DUCati ST3

orpi

Kokemuksia ko. pyörästä? Käytettyinä vähäisesti liikkeessä. Kuinka Ducati yleensä pärjää laadussa ja tekniikassa? Onko/ ovatko ducati-kuljettajat kuinka "uskollisia" merkilleen? Tarinoikaa...

9

4667

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 996

Taitavat japanialaiset mennä hinta-laatu-suhteessa ja tehossa ja viimeistelyssä ohi. Jos Sinun ei ole pakko ostaa Ducatia, osta japanilainen. En ymmärrä miksi kenenkään kannattaisi olla merkkiuskollinen.

Jos siitä huolimatta tuntuu että Ducati olisi saatava niin voin lohduttaa että samasta raudasta ne tuntuu olevan eikä matka ole koskaan kesken jäänyt.

T3:a on tehty lyhemmän aikaa kuin ST2/4 malleja, siksi niitä ei ole kaupan. Mylly perustuu 916:n alkuperäiseen koneeseen venttiileitä mallinumeron mukaan 2, 3 tai 4/syl. Geometrialtaan jotain sportin ja touringin välimaastosta niinkuin nimikin kertoo.

• 50 ja risat

Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

• Dukatti
        50 ja risat kirjoitti:

Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .

Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....

• 50 ja risat
        Dukatti kirjoitti:

Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....

Reissu meni ilman ongelman ongelmaa. Kilometrejä kertyi tuollaiset 4300. Voin sanoa: ei ongelman ongelmaa. Takarengas kului paluumatkalla Via-Balticalla loppuun. Ajoharjoittelupäivänä Ahvenistolla huomasivat kaverit, kuinka kudokset jo paistoivat. Hankin sitten taakse uuden Pilot Road2:n. Myyntiin ajattelin laittaa ajokauden jälkeen joskus marraskuun lopulla. Mittarissa tuolloin n. 37 000 km.

• melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!

• 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!

Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!

• melkein 60...
        50 ja risat kirjoitti:

Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!

mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!

• 50 ja risat
        melkein 60... kirjoitti:

mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
        ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!

Käytin Kuljetusliike Seppälää: http://www.kuljetusseppala.fi/ . Kuljetus Stuttgartista Vantaan terminaaliin maksoi 300 €.

• Ducatin taakse

ja aja Kilpisjärvelle ja pysykää siellä,niin päästään kirjoittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      54
      1017
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      994
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      852
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      776
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      53
      755
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      24
      644
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      50
      638
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      606
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      560
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      558
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      545
    16. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      12
      544
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      46
      537
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      120
      536
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      515
    20. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25