DUCati ST3

orpi

Kokemuksia ko. pyörästä? Käytettyinä vähäisesti liikkeessä. Kuinka Ducati yleensä pärjää laadussa ja tekniikassa? Onko/ ovatko ducati-kuljettajat kuinka "uskollisia" merkilleen? Tarinoikaa...

9

4368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 996

      Taitavat japanialaiset mennä hinta-laatu-suhteessa ja tehossa ja viimeistelyssä ohi. Jos Sinun ei ole pakko ostaa Ducatia, osta japanilainen. En ymmärrä miksi kenenkään kannattaisi olla merkkiuskollinen.

      Jos siitä huolimatta tuntuu että Ducati olisi saatava niin voin lohduttaa että samasta raudasta ne tuntuu olevan eikä matka ole koskaan kesken jäänyt.

      T3:a on tehty lyhemmän aikaa kuin ST2/4 malleja, siksi niitä ei ole kaupan. Mylly perustuu 916:n alkuperäiseen koneeseen venttiileitä mallinumeron mukaan 2, 3 tai 4/syl. Geometrialtaan jotain sportin ja touringin välimaastosta niinkuin nimikin kertoo.

      • 50 ja risat

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .


      • Dukatti
        50 ja risat kirjoitti:

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

        Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....


      • 50 ja risat
        Dukatti kirjoitti:

        Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....

        Reissu meni ilman ongelman ongelmaa. Kilometrejä kertyi tuollaiset 4300. Voin sanoa: ei ongelman ongelmaa. Takarengas kului paluumatkalla Via-Balticalla loppuun. Ajoharjoittelupäivänä Ahvenistolla huomasivat kaverit, kuinka kudokset jo paistoivat. Hankin sitten taakse uuden Pilot Road2:n. Myyntiin ajattelin laittaa ajokauden jälkeen joskus marraskuun lopulla. Mittarissa tuolloin n. 37 000 km.


      • melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

        Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

        voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!


      • 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

        voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!

        Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!


      • melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

        Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!

        mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!


      • 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

        mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!

        Käytin Kuljetusliike Seppälää: http://www.kuljetusseppala.fi/ . Kuljetus Stuttgartista Vantaan terminaaliin maksoi 300 €.


    • Ducatin taakse

      ja aja Kilpisjärvelle ja pysykää siellä,niin päästään kirjoittamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe