Tervehdys,
Niin, kuten otsikkokin kertoo, niin nyt tää tyttö on sekaisin Leijonasta. En tiedä, miten jatkan, vai jatkanko ollenkaan. Ollaan nyt pari kuukautta treffailtu joka viikonloppu, jopa viikollakin joskus ja pieni pääni on sekaisin (=
En oikein saa todellista kuvaa vieläkään tästä miehestä. Hän kyllä nämä treffit aina haluaa, mutta jotenkin olen aina vaan niin epäluuloinen hänen suhteensa. Onko hän nyt todella tätä suhdetta viemässä vakavampaankin suuntaan, vai olenko hänelle vain väliaikainen leikkikaveri, kunnes parempi tulla tupsahtaa kehiin???
En tiedä, enkä kyllä viitsi kertoa aivan rehellisesti tunteistani hänelle. Teille kuitenkin paljastan, että sekaisinhan mä olen tästä miehestä (=
Itse olen Vesimies ja ehkäpä nyt aivan liian nopeasti sitten annoin tunteilleni vallan.
Iik, kertokaa Leijonat (miehet), mistä tietää, että Leijona mies on tosissaan?
Kiitos ja suloista kesää kaikille!
Ja täällä taas yksi Leijonaan hurahtanut
29
4048
Vastaukset
- Lionman35
yks! No onhan tämä nyt touhua! Toisaalta leijonien luontaista charmia on tosiaan vaikea vastustaa, no, jonkun merkinhän se on tämäkin taakka kannettava :).....siis mistäkö tietää että leijona on tosissaan? Kumma kysymys..vastaisko joku? Tällä leijonalla ei ole kyllä harmainta aavistustakaan! Hmmm, mutta sen nyt sanoisin että jos nyt jotain fiilistä sulla on niin mikset kakista ulos? Mitäs siin häviää? Ja miten niin löytää jotain parempaa? Kuinka se nyt voi löytää jotain parempaa jos sillä on SUT ;) pieni asenne korjaus, kiitos :) Hoh hoijaa...karvat jälleen sukimatta.....
- Kyssärinä
Oi kun ihanaa, kun vastasit. Sait minut kyllä todella hyvälle tuulelle tuolla vastauksellasi.
Suorastaan nauroin =)
Onhan tää varmaan touhua, mutta, mutta.... perkule, kun on niin epävarma olo. Eilisen päivän, jo aamusta alkaen taistelin itseni kanssa. Oli sovittu, että soitan Hänelle, mutta en soittanut. Päätin nimittäin, että en uskalla jatkaa, koska en halua sydänsuruja. Oli todella painostava oli, mutta järkeilin itselleni, että on parempi unohtaa ja jatkaa elämää yksin, niin kuin olen tehnyt tässä muutaman vuoden. En soittanut.... mutta.... tämä Ihana Leijonapa soitti minulle ja ihmetteli, miksi minusta ei kuulunut mitään. No, arvata saattaa helpostikin, miten se juttu sitten taas meni. Jo pelkän äänen kuullessani olin taas kuppi nurin :)
Vietämme tulevan viikonlopun yhdessä, kuinkas muutenkaan. Ok, olkoon vielä tämä viikonloppu, sitten nostan kytkintä.... itken ja ikävöin.
Niin, miten hän minua parempaa löytäis.... kiitos tuosta ;)... mutta annan hänelle kuitenkin mahdollisuuden hakea parempaa, en halua olla estennä hänen mahdolliselle onnelleen.
Eiiiiii.... tää on yhtä tuskaa, niin kaunista ja niin kovin kiduttavaa.
Miksi ihmeessä menin häneen retkahtamaan ja vieläpä ihan täysillä.
Tänään ollaan muuten sitten oltu kimpassa tasan kaksi kuukautta :) - vaaka.
Kyssärinä kirjoitti:
Oi kun ihanaa, kun vastasit. Sait minut kyllä todella hyvälle tuulelle tuolla vastauksellasi.
Suorastaan nauroin =)
Onhan tää varmaan touhua, mutta, mutta.... perkule, kun on niin epävarma olo. Eilisen päivän, jo aamusta alkaen taistelin itseni kanssa. Oli sovittu, että soitan Hänelle, mutta en soittanut. Päätin nimittäin, että en uskalla jatkaa, koska en halua sydänsuruja. Oli todella painostava oli, mutta järkeilin itselleni, että on parempi unohtaa ja jatkaa elämää yksin, niin kuin olen tehnyt tässä muutaman vuoden. En soittanut.... mutta.... tämä Ihana Leijonapa soitti minulle ja ihmetteli, miksi minusta ei kuulunut mitään. No, arvata saattaa helpostikin, miten se juttu sitten taas meni. Jo pelkän äänen kuullessani olin taas kuppi nurin :)
Vietämme tulevan viikonlopun yhdessä, kuinkas muutenkaan. Ok, olkoon vielä tämä viikonloppu, sitten nostan kytkintä.... itken ja ikävöin.
Niin, miten hän minua parempaa löytäis.... kiitos tuosta ;)... mutta annan hänelle kuitenkin mahdollisuuden hakea parempaa, en halua olla estennä hänen mahdolliselle onnelleen.
Tänään ollaan muuten sitten oltu kimpassa tasan kaksi kuukautta :)Hei nyt nyt nyt. Todellakin, saat tehdä mielestäni suuren asennekorjauksen! Mun neuvo on,että käy kimppuun. (noh, mitä vaa´alta voi muuta odottaa..) Tai älä nyt kirjaimellisesti neuvoani noudata, vaan nauti nyt tästä hetkestä leijonan kanssa. Se voi olla elämäsi parasta aikaa, ei leijonalla ole edes muuta tarjottavanaan. ;)
Seurustelen itse leijonan kanssa ja kyllä hänestä vaan huomaa miten tosissaan on, osaa sanoa juuri oikeat sanat ja kertoa miten aljon välittää.
Ja näin OT:nä, Riitelimme ensimmäistä kertaa miehen saadessa tulisen mustasukkaisuuskohtauksen. -ylläri-. Mies pysyi rauhallisena, mutta itse huusin täyttä kurkkua. (ei tuokaan vaa´alle kovin ominaista, olin vaan loukkaantunut.) MUTTA kun lähdin tilanteesta ja paikasta jossa olimme lätkimään, lähti mies perääni itku kurkussa ja anteeksi pyydellen. Tuli siinä todistetuksi, että jos leijona rakastaa ei hän helposti luovuta. Ja kun ottaa huomioon, että vastasin hänen syytöksiinsä tuomivasti ja yrittämällä takoa järkeä päähän ja huutamalla ja taisinpa lopuksi jopa loukata,niin tämä oli silti sinnikäs. Ja huomisin sain sitten yllätyksekseni ruusuja idioottimaisesta käytöksestään. :)
Kannattaisin, että avautuisit leijonalle siitä mitä sydämelläs on. (en ole ennen tavannut yhtä ymmärtäväistä ihmistä) ja tarpeen tullen mies kertoo oman näkökantansa. Miehen soittoa voisi verrata tuohon omani kanssa riitelyyn. Leijona on uskollisuuden perikuva, niin paljon kuin hän rakastaakin silmäniloa. ;)Loppujen lopuksi löydettyään sen yhden, sitoutuu hän häneen koko ruumiillaan. Villinä sinkkuna asiat ovat taas päinvastoin, häneen hurahtaa yksi jos toinenkin kaunokainen ja hän pitää heidän kanssaan vain hetkisen vähän hauskaa. Ellei vahingossa vaihdeta numeroita ja eikä leijonalla ole mitään pientä ylimääräistä sutinaa vastaan.. Yhden illan jutut ovat ainakin nuoruudessa tälle casanovalle tuttuja. - Lionman35
Kyssärinä kirjoitti:
Suorastaan nauroin =)
Tänään ollaan muuten sitten oltu kimpassa tasan kaksi kuukautta :)Mitä? Älä sinä ala selittelemään mistään yksin elämisestä! Sydänsuruja? Niitä nyt tulee joka tapauksessa, olit yksin, kaksin tai naapurin villakoiran kanssa :) Anna palaa, nappaa leijona niin että karvat vaan pöllyää! Sit kun pahin rykiminen ja kurkujen selvittely on loppunut niin suit ne karvat uuteen entistä ehompaan järjestyksen, itseki tuo sukiminen kyllä osataan mutta kun aina ei vaan millään jaksa.........ja mitä sitten jos homma ei kestä ikuisesti? Ja entäs sitten jos se kestääkin? Jee, elämä on mysteeri! Elä se!
ps. Kiva kuulla että nauroit, tuli aikasta hyvä fiilikset :D :D
pss. nauravat tytöt ovat myös kertakaikkisen....vastuttamattomia....hrrrrrrrr.... - Kyssärinä
Lionman35 kirjoitti:
Mitä? Älä sinä ala selittelemään mistään yksin elämisestä! Sydänsuruja? Niitä nyt tulee joka tapauksessa, olit yksin, kaksin tai naapurin villakoiran kanssa :) Anna palaa, nappaa leijona niin että karvat vaan pöllyää! Sit kun pahin rykiminen ja kurkujen selvittely on loppunut niin suit ne karvat uuteen entistä ehompaan järjestyksen, itseki tuo sukiminen kyllä osataan mutta kun aina ei vaan millään jaksa.........ja mitä sitten jos homma ei kestä ikuisesti? Ja entäs sitten jos se kestääkin? Jee, elämä on mysteeri! Elä se!
ps. Kiva kuulla että nauroit, tuli aikasta hyvä fiilikset :D :D
pss. nauravat tytöt ovat myös kertakaikkisen....vastuttamattomia....hrrrrrrrr....Ihanasti "hurisit" ;)
Kiitos neuvoista! tänään on taas sellainen päivä, että vain funtsaan, funtsaan ja funtsaan tätä jutskaa. Päässäni on niin monta kysymystä, eikä ainoatakaan vastausta.
Jotenkin kuitenkin tuntuu, että pääsen paljon helpommalla kaiken suhteen, kun yksikseni kuljen tämän polkuni.
Eilen muuten juttelin erään naisen kanssa rakastumisesta ja hän kertoi minulle, ettei enää koskaan haluaisi rakastua, koska se tunne on niin kiduttava. Tai painostava....tai.... no hitto, niinhän tää tunne on. OIen aivan samaa mieltä. Koko ajan kuitenkin jotenkin ahdistaa :)
Perkuleen perkule, eihän tästä mitään tule. Äläkä ihmettele, jos tää teksti vähän poukkoilee, nimittäin tästä nyt huomaat, että sekaisinhan mä olen. Hitto vieköön, että pitikin tää Leijona treffaa. Ahistaa!!!!
Eikä muuten ole kovinkaan helppoa olla Vesimies. - hurahtanut Jousis
Kyssärinä kirjoitti:
Ihanasti "hurisit" ;)
Kiitos neuvoista! tänään on taas sellainen päivä, että vain funtsaan, funtsaan ja funtsaan tätä jutskaa. Päässäni on niin monta kysymystä, eikä ainoatakaan vastausta.
Jotenkin kuitenkin tuntuu, että pääsen paljon helpommalla kaiken suhteen, kun yksikseni kuljen tämän polkuni.
Eilen muuten juttelin erään naisen kanssa rakastumisesta ja hän kertoi minulle, ettei enää koskaan haluaisi rakastua, koska se tunne on niin kiduttava. Tai painostava....tai.... no hitto, niinhän tää tunne on. OIen aivan samaa mieltä. Koko ajan kuitenkin jotenkin ahdistaa :)
Perkuleen perkule, eihän tästä mitään tule. Äläkä ihmettele, jos tää teksti vähän poukkoilee, nimittäin tästä nyt huomaat, että sekaisinhan mä olen. Hitto vieköön, että pitikin tää Leijona treffaa. Ahistaa!!!!
Eikä muuten ole kovinkaan helppoa olla Vesimies.Leijonaan olen minäki hurahtanut.Tapailtu reilut
3kk,ta ja tunteet jyllää molemmin puolin.
Jouskari-naisena hämmästelen Leijonan alati
muuttuvia mieli aloja.Väliin rakastetaan tulisesti,
toisena hetkenä ollaan kovin välinpitämättömiä.
Ei aina tajua,missä tän murisijan kanssa mennään.
Annanko ajan kulua ja katon,kuinka käy,vai
kantsisko pitää pieni tauko täs pelissä tän
ihanan,romanttisen,tulisen Jellonan kans.
Ollaan yli keski-iän ja tiedämme mitä haluamme
suhteelta.Hyvin natsaa yhteen jutut,,,mutta,mutta,
nää Jellonan mielen vaihtelut,,,no,ota niistä
selvää,onko ees tosissa suhteen kanssa,vai mitä
hittoa tämä sitte onkaan.Pää on kuitenki pyörällä,
teenpä nii,tai näin. - Lionman35
hurahtanut Jousis kirjoitti:
Leijonaan olen minäki hurahtanut.Tapailtu reilut
3kk,ta ja tunteet jyllää molemmin puolin.
Jouskari-naisena hämmästelen Leijonan alati
muuttuvia mieli aloja.Väliin rakastetaan tulisesti,
toisena hetkenä ollaan kovin välinpitämättömiä.
Ei aina tajua,missä tän murisijan kanssa mennään.
Annanko ajan kulua ja katon,kuinka käy,vai
kantsisko pitää pieni tauko täs pelissä tän
ihanan,romanttisen,tulisen Jellonan kans.
Ollaan yli keski-iän ja tiedämme mitä haluamme
suhteelta.Hyvin natsaa yhteen jutut,,,mutta,mutta,
nää Jellonan mielen vaihtelut,,,no,ota niistä
selvää,onko ees tosissa suhteen kanssa,vai mitä
hittoa tämä sitte onkaan.Pää on kuitenki pyörällä,
teenpä nii,tai näin.kun juttu nyt on vähän niin että kaikkee ei voi saada.Leijonat mitä minä tunnen on kyllä melkosen ailahtelevia tapauksia.Itsekkäitä kun ollaan. Mutta niinkuin itsekin tuossa kirjoitit että romantiikkaa ja tulisuutta löytyy sitten vastavuoroisesti. Ja jos korttinsa oikein pelaa niin totaali uskollisen kumppanin saa. Se on vaan ensin todistettava että on sen uskollisuuden arvoinen. Pitkä pinna ja luja itseluottamus kyllä leijonan kaverilla täytyy olla.
- jos liikaa miettii
Kyssärinä kirjoitti:
Ihanasti "hurisit" ;)
Eikä muuten ole kovinkaan helppoa olla Vesimies.Tule pilvistäsi alas ja mieti järjellä asioita.
Niin minunkin on tehtävä. Leijonamies on ihaninta, mitä itselleni on tapahtunut. Mutta hän on varattu. Olen myös tunnevammainen lapsuuteni kasvatuksesta johtuen, enkä ole osannut rakastaa elämäni miehiä. Tämä Leijona antaa kuvan, että välittää ja sekös hivelee huonoa itsetuntoani.
Rituli - VesimiesN 75
Kyssärinä kirjoitti:
Ihanasti "hurisit" ;)
Eikä muuten ole kovinkaan helppoa olla Vesimies.Voi että Vesimies... Sä kuulostat ihan multa itseltäni.. Kaksi pitkää suhdettä kahden eri Leijonan kanssa ja taas piti retkahtaa kolmanteen Leijonaan.. Argh. Vaikka oon sata kertaa sanonut itselleni, että ei yhtään Leijonaa enää...ku on sattunut edelliset ihan liikaa.. Niin taas yks vei jalat alta ilman varoitusta ja sai pään ihan pyörälle...
Kuukausi takana tosi ihanaa tiivistä tapailua ja sitten toinen ottaakin etäisyyttä ja taas ei itellä oo mitää hajuu, että missä mennään.. Sanoo vaa, että haluu nähdä mua ja että on ollu tosi mahtavaa, mutta sit ei kuiteskaa anna kuulua itsestään mitään pariin päivään.. ja tässä tuntuu ihan että hajoo oman ihastuksen ja tunteiden sekamelskan alle... eikä pysty keskittyy mihinkää muuhun, ku ajattelee sitä yhtä...
Voikohan Vesimiesnainen oikeesti koskaan tulla oikeesti onnelliseks Leijonamiehen kanssa?? - Lionman35
VesimiesN 75 kirjoitti:
Voi että Vesimies... Sä kuulostat ihan multa itseltäni.. Kaksi pitkää suhdettä kahden eri Leijonan kanssa ja taas piti retkahtaa kolmanteen Leijonaan.. Argh. Vaikka oon sata kertaa sanonut itselleni, että ei yhtään Leijonaa enää...ku on sattunut edelliset ihan liikaa.. Niin taas yks vei jalat alta ilman varoitusta ja sai pään ihan pyörälle...
Kuukausi takana tosi ihanaa tiivistä tapailua ja sitten toinen ottaakin etäisyyttä ja taas ei itellä oo mitää hajuu, että missä mennään.. Sanoo vaa, että haluu nähdä mua ja että on ollu tosi mahtavaa, mutta sit ei kuiteskaa anna kuulua itsestään mitään pariin päivään.. ja tässä tuntuu ihan että hajoo oman ihastuksen ja tunteiden sekamelskan alle... eikä pysty keskittyy mihinkää muuhun, ku ajattelee sitä yhtä...
Voikohan Vesimiesnainen oikeesti koskaan tulla oikeesti onnelliseks Leijonamiehen kanssa??usko.
- ..miettii
Lionman35 kirjoitti:
usko.
miksi et usko?
- Lionman35
..miettii kirjoitti:
miksi et usko?
vesi...tuli....
- sua hupsua..
Lionman35 kirjoitti:
vesi...tuli....
Vesimies ei ole vesi.. vaikka niin moni luulee vaan ilmanmerkki= ruokaa tulelle;)
- Lionman35
sua hupsua.. kirjoitti:
Vesimies ei ole vesi.. vaikka niin moni luulee vaan ilmanmerkki= ruokaa tulelle;)
jostain löytyy hupsu tällainen....;)
- huomata..
Lionman35 kirjoitti:
jostain löytyy hupsu tällainen....;)
että aikuiseen ikään tulleessa miehessä on ripaus hupsuutta:) Se on hyvä piirre, älä vain hukkaa sitä elämän tuuliin;)
On olemassa sanonta: ...Enkelit osaavat lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti...lempeän ilmavirran puhallan liekkeihisi Lionman35, jospa pysyisit pidempään iloisena::)) Ja kun kohtaat vesimiehen tutustu uteliaana, saatat löytää elämääsi helmen:)
Terveisin yx tuulellakäyvä vesielikko;D - Lionman35
huomata.. kirjoitti:
että aikuiseen ikään tulleessa miehessä on ripaus hupsuutta:) Se on hyvä piirre, älä vain hukkaa sitä elämän tuuliin;)
On olemassa sanonta: ...Enkelit osaavat lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti...lempeän ilmavirran puhallan liekkeihisi Lionman35, jospa pysyisit pidempään iloisena::)) Ja kun kohtaat vesimiehen tutustu uteliaana, saatat löytää elämääsi helmen:)
Terveisin yx tuulellakäyvä vesielikko;Denhän minä noihin tuuliin hukkaa kuin korkeintaan hattuloitani :D Ottakaa kiinni jos näkyy, ne on mun :D Mutta kiitoksia kovasti lempeistä tuulista, en voi sano etteikö välillä olisi käyttöä!
Terv. Yks kauhtanen kujakolli ;) ..Mitä! Taasko mun turkkikarvat on huonosti...voi järkytys!!! - eijaliini*
Lionman35 kirjoitti:
usko.
Kerropa mulle voiko Neitsyt-nainen olla onnellinen hänen kanssaan?
- leijonia
Vastaan vaikka olenkin leijonanainen, mutta tunnen melko hyvin nuo vastakkaisen sukupuolen leijonat.
Tuo vesimies - leijona on luontaista vastakkaisen merkin vetovoimaa.
Leijonamies on aika kehveli kalle. Hän haluaa miellyttää kaikkia. Ongelmana on vain se, että jos toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Sitä leijonamiehen on vaikea ymmärtää ja sitoutuminen on sillai myös vaikeaa.
Kun leijonamies sitoutuu, niin valloittamisen halu hyvin harvoin heikkenee. Se kohdistuu tasapuolisesti kaikkiin naisiin. Se ei kumppanin kannalta ole kaikista ruusuisin tilanne. Leijonamies periaatteessa haluaa esittää perheenpäätä ja perheen suurta viisautta, mutta totuudennimissä tarvitsee sanoa, että vain hyvän kumppanin kanssa se vene ei aja karille.
Leijonamies kyllä usein iän myötä kasvaa ja on oppivainen vielä yli viiskymppisenäkin, jos kumppanin hermot ja energia vielä kestää.
Usein leijonamiehessä on tosi iso annos lapsenomaista uskoa moneen asiaan, kuten myös omaan charmiinsa.
Sen miehen kanssa ei yllätyksistä ole puutetta, jos suhde jatkuu pitempääkin. - vaan!!
Olen myös vesimies ja rakastun tosi helposti. Yleensä kun olen kovin pian miehille ihastuksestani kertonut, niin ovat kaikonneet aika äkkiä. Niinpä pelkäsin samaa leijonan kohdalla. Otin kuitenkin riskin ja yllätyin: mies ei lähtenytkään karkuun. :)
Olen huomannut, että ainakin tämä minun jellona tykkää, kun näytetään tunteet ja puhutaan suoraan. Ei tykkää pelata mitään pelejä. Jos tykätään, niin tykätään ja jos ollaan yhdessä, niin sitten ollaan. Ja onhan tässä nyt jo viitisen vuotta yhteistä polkua kuljettu. Välillä riidellään, sitten taas sovitaan, mutta parempaa kumppania en itselleni voisi kuvitella. Leijona on saanut mut ulos kuorestani ja kai mä olen leijonalle vähän opettanut, että muitakin ihmisiä kannattaa huomioida.
