Onkohan täällä ketään joka kunnolla tienasi tällä ottelulla?
Hollanti lähti altavastaajana otteluun, edes 1X betti hollannin puolesta olisi ollut täysin paska strategia saati sitten suora voitto...
Siihen lisäksi under 1.5, under 2.5, 1st half 1 goal or less, kaikki paskaksi. $0 tulot ottelusta.
No ei siinä mitään, rahaa kyllä on, mutta tuohon paloi 100% viimesen yheksän ottelun voitot, kaipa tää on niitä urheilumaailman "bad beatteja"... En vieläkään stna usko että italia voi noin paljon hävitä...
ITA-NED, onkohan täällä ketään
5
309
Vastaukset
- halavatunpapat
jos ne vedonvälittäjät saa ympäri mailmaa satoja miljoonia euroja italian/tasapelin/ alle 3 maalin tuloksesta, tuliko mieleen että ne voi hieman joutua kuseen?
mietipä kuinka moni urheiluseuraki suoraan rahoittaa vedonvälitystä. varmasti kanssa FIFA/maajoukkueet.
kyllä se on niiden oma intressi luoda vaikka 6-0 tappio italialle ettei ne joudu maksamaan massiivisia voittoja siitä ottelusta oikein vetäneille- kyllä me
sua uskotaan
- gdohi
http://www.punterslounge.com/forum/f85/holland-v-italy-monday-68512/
Luepas siitä.. Varmaan lähelle sataa prosenttia on niiden määrä jotka hävisi rahaa tässä ottelussa. tuo 3-0 tulos surkeammalle joukkueelle on käytännössä sula mahdottomuus, saattoi mennä paskat housuun välittäjillä kun oli varmaa voittoa tiedossa monille tästä ottelusta, no, se on 1 puhelu valmentajalle minuuttia ennen ottelun alkua ja tauolla, niin kaikki menettää rahansa ku tuloksesta sovitaan, mietipä sitä.- Nord
teppo.mol kirjoitti:
voitin.1300€ nordicbetille sijoitin,alle 3,5 maalia,kerroin 1,17, voitto reilut 200€
Hyvä et sait voittoa. Ite mietin että toi alle 2.5> olis paljon todennäkosempi, ja kerroin olis ollu 1.45... Ite olit viisaampi tällä kertaa.
Huhhuh, vieläki ihmetyttää 3 maalia. Ei voi mittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483