Onko tietoa IGstore nimisestä retkikaupasta ? Tilasin tuotteita ja maksoin verkkopankista. En ole saanut tavaroita eikä yritys vastaa tiedusteluihin. Yritys toimii myös IG FINLAND OY nimen alla ja tarjoaa rahoitus- sekä sijoituspalveluita. Yrityksestä löytyy tämän verran tietoja http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1946648&tarkiste=649B4EB0004241631C9D5CD163D45707EACA11FB&rekhist=false&path=1547;1631;1678
IGstore
6
2368
Vastaukset
- Janiman
- minä vaan
enpä jaksa olla ihmettelemättä ihmisten kiinnostusta
nettiostamiseen. ylläolevaa ainakin kun katselin niin taivaassa olivat hinnat ja niin vaan sitä ennakkoon maksetaan. ja sitten valitetaan kun asiat
eivät menekkään niinkuin pitäisi!
olisikohan viisasta käydä paikallisessa liikkeessä, jossa näet tuotteen, puhut olemassa olevan liikkeen
ja oikean ihmisen kanssa. jos on ongelmia niin ainakin tiedät mistä olet ostanut ja mistä saat apua.
tyhmiä olette te ihmiset
- hmm...
Itse kun tilasin niin kaikki meni niinkuin pitikin. Tuntu olevan aika evullista kun postitusmaksukin taisi olla jotain 4€ luokkaa.
- Asioinut
Kävin kyseisessä liikkeessä asioimassa. Valikoimaa oli lattiasta kattoon, aikaahan siellä vierähti tovin verran tavaroita tutkiessa.
Jäipä käteen mm 2000 teltta ja ulkoilutakki. Ihmetyttää vain tuotteiden edullisuus, myyvät meinaan aika edullisesti mitä olen seuraillut muissa kaupoissa olevan.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, ehkäpä poikkean joskus toistekin. - Muualtakin tilannut
Olen tilannut kyseisestä firmasta useamman kuin kerran. Joka tilaus on tullut niinkuin on pitänytkin.
- Larzzi
Hyvä nettikauppa. Nopeat toimitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2847385Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413836PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23418Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a683133Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1132807"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin372603IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492478Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522226- 682013
- 991881