Eli siitä vaan kertomaan. :) Kyllä olen huomannut, että vesimiehen ja jellonan kemiat kohtaa hyvin, koska tulen myös ystävänä erittäin hyvin toimeen leijonien kanssa. - Kate83
Tuntuu todellakin oudolta olla näin sekaisin.. Ei oo koskaan ollu tälläinen olo.. koska kolme vuotta sitten tämän jellonan kans erottiin ja ollaan oltu siitä asti vain kavereita ja hyvii sellasii ja täs yli puolen vuoden aikana on sit taas tunteet alkaneet kehittyä molemmilla=).. tavattiin aina kun oli mahdollisuus, kun täs melkein kaks vuotta seurustelin yhen itseppäisen oinaan kans ja laitoin sille pisteen, kun olin varma "musta jellonasta".. ja ny jellonan kans seurustellu tasan kolme viikkoo=)..Kaverit sanonu et oon umpi rakastunu=).. Kai se sit on niin;).. Välil tulee noi "vanhat ajat " mieleen kummitteleen, jonka takii erottiin ja sanoinkin siit täs taannoin ja sai mut vakuuttuneeksi et näin ei oo ja olen väärässä.. Jellona on puhunut pitkän aikaa siit että se haluu mennä mun kans kihloihin ja kavereilleen on ilmoittanut tästä tulevasta juhlasta=).. Tuntuu tosi ihmeelliselle tää meijän suhde.. jotenkin kaipasin tätä ihmistä koko ajan seurusteluni aikana.. Mul paljon tunteita tätä jellonaa kohtaan rakastan häntä todella paljon ja saan "todellakin" sitä jota olen kaivannut todella paljon suhteelta.. Niin tosiaan minäkin oon vesimies ja just siit romanttisemmasta päästä=).. Eikös tuo juuri kihloihin meneminen oo sitä et jellona mies on tosissaan.. "On lupaus" suuremmasta=).. Niin aikankin itse ajattelen=)..
- pettynyt jousis
Etkö oo vielä oppinut,et Jellonan puheet on
vain puheita.Itsellä oli suhde Jellona-mieheen.
Oltiin kiihkeesti yhdessä ja hän vannoi rakkautta
ja halua olla yhdessä kanssani.Sit yks kaunis
aamu tuli vaan tekstari kännyyn,et tästä jutusta
ei tuu mitään,olin aivan palasina.Sit taas hän
soitteli ja sanoi,et juttu jatkuu ja lupas tulla
luokseni.Viikon päästä ilmoitti,et ei tuukkaa,haluu
olla yksin.En enää vastannu viestiin.Rakastuin
päättömästi mieheen ja nyt taistelen tuskani kans,
sillä rakastan edelleenkin häntä.En tiedä mitä teen.
Tuntuu vaan,että hän leikkii kanssani.
on tosissaan nii sitä ei kyllä voi olla sit huomaamatta =) se pommittaa sua niin kauan että oot iha sulaa vahaa =) yllätyksiä romantiikkaa on varmasti ja paljon jos jellona ihastuu/rakastuu!
- pettynyt jousis
Eihän se jäänyt huomaamatta multakaan.
Jellona soitteli jokapäivä ja viestit kulki
kännykkään aamusta alkaen.Olin sulaa vahaa ja
hänkin ,mutta jotain tapahtui,hän tuntui jotenkin
kyllästyneen yhtä nopeasti.Teimme matkoja yhdessä,
viihdyttiin ja nautittiin yhteisestä ajasta ja
yllätyksiä riitti.Ei ollut mitään riitaa,eikä
mustasukkaisuutta,,en vaan ymmärrä.Kysyin hältä
moneen kertaan syytä,ei hän osannut selittää,
miks näin meni.Todellakin yllätysten mies. pettynyt jousis kirjoitti:
Eihän se jäänyt huomaamatta multakaan.
Jellona soitteli jokapäivä ja viestit kulki
kännykkään aamusta alkaen.Olin sulaa vahaa ja
hänkin ,mutta jotain tapahtui,hän tuntui jotenkin
kyllästyneen yhtä nopeasti.Teimme matkoja yhdessä,
viihdyttiin ja nautittiin yhteisestä ajasta ja
yllätyksiä riitti.Ei ollut mitään riitaa,eikä
mustasukkaisuutta,,en vaan ymmärrä.Kysyin hältä
moneen kertaan syytä,ei hän osannut selittää,
miks näin meni.Todellakin yllätysten mies.ainakin tiedän että kun ihastun/rakastun annan palaa täysillä... en pidättele mitään, en pelkää näyttää tunteitani... olen huomannut kyllä joskus että saatan kyllästyä nopiasti...
- naarasKisu
suloista onkaan leijonan huomio...aah..
Totuus on, että leijonan sydämeen mahtuu vain yksi kerrallaan. Moni saa huomiota osakseen, kauniita, kohteliaita sanoja ja eleitä... mutta voi sitä onnellista jolle se sydän oikeasti kuuluu!
Kukapa meistä ei matkansa varrella leijonaan ihastuisi.. eihän hurmaavampaa miestä olekkaan =) mut ne jotka lopulta tulee valituksi,on tarkkaan valikoitu ;)- mä vaan
Niinhän siinä kävi, että jellona minutkin sekaisin sai...JA nyt en todella tiedä mikä on homman nimi?? Nähdään aina kun mahdollista soitellaan ja viestejä lentää PALJON,, Mutta mistä voin saada selville mitä hän tykkää minusta?? Itse olen jo tunteeni paljastanut,eikä kisuli ole vielä karkuun löhtenyt..Auttakaa nyt viisaammat!
- naarasKisu
mä vaan kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että jellona minutkin sekaisin sai...JA nyt en todella tiedä mikä on homman nimi?? Nähdään aina kun mahdollista soitellaan ja viestejä lentää PALJON,, Mutta mistä voin saada selville mitä hän tykkää minusta?? Itse olen jo tunteeni paljastanut,eikä kisuli ole vielä karkuun löhtenyt..Auttakaa nyt viisaammat!
keräisit rohkeutesi ja kysyisit suoraan? Kyllä leijona vastaa rehellisesti, kun kysyt... jos asia sua noin paljon mietityttää. Älä kuitenkaa tivaa tai aja nurkkaan.
Ei se ota jos ei annakkaa :) - oinasnainen,,
naarasKisu kirjoitti:
keräisit rohkeutesi ja kysyisit suoraan? Kyllä leijona vastaa rehellisesti, kun kysyt... jos asia sua noin paljon mietityttää. Älä kuitenkaa tivaa tai aja nurkkaan.
Ei se ota jos ei annakkaa :)Ajattelin nyt tuoda oman näkemykseni keskusteluun. Olen siis oinas nainen ja mies on leijona. On kyllä sellaista intohimoa etten ole ikinä samanlaista kokenut ja vauhdikasta kaikin puolin !
Oma leijonamieheni kyllä paljastaa tunteensa helposti eikä jätä mitään arvailujen varaan. Ja jos meinaa jättää, suoraan kysymällä se selviää (oinaana pakko puhua suoraan:D)
Mutta se, että leijona miehen kanssa voi elää tasapainoisesti edellyttää myös pientä kehumista ja kauniiden asioiden sanomista (vaikka itse en siinä ole niin taitava)
Kun asioista puhutaan, kaikki menee parhain päin eikä kummallakaan ole mitään hampaan kolossa. Ja myös raivoisa riitely puhdistaa ilmaa mukavasti ! :D
Minun neuvoni siis on että älä turhaan ujostele sen jellonasi kanssa vaan käy kimppuun niin kun tuolla aiemmin neuvottiin ;) - nainen52lappi
naarasKisu kirjoitti:
Ei se ota jos ei annakkaa :)Itse Leijonamiehen kanssa suhteessa ollessa
halusin tietää totuuden,missä mennään.Hän kun
tuntui kyllästyneen hyvin nopeasti suhteeseen.
Mutta,,,ei hänestä ollut suoraan sanojaksi,,ei
pystynyt puhumaan.Itse Jouskarina haluan myös
tietää missä mentiin,en pidä siitä,että tunteillani
leikitään.Ehei,,,viimein tuli tekstari,jossa hän
ilmoitti,,ettei suhde onnistu..Raukka,mikä raukka.
Ei mikään mies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982