olla ystävällinen ja auttaa osaamatonta. Tekisin mielelläni itse, muttakun ei osaa. Tarkoituksena olisi kehittää futikselle sarjataulukko sydeemi webbiin. varmaankin sql/php tai jos viisaammat tietävät jonkun muun tavan niin passaa sekin. se sisältäisi joukkueet, maalintekijät, ottelut. jne.. annan mielelläni lisätietoja.... [email protected]
Vastaukset 2
- Toni
Onko nyt siis kysymys sellaisesta, että netissä olisi nähtäväni taulukko missä näkyisi futispelejen tulokset ym... ja taulukon ylläpitäjä voisi lisätä lomakkeen kautta tiedot siihen?
- eijummarra
suunnilleen joo.
elikäs:
-syötetään eka joukkueet, jotka pelaa liigassa., sit manageri, pelaajat...
- valitaan montako kierrosta pelataan, sit vois saada arvotun otteluohjelman...
-pelin pelattuamme olisi syötettävä tulos, maalintekijät (mahdollisesti syöttäjä) ja maalin syntyaika.
sit se pitäs saada näyttämään
sarjataulukko, maalipörssi, pelatut ja tulevat ottelut, joukkueet ja joukkueen pelaajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3301316- 1061102
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70633
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627