Rauhalahden juhannus

Kainuun tyttö

Onko teillä kokemusta Rauhalahden juhannusjuhlista, kannattaako sinne tulla? Olen väsynyt mökkijuhannuksiin, kun siellä juodaan niin paljon viinaa, että ennen iltakymmentä jo sammutaan. Yksikseni olen katsellut monien juhannusten auringonnousut, koska minulle ei viina maistu. Haluaisin ihmisten ilmoille ja tanssimaan ja ihan oikeasti nauttimaan yöttömästä yöstä. Olis vaihteeksi mukava kuulla muutakin kuin humalaisten örinää.

6

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neulamäestä

      Rauhalahen juhannuksesta en tiedä mittään mutta tuntuisi, että paremmat menot on sielä Napiksella komeissa maisemissa kun jossain Rauhalahessa. Turha lähteä Nuasjärveä edemmäs kalaan.

    • nähdä samat kuvatukset

      vuodesta toiseen niin mene. Sama kaava. Kämpälle halon mittaset ilmaiseksi, Kettunen hekottelee ja pyörii järvellä pöllillä, Tapio "Taas" Salomaa tekee silmänkääntötemppuja kämpällä ja kaiken kukkuraksi samat ukot ja akat istuu joka vuosi ryyppäämässä ja kuuntelemassa ihanoo mussiikkia. Ja fiksummat siirtyy päivittelemään tanssiparketille hotellille.
      Olis ehkä ohjelmapäällikön vaihdon paikka. Ei kai vaan ideat ole loppu???

    • vuan

      naijjaa ja ryypätään. Monet kerrat oon kaaheen kottaraesen vierestä herännä. Aenakkaan risteelylle elä lähe, siellä on jos minkälaesta suheltajjoo. Meenoo männä omat ja nuapuri hoosut sekasi. Vuan simmoo sieltä suap että ihan positiivista meeninkiä nui pohjimmiltaan.

      • Kainuun tyttö

        Kiitos kaikille vastanneille. Näinhän se on, että ihminen kuvittelee ruohon aina olevan vihreämpää aidan toisella puolella. Toisaalta paikka vaikuttas aika mukavalta mutta pitää vielä miettiä asiaa, jos siellä hoosutkii suattaa männä sekasin... vaarallista!


      • mie ja sie
        Kainuun tyttö kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastanneille. Näinhän se on, että ihminen kuvittelee ruohon aina olevan vihreämpää aidan toisella puolella. Toisaalta paikka vaikuttas aika mukavalta mutta pitää vielä miettiä asiaa, jos siellä hoosutkii suattaa männä sekasin... vaarallista!

        ja meillä housut menneet sekasi. Kivahan niitä oesi selevitellä, sinu lahe on minun jalassa ja minu lahe sinu jalassa.. Toevottavasti ei helepolla seleviisikkää...


    • ...menossa...

      ..Rauhalahteen tyttäreni ja hänen kaverinsa kanssa. Tulemme nauttimaan päihdyttäviä aineita ja luulen, että suurinosa siellä olevasta kansasta on enemmän tai vähemmän juovuksissa. Leirintäalueen ikäraja juhannuksena on 20 vuotta eli sekin "kertoo"! jotakin.

      Toinen vaihtoehto olisi ollut Naapurivaaran Huvikeskus ja majoitus Naapurivaaran Matkailussa, koska siellä on ihanat maisemat ja tosi hyvät esiintyjät, mutta sinne on niin pitkä matka täältä Etelä-Savosta ja vapaata on vain 3 pv.

      Viimeisimmästä leirintäalueella vietetystä juhannuksesta tulee kuluneeksi tasan 30 vuotta. Silloin kokemus oli NIIN JÄRKYTTÄVÄ, että sanoin "ei enää ikinä", mutta tässä sitä ollaan =).

      Saa nähdä, että onko ikä tuonut yhtään viisautta mukanaan ;) .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe