailin naapurin tätiä...

    • Anonyymi

      Mulla oli täti minkä kanssa aina saunoin. Olin varmaan 11 tai 12 kun täti sanoi että pesee mut,hankasi pyllyn tosi tarkkaan ja sormi kävi jopa pyllyreijässä,mun pippeli nousi pystyyn ja täti sanoi että taisit poika tykätä,täti komensi mut pylly pystyssä eteen ja höpötti että täytyy pestä pylly hyvin,sormi kävi pyllyssä syvällä,sitten käänsi mut ja rupes hieromaan pippeliä,veti esinahan taakse ja katseli pippeliä tarkkaan...muistan kuinka hyvä olo tuli,täti runkkas mua törkeesti mutta ihanasti,täti käski mun hieroa pippeliä itse,ja täti omalla sormella hieroi omaa pimppaa,oli hiukan kiihottava saunareissu

    • Anonyymi

      Olin 15v amiskassa .Helsingissä päivällä koulun päätyttyä , pitkänsillan päässä oli leffateatteri jossa kävin katsoo sen ajan nakukuvia. Ulkoinen kokkoni auttoi sisään
      vaikka olikin -18v leffa. Iltapäivästä oli parasaika . Pimeään teatteriin oli mukavaa sukeltaa , parhaaksi katsomaansa paikkaan. Kerran sitten sattui että +50v herrasmies
      tulikin siihen viereeni. Olin just saanut kikkelin esille ja pumppasin esinahkaa ees
      taas . Vedin takin suojaksi mutta olin jo paljastanut touhuni . Mies kuiskasi anna olla
      sehän on terhakka ja haluttava . Katselin ympärilleni, onneksi kaikki oli senverran loitolla että en antanut sen häiritä. Hän otti kikkelistäni kiinni ja ja veteli esinahkaa
      ees taas . Sai sanottua odota kohta tulee. Käsi pysähtyi hän kumartui syliin kieli pyörähti kikkelinpään ympäri ja sitten hän imaisi se suuhunsa .. Imua jatkui loppuunasti.
      Voi luoja , ajattelin olipahan kokemus. Tätä jatkui jonkin aikaa. Siihen kunnes amiska loppui.. Olen etsinyt nyt ikämiehenä uutta kokemusta.

    • Anonyymi

      Ekat siemensyöksyt varmaan jotain 13-14 vuotiaana. Kiihottavan unen päätteeksi järisyttävä siemensyöksy, jonka muutaman kerran jälkeen opin puoliunissani ohjaamaan nesteet lattialle, sen sijaan että sotkisi alkkarit. Ehkä 15-vuotiaana löysin runkkaamisen ilon, Kotona istuin keittiön ikkunan ääressä katsellen kumisaappaissa kulkijoita (olin jo tuolloin kiinnostunut kumisaapppaista) ja vetelin pitkän aluspaidan alla aina kun äiti ei nähnyt. Nesteet kourankuppiin ja pesulle. Meillä oli kotona tavallinen amme, veden alla oli taivaallista vedellä, lasti vain ammeen reunalle.

      Kumisaapasavusteisen orgasmin löysin kun olin systerin luona lapsenvahtina. Olin tuolloin abt 19-vee. Päätin kokeilla miltä tuntuu kumisaappaat housujen päältä munaa vasten ja kiihottuneena muutaman painalluksen jälkeen tunne oli aivan taivaallinen ja alkkarit tietysti sotkussa. Siitä lähtien kumisaappaat ovat olleet viikottain runkkausapuna, vaikka vaimokin on saanut viikottaisen osuutensa. Nyt +60kymppinen. Uudet kumpparit pitää aina vihkiä sperma-annoksella. Näitä kertoja on ollut kymmeniä. Lukuisat eri väriset kontiot ovat saaneet yhteensä sadat mällit pinnalleen, ehkä jopa nelinumeroisen määrän roiskauksia. Aina yhtä mahtava tunne!

    • Anonyymi

      Itsekin olin 22 vuotias kun ekan kerran runkkasin . Tuntu mahtavalta sitä täyty tehdä uudelleen. Parhaillaan teen sitä

      • Anonyymi

        Itsekin taisin olla 22 vuotias runkkasin ekan kerran. Tuntui mahtavalta.
        Välillä istun hajareisin pyykki kasan päällä ja lasken spermat pyykeihin. Kohta täytyy alkaa runkata. Kalusta tuntuu siltä


    • Anonyymi

      14 vuotiaana muistaakseni aloitin yritykset. Olin nuortenlehden palstalta lukenut itsetyydytysohjeita:" esinahkaa liikutellaan edestakaisin rytmikkäästi"
      Seisoi kyllä, mutta ei vielä tullut spermaa.
      Sitten eräänä yönä näin unta, joka johti siemensyöksyyn.
      Joskus sen jälkeen sain masturboimalla orgasmin ja sitämyöten tuli spermaakin.
      Siitä asti olen masturboinut vaihtelevella tiheydellä yli 50 vuotta. Seurustelu ja avioliitto vähensivät tarvetta, mutta avioseksin loputtua on masturbointi taas lisääntynyt,
      Itsetyydytys ryyditettynä mielikuvituksella antaa ihan riittävän tyydytyksen, joskin oikeaa seksiä naisen kanssa kaipaan,

    • Anonyymi

      Noin 14 vuotiaana ekan kerran sain orgasmin,, mutta noin 17 vuotiaana kiinnostuin uudelleen ja harrastin lähes päivittäin.

      Parhaimmillaan, kun oikein hitaasti tyydytän itseäni ja pidän taukoa juuri ennen laukeamista, hitaasti… tulee lopulta niin mieletön orgasmi, että taju meinaa lähteä. Nyt jo 50 vuotias, muutaman kerran viikossa tyydytän itseäni. Välillä runkkaan sauvalla oikein kunnolla. On ihanaa olla kontallaan sauvan päällä ja ratsastaa sillä värinät täysillä. Ihanimmat orkut tulee kun sauva on sisällä värisemässä ja hieron sormella klitorista ja haaveilen kunnon rajusta impulsiivisesta naimisesta yhden tai kahden miehen kanssa. Kiihotun myös siitä, että kuvittelen että joku katsoo kun saan mielettömän valtavan orgasmin.

    • Anonyymi

      Alakouluiässä, olisinko ollut 10 tai 11.

    • Anonyymi

      Olin 13 ja yksin kotona. Päähänpistosta pengoin perheen pyykkikoria, josta löysin äitini ihonväriset sukkahousut. Riisuin omat housut ja puin hirveässä kiihkossa sukkikset ylleni. Seuraavaksi sujautin eteisessä löytämäni äidin punaiset kumisaappaat jalkaan. Ihailin näkymää peilistä. Olin euforiassa. Hyväilin penistäni eikä aikaakaan kun sain elämäni ensimmäisen, hurjan orgasmin. Siitä lähtien sukkahousut ja kumpparit ovat olleet olennainen osa runkkukulttuuriani. M60+

      • Anonyymi

        Itse olin jotain 16 vuotias kun ekan kerran runkkasin.
        Itse runkkailen välillä pyykki kasan päällä hajareisin nakuna. Jos on rintaliivit tai alushame pyykkikasasssa niin puen ne päälle. Kostutan pikkarit pulveri veteen ja hieron sitten niillä kaluani. Tuntuu mahtavalta kun saa orkut ja laukeaa. Näin teen aina kun on mahdolisuus.


    • Anonyymi

      Tietysti olin jo hiplaillut piliäni jos vaikka kuinka jo ennen sitä, mutta ensinmäisen orgasmini sain jotain 12-13 vuotiaana. Istuin vessanpöntöllä ja hippalisin kullini kovaksi, niin kuin kai jo tuhannet kerrat aiemminkin, ja aloin vetelemään esinahkaa edes takaisin terskani yli. Yhtäkkiä tuli tunne, että en voi lopettaa ja jatkoin vatkaamista, kohta sain aivan järkyttävän kovan orgasmin melkein taju lähti. Kullini meni kohta veltoksi ja ei kovettunut uudestaan vaikka yritinkin sitä hiplata. Säikähdin niin hitosti,että se oli jotenkin hajonnut ja kun hetken päästä aloin sitä uudestaan hyväilemään niin olin helpottunut kun se nöpötti taas kovana. Olin oppinut uuden joka päiväisen harrastuksen jota jatkunut tähän asti, voi sanoa, että päivittäin ja murkkuikäisenä usein monta kertaa päivässä. Nykyään olen kolmen lapsen isoisä ja runkkaan vieläkin kerran pari viikossa + seksiä harrastan aina kun saan vaan vaimoni siihen suostumaan, eli kerran pari kuukaudessa.

    • Anonyymi

      1997 vuotiaana taisin vatkata ensimmäiset taikinat..

    • Anonyymi

      Olen tyydyttänyt itseäni jostain 6 v lähtien. Ekat spermat tuli 13v. Nyt oon 58 v ja spermat tuli äsken talouspaperiin. Vaimo tulee töistä illemmalla niin sitten taas pilluun.

    • Anonyymi

      Olin yläasteella kun aloitin liikuttamaan esinahkaa edestakaisin. Samalla kuvittelin että nussisin sitä ja sitä luokan tyttöä. Joissain vaiheessa tuli sitten ensimmäiset spermat.

      Nopeasti mukaan tuli äidin alushousut ja sukkahousut. Oli tosi kiihottavaa runkata niihin. Mutta sen varoin etten sotkenut niitä siemenilläni...

    • Anonyymi

      Jotain 8-9v. Itseäni vanhempi serkku opasti tähän jaloon harrastukseen. Kyllä kait orkku tuli kun teki niin tavattoman hyvää. Mitään ei kyllä lentänyt kun paljon myöhemmin. Säihähdin joskus 12v kun aamulla housut märkänä. Myöhemmin tajusin että sehän oli öinen siemen syöksy. Nyt 59v ja jatkuu edelleen runkkailu, nytkin

      • Anonyymi

        Itsekin runkkailen nykyisinkin. Tuntuu tosi mahtavalta kun saa lauettua.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­lle, jotk­­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/O9z1R1

    • Anonyymi

      14-vuotiaana aloitin yritykset. Kulli seisoi, mutta ei tullut orgasmia eikä spermaa.
      Eräänä yönä näim "kympin unen" ja ensimmäiset spermat tulivat kalsareihin.
      Sen jälkeen alkoivat säännölliset runkkaukset joita on jatkunut yli 50 vuotta vaikka pääosa tuosta ajasta olen ollut parisuhteessa.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­­umme sinu­­­t käymään uude­ssa cha­­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/H6f6T0

    Ketjusta on poistettu 221 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe