Intian puuvilla tekee minut nuoreksi

jälleen

Näkyvät itämaiset intianpuuvillaiset tunikat olevan muotia taas. Monet tanssit olen tanssinut 70-luvun alussa sellainen päällä. Sopi suomalaiselle tasapaksulle vartalolleni ja sopii vieläkin.

10

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoo_suttura*

....oi, oi. Muistan minäkin pikku peilein kirjotun intialaisen tunikani.
      Kimalteli kivasti auringossa ja tanssilattialla...

• e viva espanjan

Joka oli hitti joka tanssiravintolassa n. v. -73. Sopi hyvin tanssia espanjalaisrytmien tahdissa intian puuvillaa päällä. Muut rytkyt olivat usein suomalaisvalmisteisia. Ompelimoja ei vielä silloin viety Kiinaan.

• e viva espanjan kirjoitti:

Joka oli hitti joka tanssiravintolassa n. v. -73. Sopi hyvin tanssia espanjalaisrytmien tahdissa intian puuvillaa päällä. Muut rytkyt olivat usein suomalaisvalmisteisia. Ompelimoja ei vielä silloin viety Kiinaan.

Kiitos teille tytöt!
        Kertokaa lisää siitä, millaisia hauskoja muistoja em. jutut teissä herättivät.;))

Oma aamuni alkoi mukavasti, kun poikkesin tänne. Positiiviset muistot siivittävät parempaan tunnelmaan, kun olen aloittamassa luultavasti poikkeuksellisen ikävää ja kiireistä työpäivää hyvissä ajoin tietokoneen ääreen istahtamalla.

E Viva Espanja muistutti mieleeni paitsi hyvän iskelmän myös ensimmäisen Espanjan matkani pari vuotta myöhemmin. Iskelmä soi silloin siellä edelleen. Levyä tuli soitetuksi paljon ja muutamia kertoja vietimme hauskoja espanjalaisia iltoja kotona samalla neljän hengen porukalla kuin olimme matkan tehneet. - Oi niitä aikoja... Ihania muistoja.

Intian puuvillaan palasin joitain vuosia sitten, kun ostin Puumalan torilta pitkän edestä napitettavan kirjaillun mekon. Silloin olimme menossa ystävien kanssa Joensuuhun Ilovaari-rock'iin. Mekko herätti hauskoja nuoruusmuistoja ja innoitti hupsuttelemaan. Ilosaaressa oli hyvä tunnelma ja Pepe Willbergiä kuunnellessa koko yleisö taisi palata yhdessä hetkeksi omiin teinivuosiinsa. Tunnelma Ilosaaressa oli miellyttävällä tavalla aikuisen riehakas ja välitön. Ei tarvittu korvatulppia ja innostuttiin välillä tanssimaankin.;))

PS: Se mekko on muuten ihan kiva kesävaate, erityisesti helteellä.

• silloin joskus
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Kiitos teille tytöt!
        Kertokaa lisää siitä, millaisia hauskoja muistoja em. jutut teissä herättivät.;))

Oma aamuni alkoi mukavasti, kun poikkesin tänne. Positiiviset muistot siivittävät parempaan tunnelmaan, kun olen aloittamassa luultavasti poikkeuksellisen ikävää ja kiireistä työpäivää hyvissä ajoin tietokoneen ääreen istahtamalla.

E Viva Espanja muistutti mieleeni paitsi hyvän iskelmän myös ensimmäisen Espanjan matkani pari vuotta myöhemmin. Iskelmä soi silloin siellä edelleen. Levyä tuli soitetuksi paljon ja muutamia kertoja vietimme hauskoja espanjalaisia iltoja kotona samalla neljän hengen porukalla kuin olimme matkan tehneet. - Oi niitä aikoja... Ihania muistoja.

Intian puuvillaan palasin joitain vuosia sitten, kun ostin Puumalan torilta pitkän edestä napitettavan kirjaillun mekon. Silloin olimme menossa ystävien kanssa Joensuuhun Ilovaari-rock'iin. Mekko herätti hauskoja nuoruusmuistoja ja innoitti hupsuttelemaan. Ilosaaressa oli hyvä tunnelma ja Pepe Willbergiä kuunnellessa koko yleisö taisi palata yhdessä hetkeksi omiin teinivuosiinsa. Tunnelma Ilosaaressa oli miellyttävällä tavalla aikuisen riehakas ja välitön. Ei tarvittu korvatulppia ja innostuttiin välillä tanssimaankin.;))

PS: Se mekko on muuten ihan kiva kesävaate, erityisesti helteellä.

Frotee oli mukava pitää päällä, mutta oli huono pesun jälkeen kuivumaan. Vauvan vaatteitakin tehtiin froteesta ja niitähän joutuu usein pesemään.

• Joo, ne on ihania. Itse olen vanha hippi ja peilikirjaillut vaatteet ovat aina olleet suosikkejani. Ne on ihania.

• valuvuosi-54

Mulla on sellanen vielä tallessa, n. 30 v sitten ostettu ja ihan hyvässä kunnossa. Taidanpa vetästä sen ylleni tänä kesänä, jos kerran muotiakin ovat :D

• Hyvä kun on vielä tallessa! Mulla ei ole mitään vanhoja, ainakaan niin vanhoja vaatteita tallessa. Vaikka monesti olen huomannut että jos olis niin olisipa ihan pintamuotia taas. Mutta kaikkea ei ole voinut säilyttää.
        Verhoissa on sama juttu, kolkyt vuotta vanhat kuosit on taas muodissa.

• Viis vitonen
        piive kirjoitti:

Hyvä kun on vielä tallessa! Mulla ei ole mitään vanhoja, ainakaan niin vanhoja vaatteita tallessa. Vaikka monesti olen huomannut että jos olis niin olisipa ihan pintamuotia taas. Mutta kaikkea ei ole voinut säilyttää.
        Verhoissa on sama juttu, kolkyt vuotta vanhat kuosit on taas muodissa.

Kolmekymmentä vuotta sitten kokolattiamatot olivat muotia. Niitähän käytetään taas. Olisi pitänyt säästää.

• uulalaaa

Minä taas näytän räystäs perseeltä tunikassa.
      En päälleni laittais vaikka maksettais. Sopii hyvin transulle.

• Jermuxi tms.

se sitten muuttais sun pukeutumistasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2156
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1547
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1004
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      922
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe