Onko tietoa IGstore nimisestä retkikaupasta ? Tilasin tuotteita ja maksoin verkkopankista. En ole saanut tavaroita eikä yritys vastaa tiedusteluihin. Yritys toimii myös IG FINLAND OY nimen alla ja tarjoaa rahoitus- sekä sijoituspalveluita. Yrityksestä löytyy tämän verran tietoja http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1946648&tarkiste=649B4EB0004241631C9D5CD163D45707EACA11FB&rekhist=false&path=1547;1631;1678
IGstore
6
2126
Vastaukset
- Janiman
- minä vaan
enpä jaksa olla ihmettelemättä ihmisten kiinnostusta
nettiostamiseen. ylläolevaa ainakin kun katselin niin taivaassa olivat hinnat ja niin vaan sitä ennakkoon maksetaan. ja sitten valitetaan kun asiat
eivät menekkään niinkuin pitäisi!
olisikohan viisasta käydä paikallisessa liikkeessä, jossa näet tuotteen, puhut olemassa olevan liikkeen
ja oikean ihmisen kanssa. jos on ongelmia niin ainakin tiedät mistä olet ostanut ja mistä saat apua.
tyhmiä olette te ihmiset
- hmm...
Itse kun tilasin niin kaikki meni niinkuin pitikin. Tuntu olevan aika evullista kun postitusmaksukin taisi olla jotain 4€ luokkaa.
- Asioinut
Kävin kyseisessä liikkeessä asioimassa. Valikoimaa oli lattiasta kattoon, aikaahan siellä vierähti tovin verran tavaroita tutkiessa.
Jäipä käteen mm 2000 teltta ja ulkoilutakki. Ihmetyttää vain tuotteiden edullisuus, myyvät meinaan aika edullisesti mitä olen seuraillut muissa kaupoissa olevan.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, ehkäpä poikkean joskus toistekin. - Muualtakin tilannut
Olen tilannut kyseisestä firmasta useamman kuin kerran. Joka tilaus on tullut niinkuin on pitänytkin.
- Larzzi
Hyvä nettikauppa. Nopeat toimitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822