Moi
Voisiko joku Ratinan stadionia tunteva ystävällisesti kertoa,että missä kohti kenttää/katsomoa sijaitsee L-katsomo ja rivi 3? kysäseisin sillä kun ollaan saatu paikat/liput Iron Maidenin konserttiin k,o paikoille ja kertaakaan stadionilla käyneenä lähinnä kuinka siitä näkee,ettei olisi aivan mahdoton istumapaikka keikkaa seurata,lähinnä tuota junioria aatellen että näkyiskin joyain eikä vaan pelkästään kuuluisi.
kiitokset asiallisista vastauksista
t:Jarppa
Ratinan stadion
3
991
Vastaukset
- hilkkamummoo
lähdetään ensinnäkin rivistä liikenteeseen: rivi 3 sijaitsee rivien 8 ja 9 välissä. katsomo L:stä en niin tarkkaan tiedä mutta oiskohan sitten luoteessa
- Suosittelemme kuulosuojaimia
Oleksää ny ihan oikeesti varma et haluuko ne naperot todellakin tollaseeseeseen konserttiin jossa ei oo kun hirveetä älämölöä?
Kuurot vanhukset ölisee ja kuurot nuoret ölisee takas.
Lapses vois ihan oikeesti ilahtua jostain oikeesti kivasta paikasta.
Todella ääliömäistä riuhtoo väkisin niitä kakaroita johonkin eläkelläis- konserttiin vaan koska ite haluu päästä sinne!
Konsertti pitäis kieltää alle 18 vuotiailta tai ainakin alle yläasteikäsiltä!
Psyykkisesti sairaita lapsia on jo enemmän kuin tämä rupuinen ja ahneen hallituksen murjoma kansa jaksaa yllä pitää!
- paikalla
suoran puolivälissä,kyllä näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242