DUCati ST3

orpi

Kokemuksia ko. pyörästä? Käytettyinä vähäisesti liikkeessä. Kuinka Ducati yleensä pärjää laadussa ja tekniikassa? Onko/ ovatko ducati-kuljettajat kuinka "uskollisia" merkilleen? Tarinoikaa...

9

4414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 996

      Taitavat japanialaiset mennä hinta-laatu-suhteessa ja tehossa ja viimeistelyssä ohi. Jos Sinun ei ole pakko ostaa Ducatia, osta japanilainen. En ymmärrä miksi kenenkään kannattaisi olla merkkiuskollinen.

      Jos siitä huolimatta tuntuu että Ducati olisi saatava niin voin lohduttaa että samasta raudasta ne tuntuu olevan eikä matka ole koskaan kesken jäänyt.

      T3:a on tehty lyhemmän aikaa kuin ST2/4 malleja, siksi niitä ei ole kaupan. Mylly perustuu 916:n alkuperäiseen koneeseen venttiileitä mallinumeron mukaan 2, 3 tai 4/syl. Geometrialtaan jotain sportin ja touringin välimaastosta niinkuin nimikin kertoo.

      • 50 ja risat

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .


      • Dukatti
        50 ja risat kirjoitti:

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

        Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....


      • 50 ja risat
        Dukatti kirjoitti:

        Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....

        Reissu meni ilman ongelman ongelmaa. Kilometrejä kertyi tuollaiset 4300. Voin sanoa: ei ongelman ongelmaa. Takarengas kului paluumatkalla Via-Balticalla loppuun. Ajoharjoittelupäivänä Ahvenistolla huomasivat kaverit, kuinka kudokset jo paistoivat. Hankin sitten taakse uuden Pilot Road2:n. Myyntiin ajattelin laittaa ajokauden jälkeen joskus marraskuun lopulla. Mittarissa tuolloin n. 37 000 km.


      • melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

        voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!


      • 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

        voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!

        Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!


      • melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

        Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!

        mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!


      • 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

        mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!

        Käytin Kuljetusliike Seppälää: http://www.kuljetusseppala.fi/ . Kuljetus Stuttgartista Vantaan terminaaliin maksoi 300 €.


    • Ducatin taakse

      ja aja Kilpisjärvelle ja pysykää siellä,niin päästään kirjoittamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe