Kehuakin voisi...

silema

Joskus kannattaisi myös kehua. Siis sitä toista sukupuolta. Josko sillä tavoin löytyisi se niin monen kaipaama kumppani. Ja myös kehua sitä jo olemassa olevaa kumppania. Näitä keskusteluja seurattuani olen tullut siihen tulokseen, että taitaa monella olla rima tosi korkealla. Niin miehillä kuin naisillakin. Kannattaisiko vähän laskea rimaa tai sitten yksinkertaisesti tyytyä tilanteeseen. Tai ainakin myöntää, että rima on liian korkealla. Voisi olla vähän helpompaa ja itsellä parempi mieli.

Pitäkää huolta toisistanne !!!

15

855

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandi55

Tuostapa tuli mieleeni kesäilta niemelläni noin viisi vuotta sitten. Valitin, että älykkäät miehet, sellaiset, joita haluaisin tavata kiertää minua. Eräs tuttavani, perheterapeutti kehoitti minua laskemaan rimaani 30 % alemmaksi toiveistani.

En laskenut rimaa ja kuinka ollakaan löysin ihanan älykkään miehen ; )

• älykkäät miehet

ovat aina halunneet itseään tyhmemmän naisen.

• minäkin, vaan viisas nainen
        älykkäät miehet kirjoitti:

Tietysti haluavat, saavathan ainakin kotona päteä.

Työympäristössä ei ehkä niin erinomaisena pidetäkään.

• 0-orvokki
        älykkäät miehet kirjoitti:

tässä asiassa. Mielestäni sellaiset miehet, jotka haluavat tuntea itsensä älykkäiksi ja tosimiehiksi, valitsevat mielellään vähemmän älykkään, miestä ihailevan ja palvovan naisen. Pitäähän heidänkin saada jossain päteä.;))

• Mandi55
        0-orvokki kirjoitti:

tässä asiassa. Mielestäni sellaiset miehet, jotka haluavat tuntea itsensä älykkäiksi ja tosimiehiksi, valitsevat mielellään vähemmän älykkään, miestä ihailevan ja palvovan naisen. Pitäähän heidänkin saada jossain päteä.;))

Viisas mies ja tosimies painivat eri sarjoissa. Onko niin, että yleistit asian siten, että te viisaat naiset olette ottaneet puolisoksenne itseänne vähemmän älykkäitä miehiä palvomaan ja ihailemaan teitä? Pätevätkö he siten?

• Yxitypy

Mä voin kyllä kehua miehiä :=))
      Tykkään heistä paljon enemmän kuin toisistaan selän takana juoruilevista naisista.
      Miesten kans olen aina tullut hyvin juttuun.
      Omassa miehessä olen yli kolmenkymmen vuoden yhdessäolon jälkeen havainnut muutamia vikoja, mutta niitä on minussakin.
      Oikeestaan nostan miehelleni hattua, että on jaksanut kestää mun välillä niin oikuttelevaa luonnetta :=))
      Eiköhän nämä miesten "mollaamiset" näillä palstoilla ole suurimmaksi osaksi vähän huumori mielessä kirjoitettuja juttuja.
      Ainakin itse olen leikkimielessä niitä täällä harrastanut :=))

• Minä pidän myös yleensä miehistä paljon enemmän kuin naisista, ja naisten seuraa lähes kartan.

Tunnen itseni kotoisammaksi miesten seurassa ja minun on hyvin helppo tukeutua mieheen.

• Yxitypy
        miljoona kirjoitti:

Minä pidän myös yleensä miehistä paljon enemmän kuin naisista, ja naisten seuraa lähes kartan.

Tunnen itseni kotoisammaksi miesten seurassa ja minun on hyvin helppo tukeutua mieheen.

sellasia muruleita, ettei niistä voi olla tykkäämättä.
        Ja kavereina tosi reiluja :=))

Nyt työ kutsuu, ja ne kivat, mutta vähät miestyökaverit. Hyvät päivänjatkot :=))

• Yxitypy kirjoitti:

sellasia muruleita, ettei niistä voi olla tykkäämättä.
        Ja kavereina tosi reiluja :=))

Nyt työ kutsuu, ja ne kivat, mutta vähät miestyökaverit. Hyvät päivänjatkot :=))

Kivaa työpäivää sinulle! Itse vietän nyt kesälomaa ja kulutan vetelehtimällä päivän.

• On helpompi lähteä huoneesta,joka on täynnä miehiä,kuin että se olisi täynnä naisia..:D

Semmonen sipinä ja supina..;)

• Kiitosta kehumista ja rohkaisua kaipaa jokainen joskus. Ja varsinkin kun sitä tulee sopivassa määrin silloin tällöin oikeassa sopivassa tilanteessa.

Näistä asioista minulla on ihan oma mielipiteeni ja se menee näin, jos lähtee kilpailemaan, on jo menettänyt pelinsä.

• Jermuxi tms.

olen itse niin äärettömän hyvä ja onnekas, on minulla varaa myös kehuskella muitakin.
      Loppupeleissä on hauska katsella, kun ne on ihan onnesta soikeana näinkin äärettömän karun jätkän kehuista.

• Miten viitsit

jatkaa tuota lässytystä vuodesta toiseen?

• Jermuxi tms.
        Miten viitsit kirjoitti:

jatkaa tuota lässytystä vuodesta toiseen?

Koska vuodesta toiseen sinunlaiset ihmiset polttavat hihansa ja meikäläinen naureskelee jälleen kerran. Kjäh!

• namisuku

...Ihailla ja (kehua) Toisia (Miehiäkin), ja Varmasti Aina ja Alati Omaani;)
      Kaikissa Ihmisissä ON jotain? Hyvää...mitä se sitten ikinä onkin=D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1149
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      887
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      801
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      666
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76