Michael Jacksonkin on neitsyt. Olemus kertoo enempi kuin tuhat sanaa.
Vastaukset 6
- Että vaaka
Täällä väkyttää. Sairas tyyppi roikkuntt täällä koko kevään. Mene hoitoon!
- vaaka (n)
Tällä neitsyt palstalla ja katsoin vaan eilen Mikkelin dokumentin niin heräsi mielenkiinto tarkistaa sen kooppimerkki. En ole sairas :D. Olen tutkituttanut pääni.
- vaaka (n)
vaaka (n) kirjoitti:
Tällä neitsyt palstalla ja katsoin vaan eilen Mikkelin dokumentin niin heräsi mielenkiinto tarkistaa sen kooppimerkki. En ole sairas :D. Olen tutkituttanut pääni.
Huomaa kyllä neitsyen suhtautumisen ihmisiin. Heti otetaan loukkauksena kun mainitaan joku erikoisempi ihminen. Erikoisuutta ei hienostuneisuudessa hyväksytä sitten millään. Minkä minä sille voin, että sattumoisin Mikkeli on hieman hmmm...sanoisinko neitseellinen.
- Miss Blue
vaaka (n) kirjoitti:
sinulle, aloittaja. Varo vain, että nämä horoskoopit ei ala hallita elämääsi. Sillä jos kuvittelet, että horoskooppi selittää assioita, jossain on kyllä jokin vialla...älä nyt hermostu tästä, minä vain varoitin.
- vaaka (n)
Miss Blue kirjoitti:
sinulle, aloittaja. Varo vain, että nämä horoskoopit ei ala hallita elämääsi. Sillä jos kuvittelet, että horoskooppi selittää assioita, jossain on kyllä jokin vialla...älä nyt hermostu tästä, minä vain varoitin.
Viittaan edelliseen kirjoitukseeni.
- Miss Blue
vaaka (n) kirjoitti:
Viittaan edelliseen kirjoitukseeni.
Eipä mittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565