Onko tietoa IGstore nimisestä retkikaupasta ? Tilasin tuotteita ja maksoin verkkopankista. En ole saanut tavaroita eikä yritys vastaa tiedusteluihin. Yritys toimii myös IG FINLAND OY nimen alla ja tarjoaa rahoitus- sekä sijoituspalveluita. Yrityksestä löytyy tämän verran tietoja http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1946648&tarkiste=649B4EB0004241631C9D5CD163D45707EACA11FB&rekhist=false&path=1547;1631;1678
IGstore
6
2244
Vastaukset
- Janiman
- minä vaan
enpä jaksa olla ihmettelemättä ihmisten kiinnostusta
nettiostamiseen. ylläolevaa ainakin kun katselin niin taivaassa olivat hinnat ja niin vaan sitä ennakkoon maksetaan. ja sitten valitetaan kun asiat
eivät menekkään niinkuin pitäisi!
olisikohan viisasta käydä paikallisessa liikkeessä, jossa näet tuotteen, puhut olemassa olevan liikkeen
ja oikean ihmisen kanssa. jos on ongelmia niin ainakin tiedät mistä olet ostanut ja mistä saat apua.
tyhmiä olette te ihmiset
- hmm...
Itse kun tilasin niin kaikki meni niinkuin pitikin. Tuntu olevan aika evullista kun postitusmaksukin taisi olla jotain 4€ luokkaa.
- Asioinut
Kävin kyseisessä liikkeessä asioimassa. Valikoimaa oli lattiasta kattoon, aikaahan siellä vierähti tovin verran tavaroita tutkiessa.
Jäipä käteen mm 2000 teltta ja ulkoilutakki. Ihmetyttää vain tuotteiden edullisuus, myyvät meinaan aika edullisesti mitä olen seuraillut muissa kaupoissa olevan.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, ehkäpä poikkean joskus toistekin. - Muualtakin tilannut
Olen tilannut kyseisestä firmasta useamman kuin kerran. Joka tilaus on tullut niinkuin on pitänytkin.
- Larzzi
Hyvä nettikauppa. Nopeat toimitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769