Osaako kukaan neuvoa keskustelupalstaa (siis chat roomia), jossa voisi keskustella asiallisesti englanninkielellä? Siis tämmöinen englanninkielen harrastelija kuin minä, joka kaipaa harjoitusta englanninkielessä.
Kokeilin tänään spin chattia, mutta sieltä tulee vain seksiehdotuksia. Toki sekin treenaa englanninkielentaitoa, mutta ei ole just sitä tasoa jota olen hakemassa, lol!
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa. Googlettamalla en löytänyt mitään varteen otettavaa.
Chats in english
6
552
Vastaukset
- täällä..
Suomi24:ssa on semmonen.
- This is a that?
sitäkö kaipailet?
- .....
www.icq.com
- monipuolista englanninkielistä
chattiä. Englannissa asuessa kuuluin AOL laajakaistaan ja siellä oli monta erilaista keskustelupalstaa. Englannissahan pääsi vaikka minkälaisiin keskustelupalstoihin, mutta en minä ainakaan Suomessa näytä löytävän mitään samanlaista.
- ..^^..
Lataapas Yahoo!:n Messenger ja sitä kautta pääset chattihuoneisiin. Muulla tavalla et siis sinne chattihuoneisiin pääse kuin Yahoon mesen kautta.
- Helpi me =D
Niin itsekin olen yrittänyt hakea netin kautta engl. kielistä keskustelua arkipäiväisistä asioiasta, mutta en ole löytänyt vastaava kuin suomi24. Help me !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832281
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,881649Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821474Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141334Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2271162Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441134- 451017
- 98919
- 85855
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan50832